Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
altijd leuk die mailtjes die ik krijg van eurosport dat je zogenaamd de sterkste man krijgt om 20:00 uur. heb je boksen op dat moment. kijk ik om 21:00 uur, nog steeds boksen. om 22:00 uur langlaufen en na 23:00 uur nog gechecked...maar nee hoor geen sterkste man. altijd dat gelazer met dat k*t eurosport

altijd leuk die mailtjes die ik krijg van eurosport dat je zogenaamd de sterkste man krijgt om 20:00 uur. heb je boksen op dat moment. kijk ik om 21:00 uur, nog steeds boksen. om 22:00 uur langlaufen en na 23:00 uur nog gechecked...maar nee hoor geen sterkste man. altijd dat gelazer met dat k*t eurosport

Is bij mij ook al gebeurd, daarom check ook nog de krant en teletekst![]()
en een krant heb ik niet 
Eurosport zend gewoon wat uit, laatst was er de hele avond bowlen op.
zie liever stone's als een bowlingbal![]()
Is bij mij ook al gebeurd, daarom check ook nog de krant en teletekst![]()
Eurosport zend gewoon wat uit, laatst was er de hele avond bowlen op.
zie liever stone's als een bowlingbal![]()
ja maar teletekst van eurosport klopt geen ruk van.en een krant heb ik niet
---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------
haha dat bowlen vind ik af en toe nog wel s vet met al die onmogelijke strikes achter elkaar. maar bijvoorbeeld curling en 28 rondes boksen...daar vind ik geen ruk aan
om 23u dus?(normaal gezien toch)
deze ga ik het niet vergeten![]()
Was wel leuk om te zien , ja en die ene gozer die sprong heen en weer bij de truckpull ik dacht bij mezelf die vraagt gewoon om blessures xD

@corpaul, viel me idd ook al op dat sommigen way boven par zaten maar volgens mij moet dat apparaat gewoon even de grond touchen en dan weer omhoog![]()
was -105kg,en redelijk onbekende namen.