Fitness Seller

Stephen Baldwin: "If Obama wins, I'll leave the country!"

Hehe is zoals onze louis Michel zei dat we beter niet naar Oostenrijk op vakantie gaan omdat er een (extreem?) rechtse partij in de regering zat.:rolleyes:

Je land verlaten om politiek... :rolleyes:

Dumbass-opmerking van de eeuw. Hoeveel mesnen komen hier asiel aanvragen, omdat ze gevlucht zijn voor "hun" politiek.

Tjah, hij wil ook maar gewoon dat "zijn" kandidaat wint.

Dumbass-opmerking van de eeuw. Hoeveel mesnen komen hier asiel aanvragen, omdat ze gevlucht zijn voor "hun" politiek.
Reactie om een reactie te geven...
Natuurlijk heb ik het over een democraties land, Maar dat was ik ff vergeten erbij te zeggen.
Ik dacht dat zoiets wel duidelijk zou zijn.
Niet dus...

Reactie om een reactie te geven...
Natuurlijk heb ik het over een democraties land, Maar dat was ik ff vergeten erbij te zeggen.
Ik dacht dat zoiets wel duidelijk zou zijn.
Niet dus...

Dan nog; in een democratisch land kunnen ook beslissingen gemaakt worden, die je niet aanstaan. Waarom zou je dan niet weg kunnen gaan?

Haha, wat een onbenul, :who:

Hij is zoals zoveel mensen, hij is tegen Obama enkel en alleen uit racisme en verschuilt zich dan achter vragen als "hoe zal hij verandering brengen" enz

De bekendheden die zich achter Obama scharen leggen in elk geval veel meer gewicht in de schaal dan hij doet, zeker wanneer hij zijn gefrustreerde mening gaat uiten.

Hij neemt dus gewoon Alec op de hak, op zich wel humor.

er zijn gewoon teveel baldwins...

Misschien komt ie wel in Nederland wonen ;)

Terug
Naar boven