XXL Nutrition

Sticky Sterkste man op Eurosport

waarom houden ze zich bij eurosport niet aan de tijden?? schakel ik weer ergens halverwegen in

Jimmy weet wel hoe hij met ankers moet lopen!:D En 5de in de champions league , zeer mooi!

Jimmy ging als een tierelier :D

Net begonnen -> CL Finland

Was een mooie wedstrijd

weet dat dit voor eurosport is zie net dat zaterdag op RTL 7 sterkste man van nederland komt om 6 uur ben benieuwd

CL toch?

Ja, dit gaat om de wedstrijd bij Lobith. Wordt waarschijnlijk in 2 delen uitgezonden, waarna 17 september de sterkste man v Nederland, die ook in 2 delen wordt uitgezonden.
Dus de hele maand feest

• Topic Starter Topic Starter
a.s. vrijdag (30/09) weer

23:00 Sterkste man

Champions League Canaria (60min)

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond

Zie hierboven; vanavond dus om 23:00 uur

23:00 lig ik al in dromenland ben ik bang...

Kga min best doen me ogen open te houden :p

Morgen weer om 4 uur op dus dat gaat hem niet worden. Opnemen dan maar..
Is dit van waar Jarno laatst meedeed?

Is het er nog op geweest ? Net gemist :(

yep....jarno was sterk bezig...jammer van het gekloot met die fusten, maarja part of the ballgame

Degenen die het gemist hebben, erg jammer, was een er mooie wedstrijd, heb ervan genoten :D

En van het foutje bij de"ja hoe heet dat onderdeel ookalweer?" Front hold? Idk..

Forward hold ;) hij stond niet met zn rug én kont tegen het plateau op en toen met zn voeten naar achteren te schuiven om te corrigeren iets verrekt in zn rug, erg jammer want hiermee heeft ie imo de 1ste plek uit handen moeten geven

Degenen die het gemist hebben, erg jammer, was een er mooie wedstrijd, heb ervan genoten :D

Forward hold ;) hij stond niet met zn rug én kont tegen het plateau op en toen met zn voeten naar achteren te schuiven om te corrigeren iets verrekt in zn rug, erg jammer want hiermee heeft ie imo de 1ste plek uit handen moeten geven
Ja inderdaad erg zonde! Wat vanavond om 18:00 op rtl7 komt, is dat hetgeen wat gisteravond uitgezonden is op Eurosport of niet? Weet je dat toevallig?

edit: ja is hetzelfde als gisteravond, jammer:(

Laatst bewerkt:
Ja inderdaad erg zonde! Wat vanavond om 18:00 op rtl7 komt, is dat hetgeen wat gisteravond uitgezonden is op Eurosport of niet? Weet je dat toevallig?

edit: ja is hetzelfde als gisteravond, jammer:(

Geen flauw idee, kan rtl7 hier niet ontvangen :grumble:

Weet iemand trouwens hoeveel die kegs wogen bij de loadmedley? Epic comentator met zn 35kg was erg epic

Geen flauw idee, kan rtl7 hier niet ontvangen :grumble:

Weet iemand trouwens hoeveel die kegs wogen bij de loadmedley? Epic comentator met zn 35kg was erg epic
Ja ik zat bij mezelf ook al te denken 35 kg? Dat kan toch haast niet, dan zou ik dat onderdeel ook gewoon kunnen doen..

Terug
Naar boven