Vandaag
Sterkste man van Bruisend Brielle
ik ben zeer tevreden over de prestaties, zo wat allemaal PR's.
uiteindelijk ben ik 10e van de 12 geworden. op een paar onderdelen redelijk goed gescoord zelfs. maar op de Yoke heb ik helaas punten laten liggen door hem niet uit te lopen
Event 1: Houten log op reps 80kg
Ging op zich heel goed. 6 reps. 7e ging links wel helemaal in lockout terwijl rechts achterbleef.. conditioneel heel zwaar.
PR +2 reps.
samen 6 reps met jorrit. gedeelde ?? plek.
Event 2: Yoke race 280kg over 25m
De yoke is al een zwak punt van mij, en dat ik zwaar yoke heb gelopen is al weer een tijdje geleden ivm die knie. oude PR was 260kg 20m met drops.
vandaag heb ik hier mee 20m mee gelopen en echt alles gegeven. wel een klein PR dus
volgens mij op dit onderdeel 2 na laatste
Event 3: Medley -> 125kg duckwalk, 250kg sled drag en 80kg zwerfkei over 20m
Begonnen met de duckwalk. deze viel wel mee.
toen kwamen we aan bij de sled. pfff wat viel deze tegen. benen verzuurde echt erg. met veel puffen en trekken de eindlijn gehaald.
toen nog een poging met de zwerfkei gedaan, hier enkele meters mee gelopen totdat ik hem liet vallen.
8e of 9e of zo op dit onderdeel denk ik.
Event 4: Farmer hold. 100kg per hand
lekker onderdeel. oude pr was 41sec.
nu was het 57,xx sec. meteen na het onderdeel werd omgeroepen 58,xx seconde dus weet niet zeker welke van de 2 tijden het is. maar sowieso dik PR
ergens in het midden gescoord met dit onderdeel.
Event 5: Stone of strength, 105kg over 1.30m yoke op reps
Dit ging heel goed.
7 reps, toen de 8e rep gefaald. hars was van mijn linker onderarm af en begon te schuiven. tijd was ook op.
DIK PR, op de NCC faalde ik de 110kg nog. en nu was mijn kracht nog niet op
hierop 7-9e plaats of zo denk ik.
overall zeer lekkere wedstrijd gedraaid, top georganiseerd! toffe deelnemers onder elkaar.