XXL Nutrition

Sticky Sterkste man op Eurosport

Weer kloppen die Eurosport tijden niet. Van de week ook al met EK gewichtheffen. Dan ben ik op tijd, zet ik 'm op Eurosport en dan is dat achterlijke snooker op de buis...:(

Ben het al gewent ondertussen met Eurosport, ook al blijft het irritant.

Mannen, hebben jullie Giants Live @ London gezien vanavond tussen 21:00 en 21:55?!

Wat een beest is die Brian Shaw toch, zeg! :D

Nee man, op Eurosport ?

Shaw is untouchable

Ik wist het ook niet, word vast nog wel tig keer herhaald

Vrijdag 13 Mei 2011
21:46 STERKSTE MAN: Champions League (22:44)

• Topic Starter Topic Starter
Iceman Kuusamo Lapland 2011

Was Iceman Kuusamo Lapland 2011.

Leuk om Tomi Lotta weer bezig te zien.

Wat een klotenonderdeel om met melkblikken met water (in de kou) een hottube te vullen en jezelf of je tegenstander een koude douche te bezorgen.

Ik heb het ook gezien ... het waren soms creatieve onderdelen, ja. :D

Ook leuk om te zien dat juist die onderdelen voor de Scandinaviërs waren, maar dat uiteindelijk toch de sterkste (lees: Big Z) wint.

Haha, hoe Savickas die 100kg zakken op die vrachtwagen smijt, beetje buik-drive meegeven ook. ;)

Ik vond met name de Human Ski-lift erg ingenieus!

walgelijke wedstrijd, wat als bij die skilift iemand door lompheid op zn bek gaat op die skis, run verkenkert... met dat water rennen, zorgendat zoveel mogelijk eruit klotst = lichtere emmers etc.

cl onwaardig imo

wat is er met koklaeyv?133kg,die is toch veel zwaarder ??? of is dat weer een fout van eurosport?

Laatst bewerkt:
walgelijke wedstrijd, wat als bij die skilift iemand door lompheid op zn bek gaat op die skis, run verkenkert... met dat water rennen, zorgendat zoveel mogelijk eruit klotst = lichtere emmers etc.

cl onwaardig imo

Dan snap je de hele opzet van deze wedstrijd niet helemaal.
Dit valt meer onder de noemer show. Vooraf aan het water laden werd er duidelijk gemaakt dat als je teveel of expres water zou verliezen je straftijd zou krijgen.
Door lompheid kan je bijna elk onderdeel wel naar de kloten helpen. (Boom laten vallen en er breekt een stuk af)
Deze wedstrijd moet je vooral zien als een opstartertje voor het seizoen.
Gewoon leuk om eens te doen.
Oke de wedstrijd telt wel mee in het klassement. Maar is dan maar 1 van 11 of 12 wedstrijden en uiteindelijk wint Big Z toch :D

is dat geren met water in de vrieskou niet blessuregevoelig aangezien het reteglad wordt?

is dat geren met water in de vrieskou niet blessuregevoelig aangezien het reteglad wordt?

Zou het kunnen zijn.
Als je al een hele tijd buiten in de kou zou staan.
Had tijdens dit onderdeel schoenen met spikes aan.
Ik had daar onder andere een thermobroek en shirt voor op de motor aan.
daarover m'n sterkste man thermobroek.
5 minuten na het onderdeel had ik de natte kleding al uit en zat ik heerlijk voor een warme houtkachel.
Dit was overigens het laatste onderdeel die dag. En konden we snel richting hotel en een heerlijke warme douche nemen.

ah, mag geen probleem zijn dan idd.

Vrijdag 20 Mei 2011
20:04 STERKSTE MAN: Super Series Grand Prix Göteburg Gothenburg (21:01)

Gaan we weer in de herhaling...

Terug
Naar boven