AndroidHealthClinic

Sterkste man van Bruisend Brielle

• Topic Starter Topic Starter
is er eigenlijk een beetje de mogelijkheid overdekt te staan/events te doen?

of zal ik mn zwembroek meenemen

We kunnen niet overdekt de events doen, maar jullie kunnen wel redelijk droog zitten, want er is een partytent.

Dat zou trouwens wel een andere dimensie geven aan: "Je bent uitgenodigd op mijn feestje. Ik vertel niet wat we gaan doen, maar vergeet je zwembroek niet" :p:D

Laatst bewerkt:
idd :P maar dan zeg ik ook even tegen de fanclub dat ze een paraplu mee moeten nemen

ze geven op buienradar maar 21% kans op regen in Brielle... valt mee toch

Duur (1) : 1h57
Afstand: 212 km

En dan ben ik nog niet ter plaatse... Gaat 'em niet worden vrees ik, voor die meet bij Gijs vond ik het nog net doenbaar maar voor een wedstrijd vind ik het net te ver weg, dan ben ik murf als ik daar aankom man :o

Homo jongen, ik ben vorig jaar wel alleen naar rotterdam gereden !!!

misschien kom ik wel op de fiets met me fans achterop :)

maar niet als het regent :(

• Topic Starter Topic Starter
Bijgaand, in het kader van de schaamteloze zelfbevlekking, nog een stukje uit de Voorne-Putten sectie van het Algemeen Dagblad. Nu hopen dat we publiek trekken ondanks de weersvoorspelling.

Hmm, DBB vind hem te groot. Beetje jammer

Laatst bewerkt:
mensen gaat niet regenen en al zal het wel regenen dan makken we der toch een supper wedstrijd van

Zal wel k*t worden als t gaat regenen maja is nie anders!!

En waarom sta ik niet in de top 5 voorspelling eigenlijk :p haha!

heeey T mos

geen idd man ze verwachten blijkbaar een hoop van me :d

nog maar 1 nachtje slapen:bang:

jah jah mensen nog 1 nachtje slapen en dan gaan we er een super wedstrijd vn maken met ze allen

T MOS spreek jou morgen maatje

Vandaag is alles opgehaald en het is er ook al netjes aangekomen kreeg ik net te horen van Roy. Ik gaf zo'n farmer aan die chauffeur en zei: "Hier neem maar even mee". Haha hij kreeg hem wel in de bus maar vond ons gekken toen ik zei dat je op de wedstrijd ze beide moest vasthouden en dan nog 2x zo zwaar:D

Tot morgen iedereen!

Succes allemaal!

Succes morgen

heeey T mos

geen idd man ze verwachten blijkbaar een hoop van me :d

Haha ik verwacht ook een hoop van je kerel ;) maar ik blijf lekker in de buurt bij je ( hoop ik ) Tot morgen pik!!

Waarschijnlijk omdat ik boven je zal eindigen en ik ook niet in de top 5 zal komen. ;)

Tja het is een forum he :p hahahaha!

Vandaag is alles opgehaald en het is er ook al netjes aangekomen kreeg ik net te horen van Roy. Ik gaf zo'n farmer aan die chauffeur en zei: "Hier neem maar even mee". Haha hij kreeg hem wel in de bus maar vond ons gekken toen ik zei dat je op de wedstrijd ze beide moest vasthouden en dan nog 2x zo zwaar:D

Tot morgen iedereen!

Toppie :thumbs: blijft leuk he de normale mensen haha :p tot morgen pik!!

Succes allemaal ;) ik ben benieuwd wie er gaat winnen en ik denk dat het juist de mensen zijn waar je het niet van verwacht, die in de top 5 zullen eindigen

tot morgen... heb er zin in!

Terug
Naar boven