MuscleMeat

Sterkste Man 6 April

dacht dat het BB-wedstrijd was die jullie gingen kijken?

Neenee, het NK bankdrukken. Hub Hetterscheit doet namelijk mee, Dries is grote fan.
Het feit dat Jesaja niet afkomt heeft er natuurlijk ook wel mee te maken, dan is het voor ons de moeite niet.

Mja locust ik denk dat ik meega naar het bench-press event dan, **** brunssum!

Wel jammer voor Ironsport natuurlijk, hij zou wellicht veel van ons kunnen leren

Ja jammer voor IronSport natuurlijk, die jongen wou mij zo graag ontmoeten. Maar mss kan hij nu wel winnen?

• Topic Starter Topic Starter
niks te fak brunssum :P jullie weten niet wat jullie missen

Vind ik wel okay die belgische humor ik lach me de buikpijn!!!
Ik denk Jp ook.
als jullie ook zo sterk zijn als jullie grappen kunnen maken dan moeten ze inderdaad oppassen!!whoe hahahahahaaaaaaaa.....
groetjes Roy.
En komop heeey mannen staat uw mannetje!

Ik heb wel een hoop Belgische fans zeg...

haha ik kom voor de belgen supporteren hoor ironsport, denk als ik voor hen moet roepen dat ik al hees ben voor ganse week :)

Jij hebt geen fans nodig JP, het enige wat je nodig hebt is men ammoniak ;)

Waar Dries helemaal waar niet vergeten he!

Ik heb nog een paar flesjes wasbenzine hiero thuis kan je die ook nog gebruiken?

Zullen we de belgen na afloop gewoon ritueel opeten of niet? ;)

Iedereen veel succes vast en tot zondag!

Nou Roy zie ik dat wel nog doen hoor :D

Ok ok.. Snoob wordt lastig, maar Dries valt in de categorie 'lean meat. Die kunnen we dus wel aan het spit rijgen.

Wat denken jullie zelf voor prestatie neer te zetten?

Wat denken jullie zelf voor prestatie neer te zetten?

Zoals gezegd, voor mij is het de eerste keer.
De wedstrijd helemaal uitdoen en niet na drie onderdelen stikkapot zitten is de voornaamste bekommernis.
Pas daarna begin ik te kijken naar prestaties.
Mijn pronostiek is verder dat Dries de -105 wint (tenzij Fouad Hsaini ook in die klasse zou zitten).

wil iedereen die van dbb is ff zn nick grommen dan weet ik ook wie wie is (zo zou ik locust bv. niet herkennen maar hij heet steven mestdagh ofsow toch?)... kheb buiten jp en foaud ook zin om jules, ruben, niels, snoob, locust en urbanus in actie te zien... doet dries ook mee eigk?

je herkent mij aan mijn moeder en mn vader.. mn moeder zit in een rolstoel en mn vader is een iets langere versie van roy van forst;)

Zoals gezegd, voor mij is het de eerste keer.
De wedstrijd helemaal uitdoen en niet na drie onderdelen stikkapot zitten is de voornaamste bekommernis.
Pas daarna begin ik te kijken naar prestaties.
Mijn pronostiek is verder dat Dries de -105 wint (tenzij Fouad Hsaini ook in die klasse zou zitten).

hier stem ik mee in;)

Ik denk dat voor de meeste mensen het volgende geldt: "Meedoen is belangrijker dan winnen"

Terug
Naar boven