laantje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx, ga ik kijken!
Morgen weer om 4 uur op dus dat gaat hem niet worden. Opnemen dan maar..
Is dit van waar Jarno laatst meedeed?
En van het foutje bij de"ja hoe heet dat onderdeel ookalweer?" Front hold? Idk..yep....jarno was sterk bezig...jammer van het gekloot met die fusten, maarja part of the ballgame

En van het foutje bij de"ja hoe heet dat onderdeel ookalweer?" Front hold? Idk..
hij stond niet met zn rug én kont tegen het plateau op en toen met zn voeten naar achteren te schuiven om te corrigeren iets verrekt in zn rug, erg jammer want hiermee heeft ie imo de 1ste plek uit handen moeten gevenJa inderdaad erg zonde! Wat vanavond om 18:00 op rtl7 komt, is dat hetgeen wat gisteravond uitgezonden is op Eurosport of niet? Weet je dat toevallig?Degenen die het gemist hebben, erg jammer, was een er mooie wedstrijd, heb ervan genoten
Forward holdhij stond niet met zn rug én kont tegen het plateau op en toen met zn voeten naar achteren te schuiven om te corrigeren iets verrekt in zn rug, erg jammer want hiermee heeft ie imo de 1ste plek uit handen moeten geven

Ja inderdaad erg zonde! Wat vanavond om 18:00 op rtl7 komt, is dat hetgeen wat gisteravond uitgezonden is op Eurosport of niet? Weet je dat toevallig?
edit: ja is hetzelfde als gisteravond, jammer![]()

Ja ik zat bij mezelf ook al te denken 35 kg? Dat kan toch haast niet, dan zou ik dat onderdeel ook gewoon kunnen doen..Geen flauw idee, kan rtl7 hier niet ontvangen
Weet iemand trouwens hoeveel die kegs wogen bij de loadmedley? Epic comentator met zn 35kg was erg epic