XXL Nutrition

Sterkste Man Grand Prix 2007 te Ulft

re granprix

jammer dat ik niet er heen kan

• Topic Starter Topic Starter
spijtig dat het weer zo ver rijden is, anders was ik eens komen kijkne wat onze Jimmy daar zou presteren!

Volgens mij valt de afstand nog wel mee vanuit Mechelen.
Je moet maar zo rekenen: Je bent er weer eens een dagje uit.
Zondag wordt het geen weer om van de zon te gaan genieten en aan het water te gaan liggen.

En volgens mij is het de enige internationale wedstrijd van niveau die redelijk in de buurt gehouden wordt.

Gewoon komen dus....:D

tja jarno, is inderdaad MAAR 200km, maar moet om 16u nog ergens naartoe zondag :(

Ik ben zeker van plan om er weer bij te zijn zondag.

En als het mogelijk is weer een paar mooie kiekjes te maken.
Ik hoop alleen dat ik een beetje in de buurt kan komen van de atleten zodat ik ook de mogelijkheid heb een paar mooie foto's te schieten.

Ik zal ze hier weer plaatsen na de tijd.

Altijd leuk voor diegene die niet kan komen.
En natuurlijk ook voor iedereen die wel geweest is.

Nogmaals veel suc6 zondag!!!

Jarno laat ze een poepie ruiken! :D

ik geef je een groote kans jarno,die amerikaan is ook een beest en atletisch,denk dat dat een van je direkte tegenstanders word!

te horen gekregen dat Jimmy zen biceps gescheurd is, wens em een spoedig en volledig herstel!

hoe is voor de rest de wedstrijd verlopen en wie heeft er gewonnen?

aaah ****zooi jimmy!! dan kom ik ook niet meer:P

sterkte my friend,what a chipszooi,hopelijk krijg je geen nacomplicaties als onze collega Senny want dat gun ik echt niemand.
Maar wat is het gescheurd?afgescheurd van het bot?
is mischien op dit moment alleen nog maar speculeren mischien?
what a sh......:mad::eek::bang::angstig::eek2:

wel het enigste dat ik dus weet is dat zen linkerbiceps een stevige scheur heeft maar dus niet volledig afgescheurd, morgen moet hij nog voor een echo naar het ziekenhuis, voorlopig is het "slechts" 14 dagen rust

zal hem wel eens zeggen dat hij zelf hier eens moet posten wat er juist aan de hand is

pff ja mooi shit voor jimmy :/ heb niet lang van hem kunnen genieten..

gefeliciteerd jarno :D dat heb je weer mooi gedaan ;)

heb weer een paar mooie kiekjes gemaakt..top dag!

sabje, effe de hele uitslag mss?

tomi lotta was er niet,daar kwam iemand anders voor in de plaats weet ik zo de naam niet van.en er waren er wat die ik niet eerder gezien heb dus de naam ook niet van ken

jarno eerste dus
etienne smit 2de
Georg Ogmundson 3de
4de zal wel degene zijn die voor tomi in de plek kwam
Levi Veoga 5de
Adam Darasz 6de
Tom jansen 7de
Jeremy Hogg 8ste
Boris Milosevic 9de

als het goed is is het zo ongeveer,heb wel foto`s maar weet het van 1 of niet niet helemaal zeker:p

thanx!

en jarno, gefeliciteerd met je overwinning!

Heel mooi resultaat tussen al die internationale toppers ! Klasse Jarno ! :)

Wanneer is de uitzending ?

Gefeliciteerd, iemand al enig idee wanneer het op tv komt? Ik was zondag te brak van fields of rock :(

Hallo Dames en heren

Thnx voor de steun , het zal wel goed aflopen 14 dagen plaaster en 1 week steun verband . Dan stilletjes weer beginnen , hopelijk nog in shape te krijgen voor vlaanderen lukt dat niet volgend jaar is er weer een jaar , alleen er om mijn titel te moeten afgeven voor zoiet dom maar ja kan gebeuren , het risico van het VAk ( top sporten is ni zo gezond dat ze zeggen :) )

Jarno man , goed gedaan , puik werk.
Het is nog goed afgelopen door het ongeluk waar mee de wedstrijd begon met de truck .
Ik had echt spijt van de Biceps , want de onderdelen lagen me wel en denk wel dat ik dicht in je buurt zou gezeten hebben ( 3de of 4de :) )
Volgend jaar een nieuwe start en als je wat wedstrijden voor de IFSA weet voor mij samen met Marcel laat me iets weten.
Ik hoop dat ik je dan zie in vlaanderen vriend en sorry ik heb het er niet omgedaan om zo snel weer weg te zijn.
Ik was er zelf niet goed van .

Ik hou iedereen op de hoogte , en keep the iron pumping , i know i wil .
( Ja ik heb niks aan mijn benen en kuiten , buikspieren en onder rug dus dat kan ik nog altijd doen , en wat power cardio :) )

Greetz Jimmy

Sterkte Jimmy !

Hoe is het eigelijk precies gebeurd ?

Stom weg met het 2de event , de laad race ( medley )
1 rol van 130 kg ( er waren zo 3 en 2 was machine die je op een verhoog moest leggen denk 1m40 hoog of zoiets ) Ik sta tegen Boris , een beetje show verkopen ik en hem , start we tillen te gelijk de rol , hij was weg en ik beleef staan en trok wat harder en KRAK hoorde ik en mijn biceps schoot naat boven deels. PIJN dat dat doet man ni normaal. Ik ik wist ook dat het voor mij die dag voor bij was ( Jammer )
Nu wat rusten en dat komt wel weer goed ( hoop ik :) )

Terug
Naar boven