MuscleMeat

Sterkste man van Groningen

volgens mij 80kg... is toch die boom van wout ofniet ?

Ivo zegt het in zijn verhaaltje en het staat ook op rdp.nl.

• Topic Starter Topic Starter
Ivo zegt het in zijn verhaaltje en het staat ook op rdp.nl.

De gewichten varieeren nog al eens. Timbers die eerst 100kg waren wegen nu ook 125kg. En zoiezo als ik ergens train en ik vraag hoe zwaar iets is krijg ik 10 verschillende antwoorden.

najaa tis de zelfde boom als wat ik zaterdag vast heb gehad en mij werd verteld dat die 80kg was en niet 85kg... tis de IFSA boom kwa maten en dies altijd clean 80kg ..

log is 81kg precies

nice..

De gewichten varieeren nog al eens. Timbers die eerst 100kg waren wegen nu ook 125kg. En zoiezo als ik ergens train en ik vraag hoe zwaar iets is krijg ik 10 verschillende antwoorden.

Klopt, daarom hebben wij onze equipment gewogen.
Zodat je niet bedrogen uitkomt.
Het is zo lullig te denken makkelijk met timbers van 120+ te lopen terwijl je in werkelijkheid met 10kg minder loopt. Dan is de mentale klap op de wedstrijd best ff hard als je met zwaarder moet lopen.

Onze IFSA-boom (qua maten) woog eerst kaal 110kg!! :eek:
Daarna uit laten freezen tot 88kg!
We roepen met trainen dat ie 85kg weegt, dan kan het op een wedstrijd alleen maar meevallen. In werkelijkheid zit je dichter tegen de 90kg aan.....:cool:

Het is zo lullig te denken makkelijk met timbers van 120+ te lopen terwijl je in werkelijkheid met 10kg minder loopt. Dan is de mentale klap op de wedstrijd best ff hard als je met zwaarder moet lopen.

We roepen met trainen dat ie 85kg weegt, dan kan het op een wedstrijd alleen maar meevallen. In werkelijkheid zit je dichter tegen de 90kg aan.....:cool:

Timbers waren wel echt verzwaard hoor :P Maar dat is idd wel beter, paar gasten hier trainen met een boom die kleiner is in diameter. Dat zag je meteen terug op de wedstrijd.

Wtf.. Z'n techniek op die loglift is ook echt goed!

Fokin' nice!

Wtf.. Z'n techniek op die loglift is ook echt goed!

Fokin' nice!

Idd, ik ropte hem telkens op me borst. En op een gegeven moment ga je daar kapot aan. Als je voor zwaar gewicht gaat kun je het niet op Bryan zijn manier, maar voor reps werkte het perfect.

De log in raalte is dus 88kg:cool:?

ow sorry,, najaa ik dacht datomdat ik nog nooit een zwaardere ifsa dan 80kg in me handen heb gehad.. my bad

Ik heb het over de officiële IFSA-boom. Die is clean 100kg.
Kijk maar op de foto's van RDP, loglift op reps met kale boom = 100kg. :D

Wat Bryan doet is in feite een soort muscle snatch, alleen dan met een boom. Erg slim, want dat spaart toch wel wat energie. Uiteindelijk als strikt pressen niet meer lukt, kun je er nog wel een paar pushpresses uitpersen.

12 reps is echt heel goed, ga het binnenkort ook eens proberen in 90 sec. tijd.

Terug
Naar boven