XXL Nutrition

Sterkste man van Groningen

Haha, ik wist dat er op gereageert zou worden. ;)

ja maar krijg ik ook een antwoord?

ik zal mijn antwoord geven......

ik heb mijn mouwen ingetaped gewoon om dat ik het benauwd had en ik vond dat makkelijk voor de boomstam.............

en waarempel!!!!!

het werkte ook nog haha ........

ja maar krijg ik ook een antwoord?

ik zal mijn antwoord geven......

ik heb mijn mouwen ingetaped gewoon om dat ik het benauwd had en ik vond dat makkelijk voor de boomstam.............

en waarempel!!!!!

het werkte ook nog haha ........

hoeveel reps had je op de boom?
en met jouw arm omvang kom je der nog wel mee weg natuurlijk om je shirt op te rollen!:D

haha ik liep alleen even naast mijn slippers bij het deathliften haha.....:cool:

DEADliften... je hebt er ook helemaal geen verstand van :)

Wat me wel opviel was dat de bak langzaam aan verschoof naar voren (of achteren, afhankelijk hoe je het bekijkt). In het begin was het asfalt nog vlak, maar langzaam aan ging het steeds meer naar het stuk waar het asfalt wat gebroken was. Niemand last van steentjes of oneffenheden onder zijn voeten ?

• Topic Starter Topic Starter
DEADliften... je hebt er ook helemaal geen verstand van :)

Wat me wel opviel was dat de bak langzaam aan verschoof naar voren (of achteren, afhankelijk hoe je het bekijkt). In het begin was het asfalt nog vlak, maar langzaam aan ging het steeds meer naar het stuk waar het asfalt wat gebroken was. Niemand last van steentjes of oneffenheden onder zijn voeten ?

Viel mij ook op, lag alleen een band achter dat ie niet naar achteren werd gedrukt. Bak voelde ook heel wiebelig aan omdat er geen tegengewicht op de achterkant leunde.

Viel mij ook op, lag alleen een band achter dat ie niet naar achteren werd gedrukt. Bak voelde ook heel wiebelig aan omdat er geen tegengewicht op de achterkant leunde.

De bak schoof steeds bij de band vandaan... ze hebben de band wel een keer of drie weer naar de bak toe geschoven. Schijnbaar trokken de deelnemers de bak toch steeds iets naar zich toe. Alleen een enkeling stond schuin naar voren toe bij lockout, de rest eerder achterover (nou ja, minimaal, maar toch, vergeleken met het draaipunt en de beweging van de stang wel).

De bak schoof steeds bij de band vandaan... ze hebben de band wel een keer of drie weer naar de bak toe geschoven. Schijnbaar trokken de deelnemers de bak toch steeds iets naar zich toe. Alleen een enkeling stond schuin naar voren toe bij lockout, de rest eerder achterover (nou ja, minimaal, maar toch, vergeleken met het draaipunt en de beweging van de stang wel).

nou ik heb geen last van mij voeten van steenjes ofzo.......vond hem wel lekker aanvoelen .... alleen hij bewoog een beetje jah .... maar dat hebben heel veel bakken hoor die ik getrokken heb......

Ivo: gefeliciteerd met je 2e plaats: goed bezig!!

Thanks man, zie meteen al dat ik die zak veel te hoog voor slinger! Altijd fijn zon filmpje!

Misschien een idee om eens vaker je oefeningen te laten filmen? Dan kun je sneller progressie maken met je techniek. Probeer as. zaterdag iemand met een camera te regelen (en evt. een laptop met een groot scherm om het meteen goed terug te kunnen zien).

M.b.t. eten / drinken vooraf: ik ben geen kenner, maar cola en snickers lijken mij niet ideaal. Er zitten veel snelle suikers in waardoor je bloedsuikerspiegel erg gaat fluctueren. Mijn suggestie: wat caffeïne (koffie of beetje redbull) om scherp te worden (nadeel kan wel zijn dat je hartslag hoger wordt) en een koolhydraten sportdrank met langzame suikers en wat vitamines en andere meuk die je tijdens je prestaties goed kan gebruiken: Isostar bv., maar er zijn vast betere alternatieven.

Hoewel wat ik doe volstrekt niet te vergelijken is met wat jij doet, meld ik toch maar even wat ik prettig vind. Ik heb bij langdurige sportactiviteiten meestal 2 bidons: 1 met Isostar oplossing en 1 met puur water. Afhankelijk van waar ik zin in heb lurk ik dan aan 1 van de 2 bidons.

Ehm niet om het een of ander, maar cola heeft een lagere GI dan isostar. Isostar zal dus je bloedsuikers meer doen schommelen dan cola. En trouwens, als je maar door blijft drinken schommelt het ook niet.

Een snickers daarentegen, ik weet niet of ik dat wel tijdens een wedstrijd zou doen. Probeer het eens uit tijdens een training wat je het beste bevalt (alhoewel ik hoop dat je niet al te vaak trainingen van 4 of 5 uur hebt)

http://www.lowgidiet.net/pages/lowgirateingsfood.shtml
http://www.carbs-information.com/glycemic-index/snickers-bar-gi.htm

Gewoon aan de hamburgers tuissen de onderdelen door.

@Wazzup: dank voor de info; GI index van Isostar is inderdaad hoger dan van Cola. Echter voor het bepalen van de GI van een stof wordt er niet uitgegaan van een standaard hoeveelheid van die stof, maar van een bepaalde hoeveelheid koolhydraten in die stof. En daar zit nu net het verschil. In Cola zit 11 gram suiker per 100ml, in Isostar 7. Dus om 50 gram koolhydraten uit Cola te vergelijken met 50 gram koolhydraten uit Isostar, wordt er 454ml Cola vergeleken met 714ml Isostar. Dat vertekent het beeld enigzins.

Maar de vraag is eigenlijk: wat eet/drinkt men zoals voor/tijdens wedstrijden??

@Wazzup: dank voor de info; GI index van Isostar is inderdaad hoger dan van Cola. Echter voor het bepalen van de GI van een stof wordt er niet uitgegaan van een standaard hoeveelheid van die stof, maar van een bepaalde hoeveelheid koolhydraten in die stof. En daar zit nu net het verschil. In Cola zit 11 gram suiker per 100ml, in Isostar 7. Dus om 50 gram koolhydraten uit Cola te vergelijken met 50 gram koolhydraten uit Isostar, wordt er 454ml Cola vergeleken met 714ml Isostar. Dat vertekent het beeld enigzins.

Maar de vraag is eigenlijk: wat eet/drinkt men zoals voor/tijdens wedstrijden??

jongens jongens............... vitargo!!!! doet het heel goed tussen de onderdelen door.....en voor de wedstrijd zorg je gewoon dat je goed in je koolhydraten zit.....

mijn mening is ook dat je er geen raketwetenschap van moet maken..... tis geen bodybuilding maar sterksteman..... het mooie aan sterkste man is dat het niet uit maakt als je een keer te veel van iets binnen krijgt haha beter te veel dan te weinig!!!

Chocomel.

wicky!!!

.....de vikkie

Hehe ik meen dat chocomel ook nog..:P

Terug
Naar boven