wimwam
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was een mooie en lange dag! ik zat net achter mcchick, roy en corpaul die mij eindelijk in real life zag
ik heb er een bruiloft van een vriend voor laten schieten, tjah wat is nou belangrijker?
en heb ook een rooie nek![]()
Heb van de wedstrijd genoten, wat een strijdtoneel.
Ongelooflijk knap weer van Alex dat ie toch 3de nog weet te worden, ondanks onrustige darmen waar die afgelopen weekend last van had. Hij laat hiermee toch echt zien dat vorig jaar geen geluk was, maar dat hij dus gewoon bij de top van NL hoort.
Jarno was weer sterker dan sterk zoals al die andere jaren. Hij leek nog gewoon over te hebben. Naar mijn inziens heeft hij toch wel gemakkelijk gewonnen.
Wat me trouwens wel stoorde in de wedstrijd was het BOE geroep van een aantal Richard fans naar Jarno toe. Je hoeft geen fan van Jarno te zijn, maar om nu luidhard BOE te gaan roepen vind ik zelf een beetje onsportief en niet echt volwassen overkomen. Dat vond ik dan wel weer wat jammer.
Verder mag er toch wel wat gezegd worden dat hier en daar de organisatie een paar steekjes liet vallen. Zo moesten de atleten de loglift op drie matten doen, waarvan de onderste isolatiemateriaal was. Tevens stonden ze dan ook nog in een goot. Laat ze dan gelijk op een luchtmatras de loglift doen.. Je zag dat de meesten aan het zoeken waren met de voeten voor balans en iedereen leek ook echt balansproblemen te hebben. Dit had dus simpel kunnen worden opgelost om gewoon een houten plaat te gebruiken met daarop slechts één dunne rubberen mat. Het gepruts aan de herculeshold omdat er een kabel niet goed zat duurde in feite ook veels te lang. Achja, het zal het weer wel geweest zijn..

heb van de wedstrijd genoten, wat een strijdtoneel.
Ongelooflijk knap weer van alex dat ie toch 3de nog weet te worden, ondanks onrustige darmen waar die afgelopen weekend last van had. Hij laat hiermee toch echt zien dat vorig jaar geen geluk was, maar dat hij dus gewoon bij de top van nl hoort.
Jarno was weer sterker dan sterk zoals al die andere jaren. Hij leek nog gewoon over te hebben. Naar mijn inziens heeft hij toch wel gemakkelijk gewonnen.
Wat me trouwens wel stoorde in de wedstrijd was het boe geroep van een aantal richard fans naar jarno toe. Je hoeft geen fan van jarno te zijn, maar om nu luidhard boe te gaan roepen vind ik zelf een beetje onsportief en niet echt volwassen overkomen. Dat vond ik dan wel weer wat jammer.
Verder mag er toch wel wat gezegd worden dat hier en daar de organisatie een paar steekjes liet vallen. Zo moesten de atleten de loglift op drie matten doen, waarvan de onderste isolatiemateriaal was. Tevens stonden ze dan ook nog in een goot. Laat ze dan gelijk op een luchtmatras de loglift doen.. Je zag dat de meesten aan het zoeken waren met de voeten voor balans en iedereen leek ook echt balansproblemen te hebben. Dit had dus simpel kunnen worden opgelost om gewoon een houten plaat te gebruiken met daarop slechts één dunne rubberen mat. Het gepruts aan de herculeshold omdat er een kabel niet goed zat duurde in feite ook veels te lang. Achja, het zal het weer wel geweest zijn..

wat mij wel opviel was dat er dit keer weinig "Spectaculairs" was, in de goede zin van het woord, meer gericht op atlethen, leuker voor kenners maar (denk ik) minder interessant voor leken... bijvoorbeeld een gewone deadlift (ipv een bak deadlift wat indrukwekkender uitziet), geen yoke meer erin (wat altijd indrukwekkend klinkt, vooral qua kilos), geen laadraces met wasmachines en dat soort dingen...
Jarno gefeliciteerd! Weer de sterkste met in het achter hoofd de zware blessure van vorig jaar maakt het extra knap.
.... Na een jaar is 't ook nog niet op de volle sterkte. Tja Jarno blijft helaas de sterkste..