AndroidHealthClinic

sterkste junior van nederland

hey wesley18 waar kom jij vandaan dan en wat zijn jouw records???

Tuurlijk heb je records, Wes:

Conans Wheel, 250kg, 1 rondje,
Deadlift, 200kg,
Rack deadlift , 2,5cm boven knie, 350kg,
Logg press, 85kg,
Farmers, 100kg, 50m,
Wheel flip, 300kg band, handje vol flips,
Yoke, 200kg, 25m, snel..

Dat zijn ongeveer Wes zn records op dit moment maar de man klimt zo snel op het moment dat ik klaar ben met schrijven liggen de record gemiddeld al weer 5kg hoger schat ik....hahah.

• Topic Starter Topic Starter
gaat goed hoe lang staat ie al onder je hoede?3jaar ofzo?

hij train 10maanden waarvan 4maanden sterksteman onderdelen echt bizar wat mijn kleine neefie flikt

ziet er redelijk uit en nog genoeg tijd voor de wedstrijd om nog wat meer vooruitgang te boeken!!!

succes

Staan in zn Logg Wes.

bankdrukken 170 kg
deadlift 250 kg
squat 160

sterkste man records heb ik niet aangezien ik de onderdelen niet heb en er nooit op getraind heb en ook mn wedstrijden waren niet egt serieus te nemen!

edit:@ironsport:en nu ook hier ;)

bankdrukken 170 kg
deadlift 250 kg
squat 160

sterkste man records heb ik niet aangezien ik de onderdelen niet heb en er nooit op getraind heb en ook mn wedstrijden waren niet egt serieus te nemen!

edit:@ironsport:en nu ook hier ;)

heb je al veel wedstijden mee gedaan dan?

nee 2 pas

sterkste man van noord nederland 2004
sterkste junior van nederland 2006

dit jaar proberen een aantal wedstrijden mee te doen!
de eerste word de sterkste man van noord nederland maar die zie ik voornamelijk als training en om een beetje in de roulatie te blijven met de onderdelen aangezien ik ze dus zelf niet heb.
ik ga er ook niet van uit dat ik daar een super prestatie neer zal zetten maar zal zeker wel een beetje mn best doen.
mn doel is iig de sterkste junior van nederland aangezien dit mn laatste paar maanden zijn als junior wil ik daar wel een nette prestatie neerzetten maar aangezien de junioren die ik hier zie ook aardig sterk zijn word het een mooie wedstrijd met de nadruk op strijd.

we gaan er t beste van maken:thumbs:

zijn er al mensen die zich hebben ingeschreven?
en is er al wat bekend over de onderdelen?
??? ??? ??? ??? ???

ik ben bang dat ik niet meer meedoe:(
jullie geluk:P
ik doe mee aan de beginnerswedstrijd in sneek zoals t nu lijkt dus:)

wackonielsie waarom zou je aan die wedstrijd mee doen, je bent toch geen beginner meer toch?
je stats zijn hoog genoeg om zwaardere wedstrijden te doen
ik ben ook wel van plan om die beginnerswedstrijd te gaan doen??

ja idd wackonielsie het jezelf niet te makkelijk maken.... ga maar gwoon knallen op de sterkste junior van NL valt tenminste ook nog een beetje eer te behalen maar ja dat is mijn mening :D

ik heb me al ingeschreven voor de sterkste junior van nederland en volgens wout zijlstra krijgen we de onderdelen op 1 april te horen!nog ff wachten dus ;)

@wackonielsie: niels je doet je naam eer aan als je niet aan die wedstrijd meedoet "wacko"!!!je kan makelijk meedraaien op de sterkste junior en mischien ook nog wel winnen (als ik nie kom dan) haha j/k
gewoon meedoen man gezellig tog.

vanavond hoort u definitief ofk mee doe of niet:P

ok sergeant

gewoon meedoen! Je kunt hooguit laatste worden, en das nog altijd een stuk hoger dan helemaal niet meedoen ;)

Terug
Naar boven