XXL Nutrition

Sterkste Man en Vrouw van Zevenkamp 2010

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de lijst doorgemailt gekregen dus gelijk maar even aangepast

Verwijderd.

Laatst bewerkt:
Zitten paar sterke gasten tussen zo te zien, jammer dat de 2e wedstrijden tegelijk zijn.

....

Laatst bewerkt:
Flink sterke gasten!
Zeker niet de minste!

Ik moet me nog afmelden maar wacht even af totdat ik wat concreets over muscle beach heb gehoord.

Update deelnemerslijst

Waarom sta ik er niet meer tussen? Heb me niet afgemeld dus dit klopt niet.

Kijk eerst eens even op RDP, voor je begint te piepen :D

Aanvangstijd correct?

Ik zal er zijn om foto's te nemen.

Ik ga er van uit dat de wedstrijd om 12:00 begint (10:00 volgens de poster).
Als het een andere aanvangstijd is hoor ik dat graag.

12:00 zal het zijn want wij moeten ons om 11:00 melden.

ik heb er zin in zaterdag...dus we moeten er 11 uur zijn

Inderdaad, om 11.00 uur melden in het Lokaal Cultureel Centrum op het Ambachtsplein. Zal wel om de hoek zijn daar.

Als je netjes op de foto wilt: Scheren, je haar kammen en heel relexed kijken! ;)

als je een hele knappe buffe gozer ziet in het publiek die toch niet arrogant is en zich niet bewust is van zijn schoonheid en die persoon heet ook nog skinnie laat je dan niet tegenhouden om een paar mooie foto's te schieten:)

Ok jongens, ik zal met de trein moeten gaan maar heb totaal geen idee waar ik moet zijn of waar ik rotterdam moet uitstappen ik zag al 4opties?

( dat krijg je als je nooit met de trein gaat :rolleyes:) tevens voelt mijn onderrug nog wel een beetje beurs maar dat moet ik maar voorlief nemen

In Rotterdam de tram nemen en afstappen aan halte "ambachtsplein". Dat deed ik vorig jaar :)
En toen ik het gebouw van de tram buitenwandelde was Ted al naar ons aan het zwaaien, dus we wisten meteen waar we moesten zijn :D (al waren die tractorbanden ed ook een weggever).

vanaf CS met de metro naar ambachtsland, is dan nog geen 10 meter lopen

In Rotterdam de tram nemen en afstappen aan halte "ambachtsplein". Dat deed ik vorig jaar :)
En toen ik het gebouw van de tram buitenwandelde was Ted al naar ons aan het zwaaien, dus we wisten meteen waar we moesten zijn :D (al waren die tractorbanden ed ook een weggever).

maar welk station in rotterdam? ik checkte net nog even er waren er behoorlijkt wat.

En is het geen probleem met die nieuwekaartjes want die heb ik namelijk niet

Terug
Naar boven