AndroidHealthClinic

Sterkste man van Bruisend Brielle

Haha mo dat was ik :P, wat een k*tlift was dat zeg xD

Alle onderdelen zijn klaar voor de wedstrijd. Nog flink bezig geweest. De yoke heeft een mooi nieuw sluitsysteem, de farmers hebben extra hufterproof versteviging op de loading pinnen en een verfje. De sled heb ik 2 scheepskettingen met de slijper wat ontroest en gespoten. Zo ziet het er toch wat indrukwekkender uit en is ook hufterproof ipv die dunne kettingen. Alles heeft nieuwe tape gekregen en ik neem tape mee voor als iemand een imitatie wil doen van een zeker iemand.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

shit, met die zwarte letters erop zijn ze verdomde ruig geworden

die ketting is ook echt mannelijk

Kom je nog kijken zaterdag ?

nope. heb een feestdag hier op het dorp, dusch :klink: :klink::bierbang::bierbang: en misschien weer :kots: alleen dan niet van de intensiteit

1 na laatste dag van men vakantie sowieso, daarna start het "normale" leven weer

ik zie de filmpjes wel en ben wel in voor een voorspelling wat betreft de top 5.... waar vind ik de exacte deelnemerslijst?

edit:
misschien loop ik er wel bij zoals deze dude op dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=OQSNhk5ICTI

:roflol:

Laatst bewerkt:
mag de yoke trouwens versteld worden? :o

Nee, iedereen moet op CP's hoogte! ;)

maar kan me voorstellen dat het erg vervelend zou zijn om constant dat ding te verstellen

Natuurlijk verstelbaar. Alles waar ik een hekel aan heb in wedstrijden zal hier niet gebeuren. De yoke is dus verstelbaar!

Natuurlijk verstelbaar. Alles waar ik een hekel aan heb in wedstrijden zal hier niet gebeuren. De yoke is dus verstelbaar!

haha master...jij moet vaker events organiseren...zowieso weetik dat er hete chicks komen..jij hosselde tijdens de finale al die cheerleaders jongee:P

Moet je toch niet aan denken dat als je straks ergens lekker bezig bent, je dan aan Gijs moet denken...

hahaha mannen :D ziet er gruwelijk uit Gijs die dikke kettingen om de slee :D mooi werk van gemaakt allemaal ;)

Terug
Naar boven