XXL Nutrition

Sticky Sterkste man op Eurosport

vrijdag 26 maart 2010

22:30 STERKSTE MAN: Polen (23:30)

Mooi ik ga kijke vanaaf :)

Voor de mensen die ESPN Classic hebben is er rond 13:00-14:00 World Strongest Man van 2000
en dan vanavond de Eurosport als toetje :D
Morgen avond weer wat van Nederlandse bodem...

NAIS!!! :D

[/COLOR]
Voor de mensen die ESPN Classic hebben is er rond 13:00-14:00 World Strongest Man van 2000
en dan vanavond de Eurosport als toetje :D
Morgen avond weer wat van Nederlandse bodem...

NAIS!!! :D

Fri March 26 18:00 CET
World's Strongest Man, 1984

zie nu niks alleen autoracen

het was om 12:00 finale van 2002. ze hebben niet echt vaste tijden helaas. elke week een ander jaar dus wie weet wat er maandag komt :D

Rot op met dat schaatsen, wanneer begint het!

Spannend...zou het nu komen of niet....

*zucht* komt dus weer niet

Het lijkt er niet op.... losers van Eurosport yo!
thx 4 karma:p,maar begin me nu toch ook zorgen te maken,ik ben er speciaal voor thuis gebleven:mad:,mss is het wat later?(zou niet te eerste keer zijn)
wat is dat toch met dat eurosport?tis al 5 maanden niets anders dan winterspelen,ze mogen stoppen,tis nu lente:mad:

Zo vaak gehad dat ik iets wilde kijken op eurosport en er dan vrolijk nog een uur snooker of curling of een andere k*tsport te zien was. Of het kwam helemaal niet daarna.

als ze het nu niet uitzenden,stel ik een nieuwe sport voor digi-box werpen,ik ga me alvast al beetje opwarmen:fire:,en goe meer sneeuw ik zie hoe warmer ik het krijg:splat:

als ze het nu niet uitzenden,stel ik een nieuwe sport voor digi-box werpen,ik ga me alvast al beetje opwarmen:fire:,en goe meer sneeuw ik zie hoe warmer ik het krijg:splat:

Ik zie het al helemaal voor me :roflol:

Is echt k*t weer, zeker voor u als ge er zelfs speciaal voor thuis blijft, met een beetje geluk komt het nog om 23u45...

Op 2BE is het geen haar beter, zap naar een film heeft die k*t geen ondertiteling, soms vraag ik me echt af waarom ik die tv nog aanduw

Ik zie het al helemaal voor me :roflol:

Is echt k*t weer, zeker voor u als ge er zelfs speciaal voor thuis blijft, met een beetje geluk komt het nog om 23u45...

Op 2BE is het geen haar beter, zap naar een film heeft die k*t geen ondertiteling, soms vraag ik me echt af waarom ik die tv nog aanduw
ja,is waar:mad:,tzou idd wel kunnen dat het een uur later is,en daarna wrestling:D,kga daar ook nekeer naar kijken peis ik:p
maarja,anders zat ik weer tot smorgens op cafe:bierbang:,en nu kan ik dus een beetje op tijd gaan slapen:p

tzal niets worden vrees ik...:sad:
dat skiegedoe blijft maar duren he:mad:

ik was het eerlijk gezegt alweer vergeten achteraf maar goed dus

Terug
Naar boven