Fitness Seller

Sterkste Limburger 2013

SMTL heeft 7 wedstrijden georganiseerd. Sterkste Limburger 2009-2012, Truckpull challenge, over head challenge en push&pull. Als we de Open Sterkste man van Limburg 2009 er bij pakken van Jules ben ik 8 wedstrijden ongeslagen op eigen bodem. Sterker nog, ik heb alleen de hand over hand verloren op de Truckpull challenge. Verder alle onderdelen gewonnen. Ik daag jullie uit daar dit jaar verandering in te brengen!!!

Hand over hand en semi-zware yoke op speed beginnen wel zo langzamerhand mn ding te worden, beware coach :eyebrow:

semi-zware yoke is helaas 400 ofzo voor lex :P

• Topic Starter Topic Starter
Komende zondag Batlle on:
- Shampoo vs Prostaatstotert: log max
- Shampoo vs Sanca: yoke 300kg 25 mtr

Ik kan zondag niet :fuu:

Maar de challenge blijft aan :D

Push up op reps challenge alex ?

Onderdelen definitief: zie openingpost

De wedstrijd is voor mij persoonlijk een stuk zwaarder geworden als ik dat zo zie, hard aan de bak dus.

Time to get berserk strong :D

damn pittige OH medley...Weer even max dumbbell gaan trianen. Is ook de regel bij de stones dat 1*165 is altijd meer dan x*140?

Yes Frank die regel is er idd!!!

M.u.v. de overhead medley zijn de gewichten hetzelfde / vergelijkbaar met de aankondiging. Maar goed, neemt niet weg dat ik een bepaalde standaard aan de wedstrijd wil geven. Het blijft STERKSTE man. Bij de overhead medley wil ik de giant dumbbell niet weg laten, daar is het ding gewoon te bruut voor. Voor de rest denk ik dat de helft van het deelnemers veld wel de helft van het de medley uit kunnen doen. Wat ik misschien wel kan doen is de eerste boom 100kg maken, maar dan is het gat met de 70kg dumbbell qua moeilijkheidsgraad behoorlijk. Het is niet mijn ding om een onderdeel te doen die iedereen zomaar uit doet. Ik wil struggle zien...

110 log (of 100), 125kg axle, 70kg dumbbell, 130log, 95 dumbbell

Misschien op deze manier ? :dunno:

Kijk nu kunnen we ergens voor gaan trainen :) Heb er zin in :D

Dat wordt dan zonder twijfel mijn zwaarste wedstrijd tot dan toe. Zie het wel zitten! Nice challenge.

pittige onderdelen, vooral conditioneel ook. Maar wat is een wedstrijd zonder uitdaging, toch? :)

Ik vind het fijner om naar een wedstrijd te trainen dan elke dag een doel te stellen om 1000 reps op benchpress te maken of squats you feeling me ?

pittige onderdelen, vooral conditioneel ook. Maar wat is een wedstrijd zonder uitdaging, toch? :)

Mr. McCoy, de gewichten zijn in verhouding niet anders dan de afgelopen twee jaar op de Markt. Alleen de overhead is wat pittiger en conditioneel is het altijd geweest. Onderdelen liggen jou wel, alleen iets aan de conditie doen. Ben jij klaar om het podium weer te bestijgen ;)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 09:52 ----------

Waarom zet jij je hartslag hier neer?

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 09:53 ----------

Ik vind het fijner om naar een wedstrijd te trainen dan elke dag een doel te stellen om 1000 reps op benchpress te maken of squats you feeling me ?

Ik herken dat wel! Ook al zou het niet zo moeten zijn, naar een wedstrijd toe trainen geeft wat extra's

Terug
Naar boven