MuscleMeat

Sterkste Man van Nederland 2009

Beste vrienden,

Zaterdag 11 juli zal de finale om de titel Sterkste Man van Nederland gehouden worden. En wel in het prachtige Twentse dorp en mijn woonplaats Vroomshoop.
Het was de bedoeling dat ik tijdens deze wedstrijd mijn titel zou verdedigen. En het zou het hoogtepunt uit m'n carriere moeten worden.
Helaas ben ik 14 juni tijdens de internationale Champions League wedstrijd in Terborg zwaar geblesseerd geraakt doordat ik m'n bijbeenspier volledig heb afgescheurd.
Ik ben daar 16 juni succesvol door orthopedisch chirurg vd Belt in Hardenberg aan geopereerd.
Wat nu volgt is een lang revalidatie proces waar ik al voorzichtig mee begonnen ben.
Het houdt in dat ik misschien over 9 of 10 maand weer een wedstrijd kan doen...

Wat dus nu wel duidelijk is, is dat er een nieuwe Sterkste Man van Nederland komt. Tenminste voor 1 jaar. Want volgend jaar wil ik m'n titel terug
En dan zal ik er dus ook weer staan!!
Het beloofd dit jaar dus een zeer spannende finale te worden met 12 beren van kerels.

Mocht je dus in de gelegenheid zijn om op 11 juli langs te komen in Vroomshoop.
De entree is gratis en er worden natuurlijk weer opnames gemaakt door RTL 7. De wedstrijd zal in september te zien zijn op tv. De wedstrijd wordt gehouden op het oranjeplein en het spectakel begint om 13.30uur

Ik ben er wel bij,hahahaha,sterkte met je herstel jarno!! groet uit friesland:)

• Topic Starter Topic Starter
Wie zal Sterkste Man van NL 2009 worden?

Volgende week weten we wie het geworden is.
Pooltje opzetten? Voorspel de 1e 10!
Voor de winnaar heb ik 10 kleine blikjes tijgerbalsum (handig voor op reis; eigen import uit Vietnam).

1. Richard
2. Simon
3. Tom
4. Jan
5. Robbert
6. Dennis
7. Alex
8. Johan
9. Gijs
10. Rick
11. Arno
12. Peter

kan die balsum wel gebruiken ;)

1. Richard
2. Simon
3. Tom
4. Jan
5. Robbert
6. Dennis
7. Alex
8. Johan
9. Gijs
10. Rick
11. Arno
12. Peter

kan die balsum wel gebruiken ;)

Alex 7de? Hmmm, denk toch dat je hem wel een beetje onderschat. Maargoed, je weet het natuurlijk nooit. Denk dat Alex wel zeker in de top 5 zal zitten.

Voorspellen blijft lastig. Wel zie ik Peter de Jong veel hoger scoren dan de 12e plek hoor!
Verder zal het een mooie open en prachtige strijd worden.

Misschien ook een beker voor wie de meeste odd op zijn naam weet te schrijven? :cool:

Voorspellen blijft lastig. Wel zie ik Peter de Jong veel hoger scoren dan de 12e plek hoor!
Verder zal het een mooie open en prachtige strijd worden.

Misschien ook een beker voor wie de meeste odd op zijn naam weet te schrijven? :cool:

Peter is ook erg sterk.. Ik hoop voor 'm dat ie niet veel last van z'n voet zal hebben.

Alex schat ik ook wel hoog in.. Maar echte voorspellingen durf ik niet te doen op dit moment.. Daarvoor ligt iedereen te dicht bij elkaar.

Maargoed, je weet het natuurlijk nooit.

Maar echte voorspellingen durf ik niet te doen op dit moment

het was ook gewoon een grote gok....
Ik wil niemand te kort doen, iedereen die er staat heeft het verdiend.
Top 5 is redelijk bepaald (als Simon heel blijft), de rest kan van alles zijn.
Gezien Peter zijn voetblessure heb ik hem als laatste gezet, maar ik hoop voor hem beter.....

Ben wel benieuwd naar jullie gok ?

Ik zal er zijn om mijn dorpsgenoot aan te moedigen, dus Doetze neem maar mee die blikjes voor deze ouwe man :D

Ik wil ook wel een gokje doen

1 Richard
2 Tom
3 Alex
4 Robbert
5 Jan
6 Dennis
7 Rick
8 Peter
9 Johan
10 Gijs
11 Arno
12 Simon

Als het meezit voor Simon, blijft hij heel en eindigt hij in de top 3, maar de ervaring leert dat hij uitvalt, dus dat is eigenlijk de minst grote gok (helaas). Hoe langer je erover nadenkt hoe lastiger het eigenlijk is...

Ik ga toch ook een Gokje wagen dan..

1 Richard
2 Tom
3 Robbert
4 Alex
5 Jan
6 Dennis
7 Rick
8 Johan
9 Gijs
10 Peter (ivm de voet)
11 Arno
12 Simon

Nummers 2 t/m 9 kan nog wel verschil opleveren. Simon ook onderaan ivm blessure. Ik vraag me af of zijn biceps het nu wel overleeft. Desondanks wens ik iedereen succes. Alex kan nog wel eens voor een verrassing zorgen.

hmmm, jullie geven Simon zo niet echt goeie hoop dat ie er heelhuids vanaf komt..

maargoed, het verleden herhaalt zich wel vaker zullen we maar zeggen.

Ik geef dan maar een top 5:

1. Richard
2. Alex
3. Robbert
4. Tom
5. Rick

hmmm, jullie geven Simon zo niet echt goeie hoop dat ie er heelhuids vanaf komt..

maargoed, het verleden herhaalt zich wel vaker zullen we maar zeggen.

Ik geef dan maar een top 5:

1. Richard
2. Alex
3. Robbert
4. Tom
5. Rick

sossa,ik weet dat je een Alex lover bent,maar vind je gezien de stattistieken het helemaal reeel om Alex op 2 te plaatsen?
Vind het eigenlijk nergens op slaan maar goed...

Voorspellen? Bijna niet te doen. Zat er vandaag nog aan te denken. Ik denk dat we aardig wat verrassingen zullen zien! Ik doe i.i.g. geen voorspelling.

sossa,ik weet dat je een Alex lover bent,maar vind je gezien de stattistieken het helemaal reeel om Alex op 2 te plaatsen?
Vind het eigenlijk nergens op slaan maar goed...

Alex is een maat van ons (Haefland sporters), vandaar dat ie zeker een voorkeurpositie heeft, maar als je hem gezien hebt bij de SM van Limburg en bij de Sterkste Limburger dan roep je wel anders.

Daarna heeft ie in de eerste kwalificatiewedstrijden niet helemaal kunnen laten zien wat ie kan, maar bij de éénerlaatste waar die zich geplaatst heeft dan wel weer.

Verder weet ik niet of je het filmpje van hem gezien hebt waar die een stone van 140kg 11 of 12x over een yoke heengooit binnen 90 sec. of iets, want dat was toch echt wel bizar sterk.

Maargoed, we zien wel zaterdag wat er gebeurd.

laat ik het zo stellen... als lex doet hoe die de laatste tijd doet denk ik niet dat iemand hem van die top 3 kan weerhouden atm ...

Als als als

Als men tante kloten had was het men nonkel.

:p

Veel geluk aan alle deelnemers !

Alex is een maat van ons (Haefland sporters), vandaar dat ie zeker een voorkeurpositie heeft, maar als je hem gezien hebt bij de SM van Limburg en bij de Sterkste Limburger dan roep je wel anders.

Daarna heeft ie in de eerste kwalificatiewedstrijden niet helemaal kunnen laten zien wat ie kan, maar bij de éénerlaatste waar die zich geplaatst heeft dan wel weer.

Verder weet ik niet of je het filmpje van hem gezien hebt waar die een stone van 140kg 11 of 12x over een yoke heengooit binnen 90 sec. of iets, want dat was toch echt wel bizar sterk.

Maargoed, we zien wel zaterdag wat er gebeurd.

heb Alex gezien bij noord,oost en west NL.Denk dat ik wel een redelijk beeld van hem heb door die meets!
En ik denk niet dat hij Robbert Wolters,Tom Janssen of Richard van der Linden kan houden.Maar goed!We shall see!

Ik zal ook eens meegaan met een gokje, alhoewel ik er weer ruim naast zal zitten......

1.Richard
2.Robbert
3.Tom
4.Alex
5.Rick
6.Jan
7.Peter
8.Johan
9.Arno
10. Gijs
11. Dennis
12. Simon

Ik zal ook eens meegaan met een gokje, alhoewel ik er weer ruim naast zal zitten......

1.Richard
2.Robbert
3.Tom
4.Alex
5.Rick
6.Jan
7.Peter
8.Johan
9.Arno
10. Gijs
11. Dennis
12. Simon

heb een idee dat jij de mannen nog niet allemaal goed kent!!
dennis elfde en arno boven gijs???

Terug
Naar boven