Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
85 kilo.ik meen 12 reps te zien met 80kg log..?
Zeer netjes in ieder geval! Bryan gaat erg goed!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
85 kilo.ik meen 12 reps te zien met 80kg log..?
Zeer netjes in ieder geval! Bryan gaat erg goed!
Ivo zegt het in zijn verhaaltje en het staat ook op rdp.nl.
najaa tis de zelfde boom als wat ik zaterdag vast heb gehad en mij werd verteld dat die 80kg was en niet 85kg... tis de IFSA boom kwa maten en dies altijd clean 80kg ..
De gewichten varieeren nog al eens. Timbers die eerst 100kg waren wegen nu ook 125kg. En zoiezo als ik ergens train en ik vraag hoe zwaar iets is krijg ik 10 verschillende antwoorden.

Klopt, daarom hebben wij onze equipment gewogen.
Zodat je niet bedrogen uitkomt.
Het is zo lullig te denken makkelijk met timbers van 120+ te lopen terwijl je in werkelijkheid met 10kg minder loopt. Dan is de mentale klap op de wedstrijd best ff hard als je met zwaarder moet lopen.
Onze IFSA-boom (qua maten) woog eerst kaal 110kg!!
Daarna uit laten freezen tot 88kg!
We roepen met trainen dat ie 85kg weegt, dan kan het op een wedstrijd alleen maar meevallen. In werkelijkheid zit je dichter tegen de 90kg aan.....![]()
Maar dat is idd wel beter, paar gasten hier trainen met een boom die kleiner is in diameter. Dat zag je meteen terug op de wedstrijd.Wtf.. Z'n techniek op die loglift is ook echt goed!
Fokin' nice!
Klopt, daarom hebben wij onze equipment gewogen.
Zodat je niet bedrogen uitkomt.
Het is zo lullig te denken makkelijk met timbers van 120+ te lopen terwijl je in werkelijkheid met 10kg minder loopt. Dan is de mentale klap op de wedstrijd best ff hard als je met zwaarder moet lopen.
Onze IFSA-boom (qua maten) woog eerst kaal 110kg!!
Daarna uit laten freezen tot 88kg!
We roepen met trainen dat ie 85kg weegt, dan kan het op een wedstrijd alleen maar meevallen. In werkelijkheid zit je dichter tegen de 90kg aan.....![]()
?

ow sorry,, najaa ik dacht datomdat ik nog nooit een zwaardere ifsa dan 80kg in me handen heb gehad.. my bad

Ja, dat was het gewicht op een digitale weegschaal bij de metaalfabriek.
Wij hebben dat afgerond naar beneden.
Dus als je met bijv, 100kg aan het pressen bent, is dit eigenlijk 103kg.....![]()

Waarom hebben er sommige die tshirt/mouwen vastgetaped. Is dat stoer?![]()
![]()

Haha, ik wist dat er op gereageert zou worden.waarom zet jij je bloote rug op de foto zelf is dat stoer![]()