XXL Nutrition

Sterkste man van Bruisend Brielle

Iedereen heeft Hans volgens mij ook onderschat!

Hehe :p ja dat dacht ik ook :D daarom vroeg ik ook wrm ik nie in de top 5 voorspelling stond :D maja ook maar net he op de 5de plaats!! Maar was helemaal top, nooit verwacht dat het zo goed ging!

Ja klopt, maar hij kwam ook monsterlijk terug op de farmer hold en stones. Ik stond tot het laatste onderdeel gedeeld 4e met Hans alleen nog stones te gaan, wist wel dat die daar me voorbij zou gaan maar toch.

En de medley he :D maare... je wist dat ik de stones ging winnen? Hahaha ik maakte me er echt druk om hoor! Maar ging super, de 7de keer was echt een opluchting :D

En de medley he :D maare... je wist dat ik de stones ging winnen? Hahaha ik maakte me er echt druk om hoor! Maar ging super, de 7de keer was echt een opluchting :D

Ja medley idd ook veel punten gepakt. Maar de stones tja, als je 80-100-120-140 achter elkaar erop legt dan lukt je ook wel 6x105 op een lagere hoogte ;)

Mooie wedstrijd mannen! Ik ben zeer tevreden met hoe alles verliep. Mooie prestaties gezien en ik heb een topdag gehad. Ben ook gesloopt. Niet zozeer door steeds dingen terug te zetten of te verplaatsen maar meer gewoon van de spanning om een goede wedstrijd neer te zetten.

Was een top wedstrijd maatje!! Mijn complimenten!! Ging ook niks mis volgens mij he? Dat zie je zelden op wedstrijden! En een coachende scheids hehe wat een topper ben je!!

Ik moet zeggen ik had veel verwacht van de wedstrijd kwaliteit aangezien jij in de organisatie zat en je zow lekker ken klagen soms :p maar je voldoet helemaal aan mijn verwachtingspatroon ;) haha! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Ja medley idd ook veel punten gepakt. Maar de stones tja, als je 80-100-120-140 achter elkaar erop legt dan lukt je ook wel 6x105 op een lagere hoogte ;)

Was wel 20 minuten compleet gesloopt na de medley :p ja met die redenering kan je dr miss vanuit gaan ja :p maak me altijd druk om conditie en herhaling events!! Maar was echt leuk :D

gefeliciteerd allemaal goed gepresteerd lees ik! niels de eindbaas congrats..alle papis onder 20 goed gepresteerd zie ik..gijs en roy ook gefeliciteerd met een succesvolle 1ste editie...moge et vaker voorkomen..jammer dak er nie bij was..peace out!

Mooie prestaties allemaal zo te lezen!
Niels: Gefeliciteerd! Zorg dat je heel blijft en we gaan nog veel van je horen..
Frank: Gewoon doorgaan, sterker worden en gympower omzetten naar SM-power. April volgend jaar Noord-NL!

Zo en weer terug van een schitterende wedstrijd in Brielle. Erg goed georganiseerd door Gijs , Roy, Liona en Dorsman sportstudio! :thumb: toppie allemaal!

Logpress: 80 kg 11 reps (PR)

Was erg tevreden, ging beserk-mode. Gedeeld 2e plaats (1e had 12)

Yoke: 280 kg 25m in ~23 sec

Niet verkeerd, had gehoopt wat sneller te kunnen lopen, maar na 20m begon ik toch al wat snelheid te verliezen. Ergens in de middenmoot geëindigd.

Medley: 125 kg duckwalk, 250 sled, 80 stone carry over 25m

Liep de duckwalk erg snel en ging ook goed, maar die sled was killing man ! Iedereen ging kapot op dat ding.. de sled bleef ook een paar keer hangen in de stoep waardoor ik soms ff wat extra moest rukken om m los te krijgen. Toen ik eindelijk dat ding over de streep had getrokken, ging ik naar de stone maar m'n benen waren zóó op, kon er een paar meter mee lopen maar toen was t echt gedaan. Ik kon de eerste 5-10 sec met geen mogelijkheid meer op m'n benen staan na dit onderdeel. Als ik meer tijd had gehad, had ik die ****ing steen nog wel verder getrokken... alles gegeven en dus tevreden.

Farmer holds: 2x100 kg 46 sec

M'n oude PR en persoonlijk dus ook goed gepresteerd, maar toch laatste hiermee in het klassement. Jammer maar helaas, ik zal dus de aankomende tijd extra moeten werken aan m'n grip.. duidelijk een weakness.

Stone of strength: 105 kg over 1.30m yoke 5 reps

Prima, was volgensmij een pr.. de 6e rep helaas net moeten failen maar goed. 1 na laatste op dit onderdeel, maar ik was op dit onderdeel erg in m'n nadeel met m'n lengte.

Eind uitslag: 9e van de 12. Ik had gehoopt richting de top 5 te kunnen gaan, maar het niveau was erg hoog. Ik moet dus gewoon harder trainen.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Frank: Gewoon doorgaan, sterker worden en gympower omzetten naar SM-power. April volgend jaar Noord-NL!

Thnx man... maar persoonlijk heb ik ook goed gepresteerd maar t deelnemersveld was gewoon sterker.. ik heb iig nog een tijdje voor Noord NL :)

Vandaag de Sterkste Man van Bruisend Brielle. Een voor mij doen zware wedstrijd en ik wist dat ik moest strijden om niet laatste te worden, ik heb zoveel mogelijk geprobeerd te geven en ben nog tevreden met wat ik in ieder geval heb gedaan.

Loglift for reps (80kg in 75 secs)

4 reps, veel gek*t met me core/balans. Filmpje volgt. Echt triest, was niet tevreden hiermee aangezien ik in de training onlangs 6 reps deed. Knie begon wel weer te zeuren, wellicht dat het daarmee te maken zal hebben. (klote pushpress knie)

Yoke - 280kg voor 25m

LOLLLLLL, ik wist dat dit het sowieso niet ging worden, niet alleen vanwege me knie maar ook het feit dat ik nog niet met dit soort gewichten kan omgaan. 1,21M en gestaakt om maar verdere schade te voorkomen.

Medley (125kg Duckwalk 20M, 250kg Sledpull 20M, Stonecarry 20M)

Oh boi, met een zeikende knie en een verzwikte enkel was ik bang dat ik keihard zou vallen met de duckwalk, zeer verbazend, 20M uitgelopen zonder drops. Volgens mij PR.
250kg Sledpull was een living hell, waarom? Verzuring, conditie naar de klote, ademhaling naar de klote, soms viel die stil door de ondergrond. Heb hier me best gegeven en niet opgegeven zoals in Groningen. Geloof 16M hiermee gelopen.

Farmers Hold (100kg per hand)

Hahahaha, iedereen dacht "die Fawaz heeft maar 26 secondes gedaan op de training, dat wordt een makkie"

49,78 secondes, BAM! PR.

Had misschien nog ietsjes meer ingezeten maar stopte maar voordat me vingers eraf vielen.

Atlas Stone for reps (105kg @ 1,30M)

Oh nog zo'n b*ch. 1, ik suck in Atlas Stones, 2 heb nachtmerries gehad vanwege de last van me knie in de oppik positie van de stone.

2 reps met veel pijn en moeite gepakt. Thanks Jorrit voor de extra hars.
PR want heb deze stone maar 1x geladen @ 1,20M.

Leuke en sportieve dag. Deelnemers waren alleen gezellig en de organisatie was tip top dus ook een zeer mooie wedstrijd! Plaatsing was laatste, 12/12. :)

Thanks Gijs, Roy en Liona voor de leuke wedstrijd.

Laatst bewerkt:
Wat was het weer gezellig en wat hebben we weer gelachen

Hele ochtend en hele wedstrijd kotsmisselijk geweest dus had er een hard hoofd in

1e onderdeel: Logpress 80 Kg. op herhalingen binnen 75 seconden!

Door mn blessure in mn schouder had ik het idee dat niks ging worden en qua kracht natuurlijk ook niet maar dat liep net ff ietsjes anders heb m uiteindelijk 10 keer kunnen pakken en das tog best om trots op te zijn in deze fase

2e onderdeel: Yoke race 280 Kg. over 25 meter!

Hier klopte het toch redelijk wat ik van tevoren dacht. Ik had niet verwacht hier ver mee te lopen en eigenlijk had ik ook niet verwacht hiermee te kunnen opstaan maar dat ging toch een paar keer! Volgens mij heb ik hier zo een 15 meter mee gelopen met een aantal drops en uiteindelijk maar besloten om hem te laten staan om krachten te sparen voor de komende onderdelen. Een wijs besluit achteraf

3e onderdeel: Medley over 20 meter, duckwalk 125 Kg. - sleddrag 250 Kg. - stonecarry 80 Kg.

Hier was ik gebrand punten op te pakken! Ik vond hem echter behoorlijk zwaar gaan. De duckwalk was uiteraard licht maar bracht wel verzuring waardoor de sleddrag een killer werd met een lichte 250 Kg. met alle verzuring in de benen dan ook nog ff de 80 kg. steen wegdragen heb hier een 5 de tijd op gepakt denk ik!! En was hierna zo een 20 minuten niet meer aanspreekbaar haha!

4e onderdeel: Farmers hold 2 x 100 Kg.

Nog helemaal verrot van de medley, nog niet op juiste adem en shakey hehe. Mn PR van eerste keer RPB stond op 46 seconden dus hoopte hierbij in de buurt te komen maar verwachte dat niet te doen aangezien ik helemaal kapot was echter wist ik hier de magische grens van de 1 minuut net aan te overschrijden. Tijd: 1.00,53 seconden dikke vette PR.

5e onderdeel: Stones of strength 105 Kg. op herhalingen over 130 cm.

Nu stond ik op een gedeelde 4de plaats samen met Ziyed en wist dus dat ik hem hierop moest verslaan! Ik had de stone bij RPB 3 keer op deze hoogte en dat was behoorlijk zwaar dus maakte me enige zorgen. Gelukkig mocht Ziyed eerst en kon ik me op zijn prestatie focussen! Uiteindelijk wist ik de steen er 10 keer overheen te gooien en verbaasde mezelf hierbij!

Zo al met al een superdag met een geweldige wedstrijd, super organisatie, een ongelooflijke goeie scheids en een hele mooie 5de plaats uiteindelijk echt SUPER!!!!!

Mannen allemaal gefeliciteerd en Gijs alle lof!!!!

Kusje X

Toevallig nog mijn log gefilmed Fawaz?

Neen sorry, ik heb niet alles gefilmd. Ik filmde gewoon als ik toevallig de camera in me hand had en ik vroeg Mike om mijn log te filmen. Volgens mij had iemand alles gefilmd, 1 van de crew.

potverdomme gek die yoke was na die drop gewoon in 13 sec uitgelopen t*fus

Mooie prestaties mannen!

Vandaag me eerste sterkste man wedstrijd "De sterkste man van Bruisend Brielle:

Logpress: 80 kg op reps in 75 seconden

slechts 3 reps gehaald, en zeker niet tevreden over, ik was erg zenuwachtig en had trillerige benen --> laatste plaats

Yoke: 280 kg 25m

Hier moest ik als eerste starten en ik liep hem lekker uit, zonder drops in 31,31 seconden en dat is een PR
nu vaker trainen en deze sneller leren lopen

paar man achter me gelaten

Medley: 125 kg duckwalk, 250 sled, 80 stone carry over 25m

De duckwalk ging lekker, die vind ik ook niet moeilijk, daarna de sled die ging erg zwaar en maakte me kapot, voor de steen had ik geen energie meer over en heb hem twee keer opgetild en halve meter mee gelopen ofzo ! Iedereen vond deze medley zwaar, en ik moest er echt lang van bijkomen !!
Ook vaker trainen want me conditie was k*t !

hoeveelste ik was weet ik niet, maar geen laatste

Farmer holds: 2x100 kg

55 seconden vastgehouden PR
paar man achter me gelaten

Stone of strength: 105 kg over 1.30m op reps binnen 90 sec.

Had dit onderdeel nog nooit gedaan of getraind,
2 reps gehaald en PR
vaker trainen want gedeelde laatste plaats hierop met Fawaz,
en dat moet veeel beter kunnen

Ik werd 11e van de 12 en in principe wel tevreden alleen niet over mijn logpress !!

Was erg goed georganiseerd, en erg gezellig !

Mooie wedstrijd!

Zeer goed bezig geweest voor je eerste keer hoor JW!! Zenuwen in het begin is normaal :D vooral bij het eerste onderdeel! En yoke loop je lekker uit dus kracht zit er! Gaat helemaal goed komen :thumbs:

Report: Heel leuke wedstrijd! heel goed georganiseerd en iedereen deed hun best! muziek was ook tof hoor hahaha, congrats voor de top 3, heel mooie prestatie!Iedereen trouwens, nu heb ik ook zin in een wedstrijd draaien! RPB deed echt een fantastiscj job in het organiseren en uitvoeren van de event

Zeer goed bezig geweest voor je eerste keer hoor JW!! Zenuwen in het begin is normaal :D vooral bij het eerste onderdeel! En yoke loop je lekker uit dus kracht zit er! Gaat helemaal goed komen :thumbs:

dank je Hans, jij ging als een beest !! je wordt elke keer sterker !

Report: Heel leuke wedstrijd! heel goed georganiseerd en iedereen deed hun best! muziek was ook tof hoor hahaha, congrats voor de top 3, heel mooie prestatie!Iedereen trouwens, nu heb ik ook zin in een wedstrijd draaien! RPB deed echt een fantastiscj job in het organiseren en uitvoeren van de event

thanks man doet me echt goed als atleten je zo'n compliment geven. Ik heb alles vanuit de atleet benaderd en als die je dan complimenten geven kan mijn dag gewoon niet meer stuk. Ik moet ook zeggen dat de andere organisatoren voor allerhande dingen zoals shirts, hekken, bekers etc etc en even in het bijzonder Roy (thanks maat!!) alles gewoon perfect voor elkaar hadden waardoor het zo'n dag kon worden.

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

F*ck verkeerde standje op de magnetron en mijn plastic kap weggefikt en 4 perfectly good runderhamburgers naar de klote!

Terug
Naar boven