Fitness Seller

Aankondiging Sterkste man "Voor rondes Van België 2011"

ik kende wel een nick pieters uit koersel, sterke kerel maar kaal dus blijkbaar nie de goed

Zijn haar was wel niet zo heel lang, dus misschien is het toch die :)
2de van rechts op de onderste rij.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Peter doet ook niet mee, dus Nick kan meedoen :)
Ziet Bert het nog zitten, gezien zijn rug?
lol,straks zit ik ook nog bij de reserve ,kan daar niets gaan doen :p
kan sowiezo jammer genoeg niet aanwezig zijn,moet werken op feestjes.
straks doet bijna iedereen mee aan de finale :D jammer van al die afzeggingen,zowel voor de voorrondes als voor de finale :(

yoke: stond al te hoog , wat mijn fout is, maar als ik hem lager had gezet kreeg ik hem waarschijnlijk niet van de grond.

log: maar 90 , had 100 moeten zijn want is op training al gelukt.

conans wheel: gemiddeld , zoals verwacht.

deadlift: PR 240kg (Strong hier ben ik van jou verschoten, nice)

stones: 80 en 90 gelukt met schouderen, 110 kreeg ik niet meer op de schouder.

Ook nog een zware week gehad met het werk, dat heeft er ook mee te maken denk ik.
Ik zoek geen excuses, volgend jaar beter, en harder trainen.

yoke: stond al te hoog , wat mijn fout is, maar als ik hem lager had gezet kreeg ik hem waarschijnlijk niet van de grond.

log: maar 90 , had 100 moeten zijn want is op training al gelukt.

conans wheel: gemiddeld , zoals verwacht.

deadlift: PR 240kg (Strong hier ben ik van jou verschoten, nice)

stones: 80 en 90 gelukt met schouderen, 110 kreeg ik niet meer op de schouder.

Ook nog een zware week gehad met het werk, dat heeft er ook mee te maken denk ik.
Ik zoek geen excuses, volgend jaar beter, en harder trainen.
voor jou toch ook een lekkere pr met de dl ,ook 20kg erbij dacht ik,ook very nice.
zware werkweken kunnen idd nefast zijn voor trainen/wedstrijden;heb dat ook al ondervonden,zeker als ik weinig/slecht slaap.
veel succes met je verdere trainingen en andere wedstrijden man,en volgend jaar plaats je je zeker ;)

Gefeliciteerd aan de geplaatsten. Goed gedaan Woopy. De hoogte van de stones ben je goed bezig zo.

In juli moet ik de 110kg stone op die 1m70 zien te toveren, gaat nog lachen worden :D

Met schouderen wordt dat toch lastig denk ik voor je, wellicht leren de bal voor je te pressen. Zo doe ik het nu ook. Vorige kwali 110 op 180cm makkelijk. Die ring van Belgie maakt het er trouwens niet makkelijker op.

Ik heb dit jaar nog maar 3 keer stones op hoogte kunnen trainen, en via schouderen ging vlotter dan voorlangs pressen. Ik kan er nu regelmatiger op trainen, dus ik ga beide proberen en dan zie ik wel wat het beste lukt tegen dan.

Trouwens een klein puntje van kritiek naar de organisatie: Er word op de wedstrijden steeds enkele keren vermeld dat men voor meer informatie op de website terecht kan. De website is echter in geen tijden meer geüpdate (er staan nog allemaal wedstrijden van 2010 bv), dus echt goed komt dat toch niet over, en veel info over komende wedstrijden zal men daar ook niet terugvinden.
Eventueel wil ik mij wel met die website bezighouden, als jullie daar zelf de tijd niet voor vinden. Een website zou een middel moeten zijn om geïnteresseerden up to date te houden en nieuwe leden te vinden, maar op dit moment mist hij een beetje zijn doel :)

is ook 1 vd redenen waarom er zo weinig volk was denk ik.verder geen kritiek;)

Coole filmpjes, Woopy!

Ik heb dit jaar nog maar 3 keer stones op hoogte kunnen trainen, en via schouderen ging vlotter dan voorlangs pressen. Ik kan er nu regelmatiger op trainen, dus ik ga beide proberen en dan zie ik wel wat het beste lukt tegen dan.

Trouwens een klein puntje van kritiek naar de organisatie: Er word op de wedstrijden steeds enkele keren vermeld dat men voor meer informatie op de website terecht kan. De website is echter in geen tijden meer geüpdate (er staan nog allemaal wedstrijden van 2010 bv), dus echt goed komt dat toch niet over, en veel info over komende wedstrijden zal men daar ook niet terugvinden.
Eventueel wil ik mij wel met die website bezighouden, als jullie daar zelf de tijd niet voor vinden. Een website zou een middel moeten zijn om geïnteresseerden up to date te houden en nieuwe leden te vinden, maar op dit moment mist hij een beetje zijn doel :)

Helemaal mee eens! Het is een gemiste kans en echt jammer. Ik heb dat ook meerder keren aangegeven hier op het forum en wel eens in een e-mail.

Haha idd die site suckt atm :p

Doorgeven aan het bestuur ;)
En goed idee trouwens als je dat wil doen (het is ook je day-to-day job zeker?)

is ook 1 vd redenen waarom er zo weinig volk was denk ik.verder geen kritiek;)
Is nooit veel volk geweest op de voorrondes. Daar zijn nog andere redenen voor ook.

Zie opmerking bij woopy.

Voor de rest nog even dit:
- ik ben nooit bestuurslid geweest (itt wat Jimmy beweerde bij de voorstelling van de deelnemers) en zal het ook niet worden. ;)

Bestuur = mail naar Jimmy? Patrick? Beide?

Wordt de uitslag per onderdeel ergens gepost? Ben er wel benieuwd naar :)

idd,komen er nog details?

Terug
Naar boven