Fitness Seller

Nieuws Sterkste Man v Nederland 2010 kwalificatie

??

Laatst bewerkt:
Ik geef bij deze Jarno gelijk!! sommige mensen kunnne beter nog maar ff doortrainen,en gaan voor andere wedstrijden! niet omdat ik het wil,maar omdat dat beter is voor de wedstrijden! word zo een lachertje,en duurd een eeuwigheid zo!!???

Ik geef bij deze Jarno gelijk!! sommige mensen kunnne beter nog maar ff doortrainen,en gaan voor andere wedstrijden! niet omdat ik het wil,maar omdat dat beter is voor de wedstrijden! word zo een lachertje,en duurd een eeuwigheid zo!!???

Als het een eeuwigheid duurt kunnen ze de startgewichten ook aan, zo niet ben je snel klaar.

;)

Ik heb zo net eens de kwalificaties doorgenomen, pittig! Goeie zaak! Wat me op viel bij de deelnemers is dat er een aantal sterke jongens ontbreken. Zoals:
-Peter de Jong (heeft echt indruk op me gemaakt met z'n kapotte poot en toch presteren)
-Dave Mossing (was toch echt nog erg sterk op de Dutch Strongman Cup)
-Evert Kreuze (2*2e van NL heeft geen uitleg nodig)
Nog meer opvallende afwezigen?

Dave heeft probleem met de rug is heel vervelend voor hem, ik spreek hem wel eens en als het kon zou hij denk ik wel mee doen. Van Evert hoorde ik dat ie een operatie had gehad en er daarom vorig jaar ook al niet bij was. Was het niet z'n knie??

Ja en Peter wat is up?

Wat is up?..... ik wilde eigenlijk niet meer op deze site komen, maar Jan haaring stuurde me een bericht op hyves met de vraag waarom ik niet ingeschreven sta. Nou om de volgende reden: Kan me niet meer motiveren en vind dat er teveel verschil zit in alle wedstrijden dit met betrekking op de organisatie. Met als resultaat een hoop gezeik. En het aantal inschrijvingen word steeds maar meer dat motiveert me ook totaal niet. Ik zelf weet uit ervaring van eerdere wedstrijden met zo veel deelnemers dat ik dat veel te saai vind worden op den duur doordat je zo lang moet wachten en waardoor ik helemaal niet in de wedstrijd kom.
Wel train ik gewoon lekker door en zal jullie ook echt aan komen moedigen want de sport opzich blijf ik altijd volgen.

Groet,

Peter de jong

Laatst bewerkt:
dat is jammer Peter... hopelijk verander je nog een keer van gedachte

Sluit me bij Frank aan, hopelijk kom je er nog 's op terug Peter!

Wat is up?..... ik wilde eigenlijk niet meer op deze site komen, maar Jan haaring stuurde me een bericht op hyves met de vraag waarom ik niet ingeschreven sta. Nou om de volgende reden: Kan me niet meer motiveren en vind dat er teveel verschil zit in alle wedstrijden dit met betrekking op de organisatie. Met als resultaat een hoop gezeik. En het aantal inschrijvingen word steeds maar meer dat motiveert me ook totaal niet. Ik zelf weet uit ervaring van eerdere wedstrijden met zo veel deelnemers dat ik dat veel te saai vind worden op den duur doordat je zo lang moet wachten en waardoor ik helemaal niet in de wedstrijd kom.
Wel train ik gewoon lekker door en zal jullie ook echt aan komen moedigen want de sport opzich blijf ik altijd volgen.

Groet,

Peter de jong

Oke Peter duidelijk. Ik dacht even dat je mijn lawaai niet meer trok:(

Hey Peter,

Jammer dit te horen! De finale zal dit jaar dan een beest moeten missen. Het is jammer dat dit soort factoren jou zo remmen, je hebt talent en bent sterk. Maar goed, je geeft aan te blijven trainen en als je dan naar een wedstrijd kijkt, dan gaat het zeker kriebelen...
In Limburg willen we nog zeker 1 stevige wedstrijd organiseren, hier ben je altijd welkom!

Het ga je goed! Groet Alex

wat nou dan peter?

das ff klote,om te horen!! kon altijd goed met je,ook onder de wedstrijden.

ik begrijp je keuze,en heb daar ook respect voor,maar jammer vind ik het wel!

groet mij,en het gaat je goed,ik zie je vast wel weer!

:cool:

dave heeft aan een kant van z,n rug geen spierspanning,waardoor hij punten laat liggen op yoke,en boom!anders had hij zeker weer in de finale gestaan.en voor het podium gesteden!!!

Terug
Naar boven