Fitness Seller

Sterkste Man van Oost NL (26 april)

haha thanks..... alleen ik moet me wel helemaal goed voelen hoor..... anders durf ik het niet aan...

ik heb inmiddels wel het gewicht van de gemiddelde strongman te pakken haha ... dat is een voordeeltje van 3 maand plat en alleen maar vreten haha

No pens no life ;).

Hoe gaan de trainingen trouwens? Kan je alweer squaten/deadliften?

tjah het was een enorme tippel vanaf groningen.......... maar ik vind het altijd leuk om te komen.......

en ik zelf moet ook aan mijn lucht werken .... en ik kom vanaf zaterdag ook weer bij jarno trainen dus kunnen we dat samen doen haha....

Haha, ok lijkt me een goed plan. :thumbs:

Idd jij en de prullenbak tussen je benen was een gouden moment:D

Verder lekker gepresteerd. Verdomme leer die benen beetje gebruiken op log en er komt nog zoveel meer uit. Dat je sterk was wisten we natuurlijk allemaal;)

Doe je nog meer kwalificaties mee

Ja, die benen was het probleem vandaag, pap...trrrrrillllen...hihi.... Dat heeft me zeker met het deadliften wat reps gekost en voor de truckpull ook niet optimaal al ging dat voor me gevoel best lekker tot het beruchtte kuiltje.

Ik doe alle overige kwalificaties gewoon mee. Gewoon een stijgende lijn aanhouden en dan zien we wel. Conditioneel en op snelheid valt er nog wel winst te boeken. Ik zag vandaag jongens a/h werk die al veel verder waren in hun trainingen, dus ik heb nog vertrouwen. ;)

Ik dacht dat Pablo van Dijk ook zou meedoen? Hoorde dat die goed in vorm is.

Hoorde het hier van iemand in hnet centrum vorige week geloof ik ??? dat hij in topvorm zou zijn, dus was wel benieuwd!

Ja Ja mijn trainingsmaatje heeft het geflikt DENNIS GORT super jongen en nu gaan we samen knallen naar de HOLLAND !!!

Ja Ja mijn trainingsmaatje heeft het geflikt DENNIS GORT super jongen en nu gaan we samen knallen naar de HOLLAND !!!

Hij heeft een superwedstrijd gedraaid en resultaat neergezet. Maar ik weet nu zijn geheim, kwam em een uur later tegen bij de Mac. :mc: ;) :D

Als de :mc: zou zorgen voor overwiningen zou ik inmiddels 6 keer wsm zijn geweest....
En zou ik van iedere ecto middelbare schoolganger op m'n donder krijgen waarschijnlijk...
Ik woon vlakbij een mac, en het is niet normaal hoeveel van die jonge gasten en jonge meiden daar iedere dag gaan eten... :rolleyes:

Ik ben er manager dus werk er 40 uur in de week.... en.... kan er gratis eten... probeer dan maar eens de verleiding te weerstaan :P

Ach het was maar voor de lol. Het was wel een grappig gezicht om meerdere deelnemers bij die toch al overvolle Mac tegen te komen. Je had de gezichten van de mensen moeten zien die daar zaten te eten.
Haha...was wel leuk. ;) :D

Hehe dat zie ik nou nooit bij ons bij de mac.... Daar ben ik dan nog wel het grootst:P

Terug
Naar boven