- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat je de enige bent idd, vind het niet zo'n probleem.
Heb dat van gisteren op eurosport opgenomen maar toen ik het terug wilde kijken bleek dat heet beeld er stoorde. Was dit bij anderen ook?
Ben ik de enige die het jammer vindt dat:
*Boatpull gewoon binnen hengelen is
*De loglift van Krystof nooit goedgekeurd mag worden
*Er framecarry's worden gebruikt die ze steeds een flink stuk rollen (die wielen kun je ook gewoon even vastlassen..)
Doet nogal afbreuk aan de professionaliteit.

En die moeten mss wel gevoerd worden. Dingen zoals de champions league zijn goed voor de sport want meer bekendheid voor de sport maar zaken zoals ik beschreven heb doen de sport weer als amateuristisch overkomen.
Radzikowski had last van zijn rechter arm. Ook zijn deadlift viel me tegen, hij was duidelijk niet in optimale conditie.
Vond deze punten ook wel jammer om te zien. Vooral die loglift was beetje triest.Ben ik de enige die het jammer vindt dat:
*Boatpull gewoon binnen hengelen is
*De loglift van Krystof nooit goedgekeurd mag worden
*Er framecarry's worden gebruikt die ze steeds een flink stuk rollen (die wielen kun je ook gewoon even vastlassen..)
Doet nogal afbreuk aan de professionaliteit.
En die moeten mss wel gevoerd worden. Dingen zoals de champions league zijn goed voor de sport want meer bekendheid voor de sport maar zaken zoals ik beschreven heb doen de sport weer als amateuristisch overkomen.
Wat er met hem was is geen reden om een loglift goed te keuren waarbij de boom nog niet boven het hoofd is maar in incline bench positie. Valt me steeds meer op dat dit goedgekeurd wordt en ik word daar persoonlijk niet vrolijk van.
Vandaag om 22u SCL Zambi
Nog even over die stones stuiteren, dit zou imo niet mogen gebeuren, ging nergens om zo