- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef bij deze Jarno gelijk!! sommige mensen kunnne beter nog maar ff doortrainen,en gaan voor andere wedstrijden! niet omdat ik het wil,maar omdat dat beter is voor de wedstrijden! word zo een lachertje,en duurd een eeuwigheid zo!!![]()

Wat is up?..... ik wilde eigenlijk niet meer op deze site komen, maar Jan haaring stuurde me een bericht op hyves met de vraag waarom ik niet ingeschreven sta. Nou om de volgende reden: Kan me niet meer motiveren en vind dat er teveel verschil zit in alle wedstrijden dit met betrekking op de organisatie. Met als resultaat een hoop gezeik. En het aantal inschrijvingen word steeds maar meer dat motiveert me ook totaal niet. Ik zelf weet uit ervaring van eerdere wedstrijden met zo veel deelnemers dat ik dat veel te saai vind worden op den duur doordat je zo lang moet wachten en waardoor ik helemaal niet in de wedstrijd kom.
Wel train ik gewoon lekker door en zal jullie ook echt aan komen moedigen want de sport opzich blijf ik altijd volgen.
Groet,
Peter de jong