MuscleMeat

Sterkste Limburger 2013

sign me up bro.

ah ik zie een fijn tweetal op de lijst staan daar zullen de sponsoren blij mee zijn;)

Eventueel een verplichte rep op de 1-1 onderdelen voor aanvang van de wedstrijd. Haal je het niet heb je pech.......

Schrijf mij ook maar op die lijst verdomme.

• Topic Starter Topic Starter
ah ik zie een fijn tweetal op de lijst staan daar zullen de sponsoren blij mee zijn;)

Eventueel een verplichte rep op de 1-1 onderdelen voor aanvang van de wedstrijd. Haal je het niet heb je pech.......

De aanbeveling die gedaan is in reactie op de mail van inschrijven laat nadrukkelijk blijken dat het verstandig is om de onderdelen op wedstrijd gewicht uit te testen en dat wanneer 3 of meer onderdelen niet voldaan kunnen worden, dat deelname zinloos is en voor zowel atleet als wedstrijd geen pluspunt is.

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 23:03 ----------

Lijst is ge-update! Ik verwacht alleen nog Teun, Sebastiaan en Chris van Hoeflaken op de lijst te zetten. Dan hebben we een behoorlijk deelnemersveld!!!

Ik heb Youri De Loore ook een bericht gestuurd

7efc0b3f_not_sure_if_serious_jack_nicholson_the_shining.jpg

Ik ga er van uit dat degene die zich inschrijft een goed beeld van zichzelf heeft of men wel of niet op de wedstrijd thuis hoort!

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 23:11 ----------

Youri, uiteraard!!!

dat wordt weer mooi

De aanbeveling die gedaan is in reactie op de mail van inschrijven laat nadrukkelijk blijken dat het verstandig is om de onderdelen op wedstrijd gewicht uit te testen en dat wanneer 3 of meer onderdelen niet voldaan kunnen worden, dat deelname zinloos is en voor zowel atleet als wedstrijd geen pluspunt is.

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 23:03 ----------

Lijst is ge-update! Ik verwacht alleen nog Teun, Sebastiaan en Chris van Hoeflaken op de lijst te zetten. Dan hebben we een behoorlijk deelnemersveld!!!

Juist, we think alike.

Op dit moment 19 deelnemers. Volle bak dus!!!! Bij 20 is de wedstrijd vol! Uiteraard een reserve deelnemerslijst. Blijf je dus inschrijven, er zijn bijna altijd uitvallers.

Gr. Alex

SMTL heeft 7 wedstrijden georganiseerd. Sterkste Limburger 2009-2012, Truckpull challenge, over head challenge en push&pull. Als we de Open Sterkste man van Limburg 2009 er bij pakken van Jules ben ik 8 wedstrijden ongeslagen op eigen bodem. Sterker nog, ik heb alleen de hand over hand verloren op de Truckpull challenge. Verder alle onderdelen gewonnen. Ik daag jullie uit daar dit jaar verandering in te brengen!!!

ik ga je pakken op de max loglift dit jaar!

Terug
Naar boven