MuscleMeat

Sterkste Man Grand Prix 2007 te Ulft

beterschap jimmy!!!

Agris Kazelniks is toegevoegd aan de deelnemerslijst.
Hij is de huidig Sterkste Man van Letland en opvolger van Raimonds Bergmanis.
Agris is een alround krachtmens van 1.90m lang en zo'n 150kg zwaar.

De laatste keer dat we elkaar tegen kwamen was tijdens de GP van Letland 2007. Hij is toen net boven mij geeindigd En ik ben toch zeker van plan om hem nu achter mij te laten. Kan ook niet anders als je voor de 1e plaats gaat:D

En nog eerste geworden ook!

Dubbel en dwars verdiend, vooral al na zo'n tegenslag in het begin met het trekken van de vrachtwagen!!!!!!!!

jimmy sterkte man,echt klote voor je!!

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Dames en heren

Thnx voor de steun , het zal wel goed aflopen 14 dagen plaaster en 1 week steun verband . Dan stilletjes weer beginnen , hopelijk nog in shape te krijgen voor vlaanderen lukt dat niet volgend jaar is er weer een jaar , alleen er om mijn titel te moeten afgeven voor zoiet dom maar ja kan gebeuren , het risico van het VAk ( top sporten is ni zo gezond dat ze zeggen :) )

Jarno man , goed gedaan , puik werk.
Het is nog goed afgelopen door het ongeluk waar mee de wedstrijd begon met de truck .
Ik had echt spijt van de Biceps , want de onderdelen lagen me wel en denk wel dat ik dicht in je buurt zou gezeten hebben ( 3de of 4de :) )
Volgend jaar een nieuwe start en als je wat wedstrijden voor de IFSA weet voor mij samen met Marcel laat me iets weten.
Ik hoop dat ik je dan zie in vlaanderen vriend en sorry ik heb het er niet omgedaan om zo snel weer weg te zijn.
Ik was er zelf niet goed van .

Ik hou iedereen op de hoogte , en keep the iron pumping , i know i wil .
( Ja ik heb niks aan mijn benen en kuiten , buikspieren en onder rug dus dat kan ik nog altijd doen , en wat power cardio :) )

Greetz Jimmy

Jimmy bedankt voor de felicitaties.

Wens jouw een goed en spoedig herstel en dat je maar snel weer wedstrijden mag draaien.

Deed die Steve Mac Donald ook niet meer mee?
En Tomi ook niet?
Nu ja maakt geen reet uit de prestatie blijft superieur..

ik denk niet dat jimmy dit jaar nog veel wedstrijden zal doen, hij word donderdag geopereerd en moet dan het gips in. Die gips zal er tegen zijn wedstrijd (sterkste man van vlaanderen, 28 juli) wel af zijn maar hij zal niet kunnen meedoen. Denk dat hij pas tegen september ofzo terug voorzichtig aan training mag heropnemen :(

steve mc donald deed wel mee tomi niet

Terug
Naar boven