XXL Nutrition

Sticky Sterkste man op Eurosport

Also for strongman fans, Kinnuen said, "Tomorrow, Thursday evening, SCL–Hungary will be broadcast on on Eurosport 1 at 22.00 Hours CET."

Vrijdag 23u45 Giants Live Noorwegen

Zaterdag is normaal ook Loglift kampioenschap, live maar daar vind ik nog niet veel van terug

Loglift is op eurosport 2 sowieso.

Nice goed weekend dus

Is net begonnen

straks om 23u15 en niet 23u45 zoals ik vermeld had !

Thnx baardmans. Begrijp niet waarom ik geen mails meer van eurosport ontvang.

Hmm boksen, live.
Ronde 1 is net begonnen. :(

Gvddddd

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 23:30 ----------

Ah k*tpaarden

En nu die k*t paarden juuuu

Zondag wel gewichtheffen live om 14:30

Zoveelste keer dat de programmering niet klopt.

Ik zie alleen maar malse biefstukjes rennen ...

Dan had ik toch gelijk met 23u45 en telenet ongelijk :mad:

00:31

STERKSTE MAN: Champions League Hongarije Boedapest (58min)

noorwegen was er wel op, was overigens geen zak aan imo, relatief onbekende athleten (op arsjo na, en die solvang en matti-jarvi kende ik) en geen heel zware events...

noorwegen was er wel op, was overigens geen zak aan imo, relatief onbekende athleten (op arsjo na, en die solvang en matti-jarvi kende ik) en geen heel zware events...

Dus het lag niet aan mij, zag nog een stukje van zo'n slee trekken en verder weet ik niet meer. Toen gingen me luikjes dicht.

Lag lekker op de bank met kleine meid op schoot, dan slaap je zo. :p

Dus het lag niet aan mij, zag nog een stukje van zo'n slee trekken en verder weet ik niet meer. Toen gingen me luikjes dicht.

Lag lekker op de bank met kleine meid op schoot, dan slaap je zo. :p

haha ik heb em na die sneeuwscooter ook afgezet, wat een anticlimax die wedstrijd

Wat een haat, het was een Giants live hé en het is leuk om ook eens nieuwe atleten aan het werk te zien, toch ? Niets mis met 130kg farmers voor 60m en een 380kg yoke op gras, ik wil het jullie wel eens zien doen :rolleyes:

Terug
Naar boven