Fitness Seller

Sticky Sterkste man op Eurosport

Ik weet niet of het iemand is opgevallen bij de score lijst na één van de onderdelen hadden ze het Servische vlaggetje achter Alex zijn naam gezet en katona was voor een kort moment Nederlands. Wel een leuke wedstrijd mis alleen de afgelopen CL wedstrijden hafthor, savickas, lalas etc. En de commentator was zoals gewoonlijk weer rampzalig.

Had je ook gezien dat sommigen 1.45 m waren en 185 kilo ? :D

Vandaag om 23u00 Giants Live Engeland

Ik weet niet of het iemand is opgevallen bij de score lijst na één van de onderdelen hadden ze het Servische vlaggetje achter Alex zijn naam gezet en katona was voor een kort moment Nederlands. Wel een leuke wedstrijd mis alleen de afgelopen CL wedstrijden hafthor, savickas, lalas etc. En de commentator was zoals gewoonlijk weer rampzalig.

Bij UPC kun je switchen naar engels commentaar he. Dan heb je Colin, veeel beter.

Ik zit ook bij upc, wist niet dat dit kon. Werkt dat ook met zo'n kaart in je tv? Ik wilde namelijk niet zo'n box.

Heb het knopje gevonden, stukken beter kijken inderdaad.

Ook gekeken, 461 kg deadlift, wth...

Leuk om te zien gisteren, maar een beschamend commentaar weer..
Iemand al eens iets gestuurd richting Eurosport dat het tijd wordt dat die kerel achter de geraniums gaat zitten?

Leuk om te zien gisteren, maar een beschamend commentaar weer..
Iemand al eens iets gestuurd richting Eurosport dat het tijd wordt dat die kerel achter de geraniums gaat zitten?

Een member van hier heeft zelfs al voorgesteld om zijn plaats in te nemen omdat hij wél verstand heeft over de sport

Een member van hier heeft zelfs al voorgesteld om zijn plaats in te nemen omdat hij wél verstand heeft over de sport

Weet je ook wie?
Er is er hier vast wel een member met webskills die een online petitie kan opzetten. Die kerel maakt onze sport belachelijk:mad:

Weet je ook wie?
Er is er hier vast wel een member met webskills die een online petitie kan opzetten. Die kerel maakt onze sport belachelijk:mad:

van de ene kant kunnen we natuurlijk ook wel blij zijn dat het uberhaupt op eurosport en RTL7 komt

Reminder, truckpull is net gedaan ;)

Prachtig! Framecarry met wielen :)

Shit ook ergens terug te zien?

wat een beren ook he en en die Stones door lalus :eek:

Terug
Naar boven