AndroidHealthClinic

Nieuws Sterkste Man v Nederland 2010 kwalificatie

Misschien een idee om deze oproep ook op realdutchpower te laten zetten?

Ik moet zeggen dat ik nu ook nog twijfel om me wel voor zuid-nederland in te schrijven.

Misschien een idee om deze oproep ook op realdutchpower te laten zetten?

Ik moet zeggen dat ik nu ook nog twijfel om me wel voor zuid-nederland in te schrijven.

+1 met 30+ deelnemers op Noord NL zit ik zelf ook niet te wachten, ik denk dat ik dan lekker ga laten skippen, Midden heb ik sowieso nog niks van gehoort, wacht de reacties hier wel ff af.

??

Laatst bewerkt:
Verder als er voortaan gewoon de onderdelen bekent gemaakt worden zijn er ook geen problemen, aangezien mensen zelf weten wat hun max is. Verder snap ik wel wat je bedoelt J maar jij ken uit die lijst niet opmaken wat iemand zijn kunnen zijn, een onbekende naam zegt niet altijd alles.

Maar jarno ik denk niet dat je het zo moet aanpakken. Er zullen misschien wel mensen zijn die er opzichzelf niet tussenhoren maar toch denk ik dat je ze een kans moet geven, over het algemeen is de mens te eigenwijs om zich zo te laten ompraten om niet mee te doen.

En diegene die het organiseert zal moeten optreden en met een oplossing komen hij of zij heeft per slot van rekening de mensen toegelaten. En dan nog wel zoveel

@Jarno en Jan Haring: Misschien een idee om op RDP even bij te vermelden wat de onderdelen + gewichten zijn?
En als aanvulling misschien bijschrijven wat het aanbevolen niveau is om enigzins kans te maken?

@Chopperbob: als je niet meedoet omdat je geen hebt om te wachten snap ik wel. Maar sterk genoeg ben jij zeker (over +/- 3 maanden al helemaal) met jouw huidige krachtstats en snelheid van krachtontwikkeling. Bij gijs even aan je techniek werken voor stones op hoogte en je stabiliteit met de log verbeteren en je maakt een goede kans.

Laatst bewerkt:
Als er zoveel deelnemers mee doen dan is de lol er wel vanaf, en dan vraag ik me af waar zijn we dan mee bezig om zoveel deelnemers mee te laten doen.

Nja aangezien het wachten snap ik de reactie zeker wel, verder heb ik geen zin om scheef aangekeken te worden omdat mensen mij niet kennen, ik weet zelf ook dat ik prima kan meedraaien.

Goed idee inderdaad om de gewichten en onderdelen van te voren bekend te maken, zo kan je het zelf wel inschatten of je er wat te zoeken hebt.

Volgens mij is het ook wel zo dat het gros van de inschrijvers zich weer afmeld?
Tenminste dat is bijna ieder jaar zo. Iedereen schrijft zich maar in voor het geval dat ofzo...

Daarnaast is het naar mijn mening ook regelmatig gebleken dat Noord Holland een van de 'lichtste' kwalificaties bleek. Misschien dat daarom nu ook een hoop mensen hun kans proberen te grijpen.

Laatst bewerkt:
Nogmaals, het zou zonde zijn als jij niet meedeed, chopper;).

Op RDP opzoeken wat de onderdelen en gewichten van afgelopen jaren waren en inschatten of je mee kan doen! En dan bedoel ik niet wanneer je een band van 360 omgeflipt kan krijgen dat jij je dan maar in moet schrijven.
Ik moet wel zeggen dat ik sommige onderdelen van afgelopen kwalificaties wat aan de lichte kant vond (in verhouding met de finale). Zo mag van mij bijvoorbeeld de boom wel iets zwaarder op herhalingen en de wheelflip ook wel wat zwaarder.

Groet Alex Moonen

Huh, 35 deelnemers voor één wedstrijd? Niet normaal en moet eigenlijk niet kunnen. Inderdaad moeten sommigen bij zichzelf te rade gaan. Maar anders mag het wat mij betreft ook door de organisatie worden ingefluisterd. Tuurlijk zullen er altijd onbekende namen zijn waarvan niemand of weinigen nog weten wat ze kunnen. Maar van degenen van wie dat wel bekend is, mag best tegen ze worden gezegd "sla nog maar een jaartje over".

En inderdaad. DE onderdelen met bijbehorende gewichten zouden tegelijk bekend moeten worden gemaakt. Dat gebeurt altijd veel te laat!
Ik heb ze nog niet doorgekregen, van Wout niet voor Noord-NL en van Marcel niet voor de overige wedstrijden. Dat gaat in Belgie beter!

Laatst bewerkt:
En de natural mensen vallen daar door af. Nou maak er wat van met jullie elite club.

Wat een iq-loze ( thnx erwin ) opmerking dit... als naturel zul je dus geen beer kunnen zijn... Wat zou ik het leuk vinden om alex voor jou neus te kunnen zetten(hoewel ik deze ''naturel beer'' niet opgetild krijg)...

Ontopic :
Misschien is eerlijker als je je maar voor 1 kwalificatiewedstrijd mag inschrijven ?

Blijft lastig en nu de sport mss wel zo aan het groeien is komt dit probleem mss wel duidelijker naar voren. Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat mensen eerst zelf wat wedstrijden draaien waardoor je wat bekendheid krijgt in het wereldje en waardoor ook de organisatoren je kennen. Dan kunnen zij beter beoordelen of je bij een kwalificatie mee kan draaien.

Het lijkt mij trouwens sowieso niet raar dat je als je uit Zuid-Holland komt niet mee mag doen aan bijv. Sterkste man van Noord-Nederland.

Blijft lastig en nu de sport mss wel zo aan het groeien is komt dit probleem mss wel duidelijker naar voren. Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat mensen eerst zelf wat wedstrijden draaien waardoor je wat bekendheid krijgt in het wereldje en waardoor ook de organisatoren je kennen. Dan kunnen zij beter beoordelen of je bij een kwalificatie mee kan draaien.

Idd anders kan Jan Smit zich ook inschrijven :D

In theorie kan dat ook Niels.

Dat bedoel ik Gijs

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

En daarom doe ik er ook niet moeilijk over, ik weet wat ik ken, maar heb nog geen wedstrijden op vergelijkbaar niveau gedaan. Als er dan zoveel inschrijvingen zijn, dan wacht ik liever tot ik wat meer wedstrijden gedraait heb.
Maar hoe kunnen er in godsnaam zoveel inschrijvingen zijn ?

waarom zit er dan geen max aan uitschrijvingen op de wedstrijd?

Ik zou gewoon niet meer dan 15 man laten meedoen en dan idd filteren. De sterke jongens die zich al bewezen hebben (finaleplek verleden) voorrang geven en dan de rest wat overblijft laten aanvullen. Zo zou ik het doen in ieder geval..

Als de gewichten die Jarno noemt kloppen, dan ga ik me ook uitschrijven voord Noord-NL.

Ik heb me een aantal weken terug ingeschreven voord Noord-NL met in m'n achterhoofd dat de gewichten aardig overeen zouden komen met vorig jaar.

Heeft er iemand enig idee wat dit jaar de gewichten zullen zijn voor Noord-NL???

Edit:
Ik stuur Wout gelijk een mail met de vraag voor de onderdelen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven