MuscleMeat

Sterkste Man van Nederland 2012!

jarno was ruim de sterkste maar je merkte wel dat ie meer tegenstand kreeg, vooral op de loopevents... waar die vroeger op 90% alles won werd hem nu vaak het vuur aan de schenen gelegd, statisch is ie trouwens wel nog een stuk sterker, maar ook daar word het verschil kleiner... waar hij vroeger de boom won op 20kg van de rest en de deadlift idem, pakte die hier 5kg op alex de boom (wel geen 3e beurt, maar 180 faalde hij daarvoor wel) en bij de deadlift had ie meer kunnen doen maar eindigden toch 2 man gelijk met hem (alleen dus een beurt meer en dus minder punten)....

begrijp me niet verkeerd, ik spreek niks verkeerds over jarno, integendeel, hij is de sterkste en blijft de sterkste, maar het niveau van de anderen is hoger dan ooit

Waarom zou Jarno onnodig veel je krachten verspillen als hij nog onderdelen moet doen? Strategie , ook belangrijk..

helemaal met je eens, maar hij pakt een 170 log, 180 faalt ie, nu geloof ik best dat ie in een 3e beurt die 180 had kunnen halen maar dan nog is het niet de overmacht waar die vroeger mee won... zelfde voor dl, ik geloof best dat er nog 390/400 had ingezeten maar het is niet meer zo dat het lijkt alsof ie met speed lifts 1e word...

Jarno met toch een flinke voorsprong nummer 1. Wordt hem wel elk jaar steeds lastiger gemaakt. Nu de 7de titel en evenaring met Berend. Ben eens benieuwd of ie volgend jaar nog voor de 8ste titel gaat. Denk van wel.

Jan en Alex erg aan elkaar gewaagd. Erg spannend. Alex een tijdje op plaats 2 en halverwege op 3 en Jan op 2. Stones moesten het oordeel vellen. Jan net 2 of 3 seconden sneller. Alex heeft erg constant gepresteerd en een hele mooie wedstrijd gedraaid. Dikke vette PR op deadlift met 380. Was ie volgens mij ook erg blij mee.

Heb genoten.

Vond het een zeer mooie wedstrijd. Het Nederlandse niveau is toch echt nog 10 keer hoger dan het Belgische. Jammer vond ik wel dat de wedstrijd zo lang duurde. Weet niet of er op het eind nog veel toeschouwers waren? Ik ben rond 18u vertrokken met nog 2 events te gaan.

net terug.. prachtige wedstrijd om te zien, was het pokke-end rijden zeker waard.

minder maar nog genoeg... ach, ik vond het de mooiste finale die ik heb gezien... en dan bedoel ik niet alleen de "" toppers"" maar over hele veld... niemand die de yoke niet krijgt uitgetild (terwijl 410 toch veel is), iedereen tilt de 310kg dl easy, iedereen legt een aantal stones erop, zon beetje iedereen finished de tire flip etc...

Klopt Woopy, 1 uur per onderdeel, maar had natuurlijk met dat f0*&ckweer te maken. Continu regen en weer wachten. Rond 19.15u was het afgelopen.

Jammer, kan niet wachten tot het op tv komt.

het was een mooie strijd vandaag. alex en jan erg aan elkaar gewaagd en verder een indrukwekkende fouad en jitse. als jitse die OH op niveau kan krijgen...pff. verder ontzettend gelachen en lol gemaakt op de tribune :D was epic!

• Like
Waarderingen: KEUN
haha ja, de rpb crew is leuk om bij je op de tribune te hebben ;)

was weer een top dagje geweest.. jammer van de buitjes die zo af en toe eens kwamen. de strijd om de 2de en 3de plaats was zeer spannend. de nr1 stond voor mij eigenlijk wel al vast. het zou wel super zijn geweest als alex in zijn eigen limburg zou hebben gewonnen, maar 3de plek is ook top!
ik heb de voorrondes niet gezien en kon sommige deelnemers ook niet maar moet zeggen dat ik verbaasd was wat dennis allemaal kon.
ik vond dat echt iedereen prima gepresteerd heeft en trots op zichzelf mag zijn.
nu wachten tot het september is om t weer terug te kunnen zien op tv

het was een aparte ervaring weer eens van de tribune te kijken. ontzettend meegeleeft met iedereen. Je voelt de adrenaline toch opkomen. Fouad wedstrijd van zijn leven echt super. Dennis ook veel vooruitgang. Jitse duidelijk de komende man als die log nu eens geen problemen geeft zelfde als Johan maar bij hem blijft het yoke. Alex en Jan op niveau en Jarno nog net te sterk. Niveau is gewoon hoog. Yoke zou nu dus 420 zijn geweest en dat is toch niet misselijk. Ook even respect naar Kelvin die er nog half beroerd van ziekte bijstond en die yoke eigenlijk met zijn armen draagt.

Die yoke van Kelvin was gewoon ziek :D

Het was weer een mooie strijd, 4e op yoke goed begin. Boom..bekend..sterretjes bij het voorslaan, kracht weg. Deadlift 380 gedeeld 2e met Alex. Wheelflip ook iets van 4e plek. Laadrace 8e durf niet te sprinten omdat k bang ben stuk te gaan voordat alles op de kar ligt..ervaring. Stones alles erop 4e tijd achter Jarno, Jan en Alex geen schande en waarschijnlijk whiplash in mn hamstring bij de 4e steen, voel m nu goed. 5e steen was echt werken. Overall 5e ..smaakt naar meer. Was een hele leuke wedstrijd, wordt vast een leuke uitzending. Gr mr. Reserve ;)

ik geniet er gewoon weer van

Terug
Naar boven