MuscleMeat

Sterkste Man van Nederland 2009

vlak trouwens Wolters ook niet uit!
Echte deadlift kannonen doen dit jaar niet mee dus daar verliest hij niet op,en ook echte overhead monsters met een 150+ loglift zijn er niet bij,dus ook daar zal de schade beperkt blijven..Zit allemaal mooi bijelkaar.

Klopt, ik doe dit jaar niet mee! :p ;)

Ik denk dat robert dit jaar wel gaat vlammen.... 1ste plek waarschijnlijk naar richard....voor de rest zal het dit jaar dicht bij elkaar liggen. en ik denk dat gijs voor zijn doen qua gewicht en ervaring ook een goede prestatie neer gaat zetten. hij traint in elk geval vol overgave..... en tja jan wagenaar die kan dit jaar ook wel eens naar het podium gaan..... en over mezelf?...... ik vind het leuk dat ik er bij ben..... maar moet te veel inleveren op de benen omdat ik die gewoon niet heb kunnen trainen een half jaar.....

Ik denk dat robert dit jaar wel gaat vlammen.... 1ste plek waarschijnlijk naar richard....voor de rest zal het dit jaar dicht bij elkaar liggen. en ik denk dat gijs voor zijn doen qua gewicht en ervaring ook een goede prestatie neer gaat zetten. hij traint in elk geval vol overgave..... en tja jan wagenaar die kan dit jaar ook wel eens naar het podium gaan..... en over mezelf?...... ik vind het leuk dat ik er bij ben..... maar moet te veel inleveren op de benen omdat ik die gewoon niet heb kunnen trainen een half jaar.....

Hmmm, het gaat iig wel heel spannend worden. Maar jouw deadlift is toch best ok?
Powerstairs en deadlift zitten er in, dus ik zie mogelijkheden hoor! ;)

Hmm, Ik denk stiekem toch dat ik ga winnen... Neem in elk geval de tas mee ;)

• Topic Starter Topic Starter
Deelnemers opgenomen

Deelnemers opgenomen:
De commissie sterkste man heeft besloten om Evert Kreuze (Knieblessure) en Jarno Hams te vervangen door Simon Sulaiman en Arno Louwsma tijdens de finale Sterkste Man van Nederland 2009
Deze wedstrijd zal op 11 juli , 13.30 uur te Vroomshoop plaatsvinden.

[Link niet meer beschikbaar]

Deelnemers:
Top vier Sterkste Man van Nederland 2008:
1. Jarno Hams (blessure)
2. Richard van der Linden
3. Evert Kreuze (blessure)
4. Tom Jansen
Via Sterkste Man van Noord-Nederland:
1. Jan Wagenaar
2. Gijs Boeijen
Via Sterkste Man van Oost-Nederland:
1. Robbert Wolters
2. Dennis Gort
Via Sterkste Man van West-Nederland:
1. Alex Moonen
2. Rick van der Torre
Via Sterkste Man van Zuid-Nederland:
1. Peter de Jong
2. Johan Langhorst
Vervangers (wildcard):
Simon Sulaiman
Arno Louwsma

nr 1 richard van der linde
nr 2 rick van der torre
nr 3 alex moonen
nr 4 tom jansen
nr 5 gijs boeijen

zo zal de uitslag worden

Aha, verkoop je ook glazen bollen? :p

Ik ben positief en ga er vanuit dat Simon dit jaar niet geblesseerd raakt.
En denk dat het dan tussen Richard en Simon gaat voor de 1e plaats en voor plaats nummer 3 gaat het tussen. Jan, Tom, Robbert, Alex..
Het zal ook erg close zijn tussen Dennis, Peter, Rick, Johan, Gijs en Arno.
één ding weet ik wel, geen van hen zal alle onderdelen winnen...
Maar spannend gaat het wel worden... de deelnemers liggen dit jaar erg dicht bij elkaar

Wordt spannend dit jaar, Richard is voor mij ook wel dé kanshebber denk ik. Voor de rest ligt het aardig open. Ben wel van plan om te gaan kijken in ieder geval!

Iedereen gaat wel heel licht over Sulaiman hé ... Als die blessurevrij blijft zie ik hem wel winnen, log en stones enzo is hij ook heel sterk op toch?

Iedereen gaat wel heel licht over Sulaiman hé ... Als die blessurevrij blijft zie ik hem wel winnen, log en stones enzo is hij ook heel sterk op toch?

Stones wel, maar log moet nog een stuk beter. Komt door een blessure aan zijn arm, maar dat gaat nu de goede kant op.

Z'n boom is niet echt goed. komt mede door de elleboog blessure die hij had.
Maar z'n Herc.Hold, Stones, Deadlift en Powerstairs zijn goed.
Truckpull zal ook lastig worden.
Hij gaat erom om dit jaar zo constant mogelijk te zijn. Degene die een onderdeel verkloot is weg..

Simon is sterk, maar ja hij blijft nooit heel, hoe vaak is hij niet tijdens het nederlandse uitgevallen....., volgens mij heeft hij maar 1x de gehele wedstrijd doorlopen en dat was zijn eerste keer sterkste man van Nederland

Simon is sterk, maar ja hij blijft nooit heel, hoe vaak is hij niet tijdens het nederlandse uitgevallen....., volgens mij heeft hij maar 1x de gehele wedstrijd doorlopen en dat was zijn eerste keer sterkste man van Nederland

Nee hoor 2001, 2002, 2003 en 2004.
Met een 4e of 5e plaats in 2003 en een 2e plaats achter mij in 2004.
2005 heeft hij niet meegedaan om een rugblessure.
Maar 2006, 2007 en 2008 is hij uitgevallen met een kuitblessure..
Het is een knokker en daar heb ik respect voor..

Jarno hoe zwaar is de deadliftbak leeg?

100kg.
Ik schat dat je met de bak 100kg boven je normale deadlift uitkomt.
Trekhoogte is 35cm
En de emmers zijn 10kg per stuk

Ik zei em gisteren hetzelfde :p

Maar jij trok 480kg zo easy vorig jaar op SM van NL ... Is je gewone gym deadlift met 380kg dan ook zo vlot? Dan zit er sowieso meer in!

Terug
Naar boven