Fitness Seller

sterkste junior van nederland

• Topic Starter Topic Starter
er is een grote kans dat ik mee doe..dus dat is al 1tje en die wesley doet die ook mee?..
sjah kan ie wel met 100KGlopen enzo.. maar wedstrijddruk misschien trekt dat anders op m in?

Wesely heeft ijzeren handen en stalen zenuwen weinig kans dat ie last heeft van wedstrijd spanning!!..haha.

er is een grote kans dat ik mee doe..dus dat is al 1tje en die wesley doet die ook mee?..
sjah kan ie wel met 100KGlopen enzo.. maar wedstrijddruk misschien trekt dat anders op m in?

Nope, zie ik ook niet echt gebeuren hoor dat hij last gaat krijgen van de spanning!

ach voordat we beginnen met de wedstrijd houden we allemaal eerst een groepsknuffel en dan zijn we met zn alle wel in ons sas!!

en dan laten jullie mij gewoon winnen ;)

goeie deal tog?

hahaha pak me dan

haha die knuffel lijkt me niet zon fijn idee:Phaha grapje:P
maarruh we maken dr een top wedstrijd van:D
en wesley?
wat is jou trainingslog?
wat zijn je tops?
leuk om te weten wat de tegenstanders kunnen toch?:D

we gaan er zeker een top wedstrijd van maken word namelijk ook mijn laatste als junior!!!

is altijd handig om wat van je tegestanders te weten weten we van tevoren al op welke plaats we eindigen hahaha
hoeven we niet eens meer te tillen scheelt weer moeite hehehe

nee nee we doen gewoon net alsof en gaan knallen voor t publiek!

Zie volgende post

Wesley heeft geen eigen trainingslog maar zijn resultaten van de onderdeeltraining staan altijd in de log van supercees (sterksteman onderdelen logg).

we shall see how it goes:D

BIG BUBBA PIET en IK gaan LANG and TALL klaar stomen voor zijn eerste wedstijd mentaal zit het goed en qau kracht gaan we elke week omhoog
We hebben er allemaal zin in TOTALE REALDUTCHPOWER DOMINATIE

haha toch de sterksten komen uit het hoge noorden:Dde boertjes kunnen toch wel wat:P
maar jullie zijn ook sterk zat:P

haha

hihi

whaha gevat antwoord TMOS :P

Zo mogen we het horen Wesley, hahaha!

Terug
Naar boven