MuscleMeat

Sticky Sterkste man op Eurosport

vrijdag 16 april 2010
22:46 STERKSTE MAN: Super Series Grand Prix Zweden (23:43)

Hahaha xD ik ga het proberen te onthouden

hopelijk gaat het nu wel door

Hope so!

Anders word het om 23u00 weer south parc :D

morgen is het ook volgens realdutch?

RTL7 19:00u

eurosport ook;00u30-1u30

Fightclub van 23:00u tot 01:00u daarna snooker

Ik heb net even naar het tennis gekeken ... maar die Samantha Stosur ziet er aardig buffed uit voor een tennisspeelster. :D

je hebt mazzel chick! net begonnen

wat een buffe mofo is die pool toch... net Pudzian jr.

Hoe krijgen die Polen dat toch voor elkaar... en ook 9 reps met 140 kg log binnen 60 sec :o

damn sterk.
werk aan de winkel :)

prachtige wedstrijd, alleen ze hadden loglift op max moeten doen om het wat spectaculair te maken... nu zag je de top 3-4 elke keer stranden rond de 5-6 reps en om wat meer te variëren. En de Yoke ook minstens 450 moeten maken, nu was het weer een wie is de snelste ipv wie is de sterkste.

Laatst bewerkt:
prachtige wedstrijd, alleen ze hadden loglift op max moeten doen om het wat spectaculair te maken... nu zag je de top 3-4 elke keer stranden rond de 5-6 reps en om wat meer te variëren. En de Yoke ook minstens 450 moeten maken, nu was het weer een wie is de snelste ipv wie is de sterkste.

dat viel me ook op.. hoop onderdelen op snelheid. die stones waren ook licht voor een wedstrijd van dat niveau vond ik

Vond ook dat de stones er snel opgingen! Maar volgens mij vertelden ze echt dat die laatste en zwaarste 195kg was, dus....

Wat mij vooral is bijgebleven waren die vrouwen op conan's wheel:cool:

Terug
Naar boven