XXL Nutrition

Sterkste Man van Nederland 2009

• Topic Starter Topic Starter
N36 vanaf witte paal afgesloten

Voor degenen die willen komen kijken:

De N36 vanaf witte paal (= tussen Hardenberg en Ommen) tot de afslag Vroomshoop is dat weekend afgesloten.
Vanuit het Noorden kun je dan beter via Kloosterhaar naar Vroomshoop gaan (via de N343 en N341)

Voor degenen die willen komen kijken:

De N36 vanaf witte paal (= tussen Hardenberg en Ommen) tot de afslag Vroomshoop is dat weekend afgesloten.
Vanuit het Noorden kun je dan beter via Kloosterhaar naar Vroomshoop gaan (via de N343 en N341)

of via Hoogeveen - Ommen richting Den Ham en daarna Vroomshoop rijden.

Ik heb op het laatste moment toch nog vrij kunnen regelen op me werk, dus ik ben er ook zeker bij:D

Ik ben er met de hele familie om Richard te supporteren.
Heb zelfs een hotel in de buurtr geregeld ;)

Ik ben er met de hele familie om Richard te supporteren.
Heb zelfs een hotel in de buurtr geregeld ;)

laat dan ook direct weten welk hotel staafmixer zodat de mensen die daar ook verblijven voor hun eigen ontbijt kunnen zorgen, heb al genoeg verhalen gehoord over highlandgamers die aan de ontbijttafel verschijnen in een hotel en vervolgens is er niks meer voor de anderen :D

geen flauw idee, de vrouw regelt dat soort zaken....
Het was in Tubbergen ofzo

Kom ook kijken. Het wordt dit jaar voor het eerst in tijden (hoe spijtig dat voor Jarno ook is...) weer eens spannend.

chimene

ik ga ook kijken ik denk dat arno tweede en peter eerste.

chimene

tom en gijs waren verleden week niet zo sterk , ik denk tom zevende en gijs tiende.

je hebt geen verstand van zaken ..

ik ga ook kijken ik denk dat arno tweede en peter eerste.

tom en gijs waren verleden week niet zo sterk , ik denk tom zevende en gijs tiende.

Vrouw die bij Jarno was:rolleyes:

Dan moet je de vriendin zijn van Tom want een andere vrouw is daar vorige week niet geweest toen wij daar waren. Het lijkt mij sterk dat de vriendin van Tom zelf Tom op plaats 7 zet en Arno op 2. Dus ik ben benieuwd wie je bent?

is het nu zo lachwekkend dat iemand mij op nummer 1 heeft?:D

ff voor de duidelijkheid..Als ik naar hoogeveen rijd,en dan me navigatie aan doe en Vroomshoop in typ..Dan kom ik er?

• Topic Starter Topic Starter
ff voor de duidelijkheid..Als ik naar hoogeveen rijd,en dan me navigatie aan doe en Vroomshoop in typ..Dan kom ik er?

Als je via Ommen gaat dan via Den Ham naar Vroomshoop.
Als je via Coevorden gaat dan via Kloosterhaar (bij Hardenberg er af) naar Vroomshoop.
NIET via witte paal (tussen Ommen en Hardenberg).

Als je via Ommen gaat dan via Den Ham naar Vroomshoop.
Als je via Coevorden gaat dan via Kloosterhaar (bij Hardenberg er af) naar Vroomshoop.
NIET via witte paal (tussen Ommen en Hardenberg).

ik kom vanuit Drachten(Friesland),waar kom ik dan langs?
Ommen of Coevorden?

Terug
Naar boven