XXL Nutrition

Sticky Sterkste man op Eurosport

Wat een haat, het was een Giants live hé en het is leuk om ook eens nieuwe atleten aan het werk te zien, toch ? Niets mis met 130kg farmers voor 60m en een 380kg yoke op gras, ik wil het jullie wel eens zien doen :rolleyes:

Idd. Die snowmobile leek me een zware sled drag ook.

sancaman, wil het jullie wel eens zien doen is onzin... 99% van wat op eurosport komt kan ik niet nadoen, maar daar ga ik dan nog steeds niet naar kijken :P

Jij roept dat het te licht is, daarom :P

Mja, als niemand het leuk vond om naar deze wedstrijden te kijken hadden we Alex bv. ook niet zo vaak aan het werk gezien op tv.

Ik heb alleszins toch ook weer een paar nieuwe fb vriendjes door die wedstrijd :D

ja het is nèt onder de absolute top en idd daar kijk ik alleen graag naar als ik de mensen ken, neutraal vind ik dit soort wedstrijden minder interessant

Ik heb helaas niet alles kunnen zien (opname stopte op het normale uur...), maar vond het t.e.m. de fingal's fingers een prima wedstrijd!
Je zag inderdaad niet de wereldtop, maar de dag van vandaag moet je in strongman niet tot de wereldtop behoren om het niveau van de oldtimers ver te overstijgen.
En zeker Arsjö is mooi om bezig te zien, ondanks zijn blessure.
Verder leek de wedstrijd weer uitstekend georganiseerd, met mooie onderdelen.

Was ook mooi om te zien hoe Meelis Peil met die yoke vloog imo, kan ik toch ook van genieten

vanavond sterkste man van slowakije om 00.30. btw : het is hier een beetje stil vind ik . zijn er nog wat sterkste man evenenementen. is er nog ergens een duidelijke kalender. op realdutchpower zie ik ook niets nieuws meer.....

Die site ligt al langer stil

vanavond sterkste man van slowakije om 00.30. btw : het is hier een beetje stil vind ik . zijn er nog wat sterkste man evenenementen. is er nog ergens een duidelijke kalender. op realdutchpower zie ik ook niets nieuws meer.....
2013 seizoen is voorbij.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f274/kalender-2013-strongman-328298/

2014 gaat wel wat vroeger beginnen begreep ik, 15 dec.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f274/eerste-kwalificatie-wedstrijd-sterkste-man-nl-2014-a-350381/

Gisteren naar de Sterkste man gekeken. Wat een beesten. Er was een man, Hicks, die 20 tot 30 kilo lichter was dan de tegenstanders en maar 1m79, toch was hij een ernstige concurrent. Wat had die man kracht. Enkel door zijn lengte denk ik dat hij niet is gewonnen.

De presentator van het programma is trouwens extreem incompetent; Hij lult erbij asof het hem geen reet jan schelen. Zijn commentaren komen ook altijd 5 seconden te laat. Hij vergist zicht van naam, en zegt de domste dingen/ Bij het laden van een truck met sandbags zei die:" grip is hier niet zo belangrijk". Wat een oen.

Yup das altijd met die commentator. Maar eigenlijk ben ik al lang blij dat het op eurosport komt.

Yup das altijd met die commentator. Maar eigenlijk ben ik al lang blij dat het op eurosport komt.

Ik herinner me, toen ik klein was, dat we daar vaak naar keken.
In de tijd dat er een paar zeer sterke Nederlanders meededen. Ben hun naam vergeten. Daarna is één van hen een soort jurylid geworden.
Er was ook één of andere Magnus von Magnusson die bijna altijd won, en zo'n kerel die me deed denken aan een piraat op AAS. Met ouder worden zagen die wedstrijden steeds minder en heb ik heel lang gdacht dat die niet meer plaatsvonden, dat dat een evenement was die was uitgestorven. Het is eigenlijk maar heel recent dat ik een goed begrijp wat strongmen zijn en wat bb'ers zijn.
Ik ga eens proberen een atlas stone te maken. Eentje van 100 kilo zal wel voldoende zijn, niet :D

Check die vrouwen nu.

Wat een verschil in bouw

Is altijd een random presentator die er geen reet van kent,en die meerdere sporttakken doet wll.
net zoals die nieuwsverslaggevers die een verslag van een voetbalmatch moeten geven,kennen er ook niets van.

net zoals de twee berggeiten die nu het commentaar op rtl7 doen.

Hoho, we hebben het hier wel over Piet van de Kruk he. DE Piet van de Kruk.

Ik herinner me, toen ik klein was, dat we daar vaak naar keken.
In de tijd dat er een paar zeer sterke Nederlanders meededen. Ben hun naam vergeten. Daarna is één van hen een soort jurylid geworden.
Er was ook één of andere Magnus Ver Magnusson die bijna altijd won, en zo'n kerel die me deed denken aan een piraat op AAS. Met ouder worden zagen die wedstrijden steeds minder en heb ik heel lang gdacht dat die niet meer plaatsvonden, dat dat een evenement was die was uitgestorven. Het is eigenlijk maar heel recent dat ik een goed begrijp wat strongmen zijn en wat bb'ers zijn.
Ik ga eens proberen een atlas stone te maken. Eentje van 100 kilo zal wel voldoende zijn, niet :D

Op youtube zijn genoeg oude afleveringen te zien van WSM. Erg vermakelijk en jouw sterke nederlanders kom je dan vanzelf tegen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.098
Vanavond Giants Live Polen om 19:56 uur Giants Live Polen

19:56 Sterkste man
STERKSTE MAN: Giants Live Polen (32min)

20:28 Sterkste man
STERKSTE MAN: Giants Live Polen (33min)

:thumb: thnx Doetze

Terug
Naar boven