MuscleMeat

Sticky Sterkste man op Eurosport

Tjonhe jonge duurt wel weer lang bij eurosport

Wat is dit voor gek*t dan k*t pauper subaru shit

****, weer vergeten..........is het nog wel uitgezonden dan, aangezien ik al wat gepruttel lees hierboven.

Vandaag om 21u30 Giants Live Engeland

Super. Thanks for sharing. Zal me nog wat meer motiveren om beresterk te worden. :)

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Wat een k*tpresentator. Kent er geen reet van en maakt de domste opmerkingen; Hij bleef maar verder lullen over hoe Eddy het niet erg vond zijn lelijk lijf te tonen;

En het programma op zich is k*t. Ze tonen geen reet. Zelf bij de toppers cutten ze. KAn je evengoed niks uitzenden.

Hahaha, welkom op Eurosport Yasmine :D Opzich was het wel een leuke wedstrijd maar idd (te) veel geknipt en dat commentaar vind ik tegenwoordig eerder lachwekkend dan dat ik me er aan erger

Heb het gemist, maar zo te zien heb ik niet veel gemist :D Weet er iemand wanneer het op youtube te zien is? :)

Vandaag om 18u30 (ben benieuwd) Giants Live Noorwegen

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Het is net begonnen !

Vandaag om 18u30 (ben benieuwd) Giants Live Noorwegen

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Het is net begonnen !

Ha ik zie nu pas je bericht!! Net op tijd. Zal het wel op mute zetten want die presentator maakt me gek.

Thanks sanca ! Maar even gaan kijken dus

Het was weer een zeer ontgoochelende uitzending; Europort stopt er best maar mee als ze toch de helft niet uitzenden en de sterkste pogingen ook samenvatten. Absurd gewoon. Het is zo danig geedit dat je gewoon geen zin hebt om voor iemand te duimen.

Nou, ik heb er best wel van genoten hoor

Prima uitzending.

De commentator was ook minder r*tard dan normaal

Het was weer een zeer ontgoochelende uitzending; Europort stopt er best maar mee als ze toch de helft niet uitzenden en de sterkste pogingen ook samenvatten. Absurd gewoon. Het is zo danig geedit dat je gewoon geen zin hebt om voor iemand te duimen.

Zeur niet, we mogen blij zijn dat überhaupt een zender deze wedstrijden uitzendt.

Die dikke hall heeft nog een mooie vrouw ook met z'n 150kg, waarom deed die italiaan überhaupt mee lol?

Zeur niet, we mogen blij zijn dat überhaupt een zender deze wedstrijden uitzendt.

Ja, op zich is het wel tof, maar als je kijkt hoe men vroeger deze programma's uitzond, dan zie je een veel te groot verschil.

vroeger zat ik te schreeuwen als mijn favoriet won, nu is het zo snel gedaan dat je zelf de deelnemers niet echt leert appreciëren.

Mijn vrouw: "wat een dikke venten". Hhaahhaha, ik zeg haar: die zijn niet dik, die zijn massief gespierd. Ze zegt: ik zie liever mager gespierde mannen. "
"Ronaldo?", vroeg ik haar, waarop ze zei: "neen, mannen met het lichaam van een tienjarig schoolmeisje doen me niks". ROFLOL!

Terug
Naar boven