XXL Nutrition

Sticky Sterkste man op Eurosport

19:30 Champions league: Finland of South africa. Geen idee of teletekst klopt of tvgids.nl

Leuke wedstrijd, leuk om Alex bezig te zien :)
Die commentator moeten ze echt naar huis sturen.

gemist weer. Verdomme, altijd zo irritant met die tijden van Eurosport.

komt er nog herhaling?>

Heb gisteren toch ook maar even gekeken. Het was echt een pittige maar ook goede wedstrijd. Kon ook goed mijn houding op de deadlift zien. Ik hield mijn hele lichaam achter de bar. De anderen hingen er echt overheen. Zo trek ik het gewicht iets naar achter ipv om hoog. Het is natuurlijk in eerste stadium omhoog en dan meer naar achterhangen. Maar goed, was mijn eerste keer op een deadlift als deze. Verder wel leuk om mijn 175 log te zien. Al was dat niet best gefilmd naar mijn mening. En mijn stonesrun vergeten, OHHHHHH. HAhaha

Is zo irritant bij eurosport.
Heel vaak word de helft niet geshowed.
Ook van de mindere bekekende namen laten ze soms alleen maar de uitslag zien.
Is een beetje jammer dat wel.
Maar dat je daar staat Alex is natuurlijk super!

Waarom wordt er geen dbb'er commentator, die van eurosport verteld alles zo saai. Het klinkt meer alsof het hem niets boeit.

en wat was dat nou met die stones elke run begon op 15sec

Ik kon het niet laten..vandaag ff mailtje gestuurd naar Eurosport:

Goedendag,

Ik wou graag (en ik spreek voor velen) melden dat ik vind dat Ronald Wustenberg niet de geschikte persoon is om
sterkste man uitzendingen te verslaan. Hij doet zijn huiswerk niet en maakt knullige fouten in zijn commentaar
waardooor hij in het geheel zijn geloofwaardigheid verliest. Ook vinden wij hem niet inspirerend om naar te luisteren.
Ik verwacht dat u vaker dit soort mails krijgt over deze commentator.

Ik hoop dat u hier iets mee doet/kunt.

Vriendelijke groeten,

J. Kramer
Strongman

haha nu dennis, johan, fouad, gijs, kelvin, rick, pattrick, eric, alex, richard en jan nog;)

ik heb gewoon Engels commentaar op Eurosport hoor. is een speciaal knopje voor je ab :)
die Worstenberg is idd echt niet om aan te horen..

goeie actie mr, Kramer :thumbs:

Ik stel Mo voor? :D

19:51 Sterkste man: Champions League (mogelijks Finland)

Was mooi. Die Katona is ook beestachtig sterk geworden zeg. Jimmy was ook erg goed bezig.
Commentaar was weer op zn best. Opmerking bij de weight for height: "die 25 kilo weegt niet niks."

Zit eerlijk gezegd helemaal niet op commentaar te wachten.. zinnen als 'Het zijn allemaal sterke mannen' 'Kan hij zijn voorganger overtreffen' of 'Hij gaat de tijd van Laureys nooit inhalen' vind ik geen toevoegde waarde hebben en zelfs irritant. Net als dat er aan de deelnemers na het EERSTE onderdeel wordt gevraagd of ze denken dat ze op het podium komen.. wat moet ik daarvan denken, ze weten toch niet hoe de wedstrijd uitpakt.

Verder wel erg vette beelden allemaal maar minder of zelfs geen commentaar zou mijn beleving ten goede komen.

lennart, knap dat je nu net de zinnen quote die NIET irritant waren, want dat waren er weinig

Ik zet 'm nu op engels commentaar, die kerel is echt zoveel keer beter.

Was toch schoon om te zien, commentaar boeit me geen **** :D

Terug
Naar boven