MuscleMeat

Sterkste Man en Vrouw van Zevenkamp 2010

Rotterdam centraal, alleen voor de tram moet je ov chipkaart hebben.
Volgens mij kan je wel een dagkaart kopen daarzo.

Rotterdam Noord was ik toen opgestapt.

Over kaartjes weet ik niets, is alweer een jaar geleden dat ik het OV in Nederland gebruikte :p

edit: even opgezocht, was Rotterdam Alexander waar ik de tram nam.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Rotterdam Noord was ik toen opgestapt.

Over kaartjes weet ik niets, is alweer een jaar geleden dat ik het OV in Nederland gebruikte :p

edit: even opgezocht, was Rotterdam Alexander waar ik de tram nam.

Ok dus alexander, Is eerder voor mij dan centraal omdat ik van totaal de andere kant kom.

Naja anders kan ik alsnog 3,4km lopen zag ik, want heb geen OV xD

OV chip wegwerpkaart..

Lees net in Metro Rotterdam dat er een Deadlift 'Last Man Standing' in zit en de organisatie denkt dit. Ik citeer nu uit de Metro: Paay:'Ze kunnen het gewicht blijven bezwaren, dus we gaan zien hoe lang ze het volhouden. De beste zou zomaar de vierhonderd kilo kunnen gaan halen."

Een Deadlift van 400 kgs zou ik best impressive vinden. Zou iemand deze kunnen filmen voor mij?

William weet wel hoe hij zijn wedstrijd moet promoten. :roflol:

Gewoon promotie. Is voor de leken. Wij weten wel hoe het zit!

sorry,maar wat een onzin!
je mag je wedstrijd best promoten maar toch niet met zulke fabeltjes?
Straks denken de mensen dat dit de finale is.....met alle respect naar de deelnemers,maar dit is gewoon een beginnerswedstrijd.

Haha ik vind het wel een goede, als ik zie wat er tegenwoordig allemaal wel niet gebeurt om iets te verkopen/promoten. Is dit nog maar een schijntje

De deadlift is misschien met een bak? Dan is 400kg, afhankelijk van de hefbomen, wel mogelijk (was onlangs toch zo'n wedstrijd waar 500kg+ gelift werd door zowat iedereen?)

Plaatste dit, omdat ik denk dat het een fout is van de betreffende journalist, niet omdat ik denk dat William express een fout heeft gemaakt voor zijn promotie. Iemand die een gewicht kan blijven BEzwaren in plaats van VERzwaren, kan zich ook wel eens vergissen in het gewicht dat getild gaat worden.

300 kgs of 400 kgs is voor de gemiddelde journalist allebei niet voor te stellen.

Het is iig gewoon met halter, als ik de deelnemers zie komen ze denk niet eens in de buurt van 300, maar wel grappig :o

Ik snap niet goed wat zo iemand op een wedstrijd van dit niveau komt doen. Vorig jaar waren er ook een hoop bij die imo te sterk waren voor de wedstrijd (die toen ook nog wat lager qua gewichten was).

Ik snap niet goed wat zo iemand op een wedstrijd van dit niveau komt doen. Vorig jaar waren er ook een hoop bij die imo te sterk waren voor de wedstrijd (die toen ook nog wat lager qua gewichten was).

kan prima toch? ik heb ook een DL van 260kg en deze wedstrijd zou zeker niet te licht zijn als ik het deelnemersveld zie..

Ik heb al gehoord die moeten op een plateau van 30cm staan :rolleyes:

Maar dit soort dingen zul je altijd hebben, want er is hier in NL geen duidelijk regelgeving die zegt je mag niet meer meedoen aan dit soort wedstrijden. Het valt wel op als de top van nederland bijwijze van spreken aan deze wedstrijd mee zouden doen

Laatst bewerkt:
Ik vind dat mensen niet moeten lopen zeiken als kerels als Heije aan deze wedstrijd meedoen. De gemiddelde tokkie is zwaarder dan hem, dus op de harnaspull heeft hij al geen voordeel en zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Gewoon sterker worden dus!

Vorig jaar deden er ook mannen mee die dit jaar bijvoorbeeld 5e op een kwalificatie zijn geworden. Ik vond het een hele eer met deze mannen een wedstrijd te mogen draaien.

Ik vind dat mensen niet moeten lopen zeiken als kerels als Heije aan deze wedstrijd meedoen. De gemiddelde tokkie is zwaarder dan hem, dus op de harnaspull heeft hij al geen voordeel en zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Gewoon sterker worden dus!

Vorig jaar deden er ook mannen mee die dit jaar bijvoorbeeld 5e op een kwalificatie zijn geworden. Ik vond het een hele eer met deze mannen een wedstrijd te mogen draaien.

Mij maakt het ook niet zoveel uit :). Het word er iig niet saaier op

Succes morgen!

Terug
Naar boven