AndroidHealthClinic

Sticky Sterkste man op Eurosport

Mooi wark!

Bedankt voor de Tip Doetze.

cool, den Jimmy is er ook bij :D

Is trouwens nu bezig op eurosport.

Jimmy "the stone beast" Laureys heeft een mooie wedstrijd neergezet, doodjammer van de hand over hand

Zijn conditie lijkt minder te zijn.

Bedankt voor de reminder, was weer leuke stuff! alleen die ijsmachine-pull was raar :D

Lenen ze op topniveau geen straps meer uit ofzo? Jimmy was de enige zonder straps tijdens het autolopen.

Belachelijke ijsmachine. Fijne hoogte op de stones!

• Topic Starter Topic Starter
Lenen ze op topniveau geen straps meer uit ofzo? Jimmy was de enige zonder straps tijdens het autolopen.

Tuurlijk wel maar Jimmy is niet iemand iemand die dat vraagt. Het kan ook maar zo zijn dat hij denkt dat niet nodig te hebben.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Hé Ivo en Gijs,

Komen jullie ook nog kijken in Stadskanaal a.s. zondag?
Lijkt me een leuke strijd te worden met Jan Haaring en Erik Hams.

Groet(en),

Doetze

Geen idee, of ik ga in appelscha kijken of ik ga in stadskanaal kijken of ik ga 's middags trainen ivm dat de sportschool 's morgens dicht is.

He gasten bedankt voor de steun,

In verband met de conditie die zeker meer dan goed is, lijk ik tijdens het kruiwagen rijden met de auto buiten adem maar was niet zo.

Voor de mensen die het volgen weten het antwoord al maar hier komt het.

Op de weg van het vliegveld naar het hotel hebben wij een auto ongeluk gehad waar ik beide knieen hard heb bezeerd. Het was zo'n 50/50 om mee te doen ja of nee.

Ik heb de wedstrijd met karakter uitgedaan want ze deden beide behoorlijk pijn ( nu is het 100% terug ) en tijdens de wheel barow sloeg ik mijn knieeen steeds tegen het ijzer ( je zag Martin uit Oosterrijk er ook over klagen ) en het deed behoorlijk pijn waar door ik veel kracht verloor en door het te laten vallen heb ik het eelt van mijn rechter hand getrokken ( grote lap vlees ). Als dit niet gebeurt was zou ik sneller zijn geweest en niet gelost hebben en toch nog in het midden eindigen in de hand over hand ( ik kon er gewoon niet mee knijpen en kracht op zetten ). Het was op dat moment pech hebben en ik hebn effe mijne knop afgezet bij de stones en die gewonnen ( het zit er in, er komt nog meer ). Spiols of war vrienden en veel leer geld, maar al bij al ik heb me reuze goed gehad, nieuwe vrienden gemaakt en oude terug gezien en het was training. Of zoals onzen Travis zegt " it's just FUN " :)

Van die straps ja, om eerlijk te zijn nog nooit gebruikt op wedstrijd. Op training 3 of 4 keer maar het is zo'n raar gevoel ik kan er niet mee werken.
Ik ben het nu wel aan het leren maar ik vindt het verdomt raar om te gebruiken.
Maar de aanhouder wint zegt me dus , ik zal het ooit wel onder de knie krijgen ;)
Ze vroegen me wel of ik er moest gebruiken , maar ik heb het niet gedaan om dat ik er niet mee om kan :( ( ja sorry he )

Mensen Greezt ....

Okey Jimmy,

Wist niet van uw ongeval, pauk dat je dan toch mee hebt gedaan.

:thumb:

Wanneer op je nog eens zo'n champions league wedstrijd Jimmy?

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die straps k*t vind :D

thnx Man.

1 augustus naar Spanje en Eind augustus London.

En er tussen nog effe naar zwitserland voor een Intrnationale wedstrijd uitdaging :)

Daar na is het België. Daar na zien we wel wat ik nog krijg van de Champion League.

Onder tussen heb ik er al 3 gedaan, Slovakije, Duitsland en Nederland (ook zo'n pech dag, but it's fun ;) )

Nice man, alvast veel succes!!!

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 24 juli 23:00 CL Terborg

Vrijdag 24 juli 23:00 STERKSTE MAN Champions League Nederland (60min)

welke CL dit jaar of vorig jr?

dit jaar lijkt me.

Terug
Naar boven