Vandaag de Sterkste Man van Bruisend Brielle. Een voor mij doen zware wedstrijd en ik wist dat ik moest strijden om niet laatste te worden, ik heb zoveel mogelijk geprobeerd te geven en ben nog tevreden met wat ik in ieder geval heb gedaan.
Loglift for reps (80kg in 75 secs)
4 reps, veel gek*t met me core/balans. Filmpje volgt. Echt triest, was niet tevreden hiermee aangezien ik in de training onlangs 6 reps deed. Knie begon wel weer te zeuren, wellicht dat het daarmee te maken zal hebben. (klote pushpress knie)
Yoke - 280kg voor 25m
LOLLLLLL, ik wist dat dit het sowieso niet ging worden, niet alleen vanwege me knie maar ook het feit dat ik nog niet met dit soort gewichten kan omgaan. 1,21M en gestaakt om maar verdere schade te voorkomen.
Medley (125kg Duckwalk 20M, 250kg Sledpull 20M, Stonecarry 20M)
Oh boi, met een zeikende knie en een verzwikte enkel was ik bang dat ik keihard zou vallen met de duckwalk, zeer verbazend, 20M uitgelopen zonder drops. Volgens mij PR.
250kg Sledpull was een living hell, waarom? Verzuring, conditie naar de klote, ademhaling naar de klote, soms viel die stil door de ondergrond. Heb hier me best gegeven en niet opgegeven zoals in Groningen. Geloof 16M hiermee gelopen.
Farmers Hold (100kg per hand)
Hahahaha, iedereen dacht "die Fawaz heeft maar 26 secondes gedaan op de training, dat wordt een makkie"
49,78 secondes, BAM! PR.
Had misschien nog ietsjes meer ingezeten maar stopte maar voordat me vingers eraf vielen.
Atlas Stone for reps (105kg @ 1,30M)
Oh nog zo'n b*ch. 1, ik suck in Atlas Stones, 2 heb nachtmerries gehad vanwege de last van me knie in de oppik positie van de stone.
2 reps met veel pijn en moeite gepakt. Thanks Jorrit voor de extra hars.
PR want heb deze stone maar 1x geladen @ 1,20M.
Leuke en sportieve dag. Deelnemers waren alleen gezellig en de organisatie was tip top dus ook een zeer mooie wedstrijd! Plaatsing was laatste, 12/12.
Thanks Gijs, Roy en Liona voor de leuke wedstrijd.