- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben van mening, dat je een kind daar niet op zo'n jonge leeftijd neer moet zetten.
Het is een prachtige sport, die je erg veel leert naast het vechten zoals discipline, respect etc. Probleem is dat een kind van die leeftijd, nogmaals naar mijn mening, daar niet mee om kan gaan. Het verlaagd de drempel tot geweld. Op die leeftijd is de ontwikkeling nog heel erg ''trial and error'' en het belonen van geweld daarin lijkt me niet goed.
Desalniettemin, doet je zoon het erg goed.
Ik ben van mening, dat je een kind daar niet op zo'n jonge leeftijd neer moet zetten.
Het is een prachtige sport, die je erg veel leert naast het vechten zoals discipline, respect etc. Probleem is dat een kind van die leeftijd, nogmaals naar mijn mening, daar niet mee om kan gaan. Het verlaagd de drempel tot geweld. Op die leeftijd is de ontwikkeling nog heel erg ''trial and error'' en het belonen van geweld daarin lijkt me niet goed.
Desalniettemin, doet je zoon het erg goed.
Kan me hier wel in vinden. Ik denk dat als je een kind de drempel tot geweld verlaagt op deze leeftijd hij/zij dit niet alleen in de ring zal ervaren.
Maar het is mijn kind niet, ik ken z'n karakter niet, maar hopelijk weet hij deze gebeurtenissen (wedstrijdjes) goed te kanaliseren.
Iig fanatiek baasje met talent.
Deze mening is begrijpelijk maar ik deel deze niet..idd ligt een belangrijk aandeel in het karakter. Mijn zoontje is enorm rechtlijnig en als je hem zegt dit niet op straat toe te passen doet hij dit ook niet. Daarnaast word ook tijdens de lessen er op gehamerd, er zijn voorbeelden genoeg die de sport in discrediet hebben gebracht.
Een week of 6 geleden werd mijn zoontje op straat op zijn muil geslagen, is zonder dat jochie een pak slaag te geven huiswaarts gegaan. Waarom? vroeg ik..als je geslagen word mag je terug slaan. Waarop mijn zoontje antwoorde dat het van zijn sensei en mama niet mag.
Denk zelfs dat het omgekeerde van bovenstaande replys van toepassing kan zijn. Deze jongetjes hoeven zich niet te bewijzen en weten dat ze, indien nodig, wat uit kunnen delen.
+1 bro. Sport kan je niet vroeg genoeg onder de knie krijgen
Waarom? vroeg ik..als je geslagen word mag je terug slaan. Waarop mijn zoontje antwoorde dat het van zijn sensei en mama niet mag.
like a boss