Fitness Seller

Sterkste man van Bruisend Brielle

Gefeliciteerd Niels dan!

Nou vooruit dan maar.

STM Brielle

Onderdeel 1
Loglift 80kg op reps
Ging gewoon k*t, conditioneel al geen held maar lockte vaak ook gewoon te kort, eigen domme schuld. Toch nog 10 reps kunnen maken.

Yoke 280kg
Stappen ging wat raar maar het gewicht was geen probleem, 2e tijd achter Corriane

Medley 125 duckwalk-??? slee-80 zwerfkei
ging tegen verwachting best lekker, 1e tijd

Farmershold 2x100
Ging ook lekker 1e met 1min 10 ofzo, dik PR ook want was 33 sec ....

Stones op reps 105 ofzo
12 reps gemaakt ging ook wel lekker, 1e plaats

leuke wedstrijd, goed georganiseerd en uber lekkere muziek.

Vandaag sterkste man van Brielle gedraaid, ging erg lekker. Alles klopte vandaag. Helaas in chopperbob m'n meerdere moeten erkennen maar als 2e geeindigd. Maarja achter bob is natuurlijk geen schande.

Houten log op reps (80kg in 75sec)
11 reps
2 meer dan in training dus tevreden. Eerste reps gingen lekker snel de lucht in, vergat alleen ff adem te halen. Gedeelde 2e plaats op dit onderdeel.

Yoke 280kg over 25m
13 sec nog wat
BAM was een sprintje, 1e plek op dit onderdeel.

Medley 20m duckwalk 125kg, sleddrag 250kg, stone carry 80kg
1.15 min nog wat
:roflol: onvoorstelbaar wat was dit zwaar zeg.
Duckwalk en sled gingen vrij snel, en toen ik de stone op wilde pakken pleurde ik meteen voorover omdat m'n quads helemaal volzaten. Paar keer de steen moeten laten vallen, maar uiteindelijk 3e tijd dacht ik. Nog nooit zo lightheaded geweest als hierna :roflol:

Farmer holds 100kg elke hand
1.03min
PR van training was 29sec ofzo dus erg tevreden. Had maar ff mn zonnebril opgezet want trok het felle licht niet aangezien ik nog steeds kapot was van de medley :roflol: 3e plek op dit onderdeel, en stond 2e op 1 punt van chopper en op 8 punten voorsprong dacht ik van de nr 3.

Stone 105kg op reps over yoke 1m30 in 90 secs
9 reps
Op zich tevreden, zeker aangezien het het laatste onderdeel was en m'n poten helemaal vol zaten. Weet niet hoeveelste ik op dit onderdeel was maar genoeg voor een 2e plaats :)

Was een erg leuke dag, met voornamelijk goed weer. Goed georganiseerd ook want alles liep lekker door en alles was duidelijk.

Thx organisatie en deelnemers, en natuurlijk de sponsors voor het mooie supplementenpakket :)

Gefeliciteerd Niels, volgende keer eindig ik boven je :fire:

oja muziek was top! veel beter dan de apres ski shit die je vaak hoort!

Raynor 3 volgens mij en voor de rest weet ik eigelijk niet

en kevin?

sterkste man van bruisend brielle
Leuke wedstrijd, top organisatie, gezellige deelnemers.

Logpress
7 reps, zwaar tegenvallend. had echt op 10+ gerekend. Maar stond echt te prutsen als een ****er 7e ofzo

Yoke
19 sec ging echt als een bezetene. Rende alleen mezelf voorbij daardoor verloor ik spanning en liet ik hem 2 meter voor de streep vallen. 4e dacht ik...

medley: duckwallk, sledpull en stonecarry
ging lekker nog nooit een duckwalk en nog nooit een sled aangeraakt. Maar dit ging echt heel goed, was hierna wel goed gesloopt damn wat is zo een medley zwaar. 2e geworden denk ik....

Farmer hold 100 kg
58.94 sec. Redelijk, 5e geworden hier

Stone op reps 1.30m
9 reps, redelijk hierop 4e.

Eigenlijk alle onderdelen degelijk gepresteerd, heb alleen log verpest. Het enige wat ik wel jammer vind is dat ik nergens boven mezelf ben uitgetegen. Maar met niels, cor-paul en raynor boven me, mag ik niet klagen.

1 Niels
2 CP
3 Raynor
4 Kevin
5 Hans
6 Jaimy en ik
8 Jorrit
9 Frank
10 Mike
11 JW
12 Fawaz

verslag in spoiler voor de fijnproever
Sterkste man van Bruisend Brielle

Mooie wedstrijd, goed georganiseerd en zelf ook aardig gespresteerd! :)

Loglift 80kg op hh.
9x wel tevreden hiermee nog redelijk de schade beperkt gehouden omdat 4 man op 11 kwam.

Yoke 280kg 25m
Beetje jammer, na het uittillen stond ik helemaal scheef en moest hem gelijk droppen. Begrijp het nog steeds niet, maar er is een filmpje van.

Uiteindelijk hierop 5e geworden met een tijd van 20 sec nog wat, had nog gekeken wat de tijd was vanaf 2e keer uittillen en dat was 15 sec :o

Medley
125kg duckwalk -> 250kg sled -> 80kg zwerfkei alles over 20m

Hier een 5e tijd volgens mij ofzo, de sled was enorm zwaar vergeleken met waar we trainden, viel constant stil. Duckwalk was koek en ei en die stone eigenlijk ook wel.
Tijd van 1.35 min.

Farmer hold 2x100kg
Zag ineens iedereen dik over hun eigen PRs heen gaan, dacht wtf is dit.
Zelf 58 sec volgens mij en dat is ook PR +9seconde met deze farmers.

Stone 105kg op hh over 1m30
6 reps, redelijk tevreden hiermee. Lappen was moeilijker dan eroverheen krijgen, maar ja.

Eindklassement gedeeld 6e plaats met Jaimy en daarmee zeker tevreden!

Laatst bewerkt:
Doeg doeg doeg, op naar de kroeg !

Iedereen heeft Hans volgens mij ook onderschat!

Iedereen heeft Hans volgens mij ook onderschat!

Ja klopt, maar hij kwam ook monsterlijk terug op de farmer hold en stones. Ik stond tot het laatste onderdeel gedeeld 4e met Hans alleen nog stones te gaan, wist wel dat die daar me voorbij zou gaan maar toch.

ik type zo mijn verslag

Mooie wedstrijd mannen! Ik ben zeer tevreden met hoe alles verliep. Mooie prestaties gezien en ik heb een topdag gehad. Ben ook gesloopt. Niet zozeer door steeds dingen terug te zetten of te verplaatsen maar meer gewoon van de spanning om een goede wedstrijd neer te zetten.

Terug
Naar boven