- Waardering
- 3.185
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@bodybuilding.nlK*t, ik heb twee stemmen gegeven ipv drie. Dacht even dat het max 3 was. Kan ik dit nog aanpassen?
Welke ron?Gestemd op ron, ook al haat hij mij. Heeft toch een best fysiek voor een oude beer
Verder op onit en k82👌
Reeves
Mijn top is @Onit @RonnReeves en @Mister_Little. Het was wel moeilijk om tot een keuze te komen. Onit is wel m'n streeffysiek, goed droog geworden met de contest. Ronnie omdat die z'n piel vasthoudt (en leeftijd + ook goed droog geworden). Als derde onze microman, ook een behoorlijk eind gekomen ondanks dat die er nog niet helemaal is. Wel jammer van enkele foto's, dat was uiteindelijk wel doorslaggevend voor een punt waar ik lang over twijfelde.
ik zie nu pas trouwens dat @Spambod zijn foto's niet heeft ingestuurd
Is wel de reden dat Ronn niet op mijn favorietenlijstje stond.Als we het dan toch allemaal bekend maken.Mijn top is @Onit @RonnReeves en @Mister_Little. Het was wel moeilijk om tot een keuze te komen. Onit is wel m'n streeffysiek, goed droog geworden met de contest. Ronnie omdat die z'n piel vasthoudt (en leeftijd + ook goed droog geworden). Als derde onze microman, ook een behoorlijk eind gekomen ondanks dat die er nog niet helemaal is. Wel jammer van enkele foto's, dat was uiteindelijk wel doorslaggevend voor een punt waar ik lang over twijfelde.
Uiteraard zijn de top fysieken toch wel @wovano en @Wengstertje, maar ook ik vind het toch meer waardig onder de amateurs/hobbyisten. Alleen kies ik niet voor degene die hetzelfde zijn gebleven.![]()
Jij en laatste worden, wees maar niet bang 🦾💪🏽Kan ik me nog terugtrekken heb niet echt zin om laatste te worden en daar heeft het alle schijn van.![]()
Dat doet toch wat met je ego, hoewel ik die helemaal niet heb.
niet alles serieus nemen hoor.
Gewoon op 3 mensen stemmen
Denk dat ze jou express “vergeten” zijn aangezien je anders gegarandeerd zou winnen en men het hier team russia niet gunt.Klopt heb even helemaal niet meegekregen dat dat de bedoeling was voor afgelopen weekend
Maar goed ik heb de afgelopen tijd iig wat meegelogd dus iig wat bijgedragen aan activiteit op het forum.
Denk dat ze jou express “vergeten” zijn aangezien je anders gegarandeerd zou winnen en men het hier team russia niet gunt.