AndroidHealthClinic

Sterkste man van nl 2010

was een mooie en lange dag! ik zat net achter mcchick, roy en corpaul die mij eindelijk in real life zag:)
ik heb er een bruiloft van een vriend voor laten schieten, tjah wat is nou belangrijker?:)
en heb ook een rooie nek:mad:

Haha ik denk dat jij dus de man van Satu was ?

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Heb van de wedstrijd genoten, wat een strijdtoneel.

Ongelooflijk knap weer van Alex dat ie toch 3de nog weet te worden, ondanks onrustige darmen waar die afgelopen weekend last van had. Hij laat hiermee toch echt zien dat vorig jaar geen geluk was, maar dat hij dus gewoon bij de top van NL hoort.

Jarno was weer sterker dan sterk zoals al die andere jaren. Hij leek nog gewoon over te hebben. Naar mijn inziens heeft hij toch wel gemakkelijk gewonnen.

Wat me trouwens wel stoorde in de wedstrijd was het BOE geroep van een aantal Richard fans naar Jarno toe. Je hoeft geen fan van Jarno te zijn, maar om nu luidhard BOE te gaan roepen vind ik zelf een beetje onsportief en niet echt volwassen overkomen. Dat vond ik dan wel weer wat jammer.

Verder mag er toch wel wat gezegd worden dat hier en daar de organisatie een paar steekjes liet vallen. Zo moesten de atleten de loglift op drie matten doen, waarvan de onderste isolatiemateriaal was. Tevens stonden ze dan ook nog in een goot. Laat ze dan gelijk op een luchtmatras de loglift doen.. Je zag dat de meesten aan het zoeken waren met de voeten voor balans en iedereen leek ook echt balansproblemen te hebben. Dit had dus simpel kunnen worden opgelost om gewoon een houten plaat te gebruiken met daarop slechts één dunne rubberen mat. Het gepruts aan de herculeshold omdat er een kabel niet goed zat duurde in feite ook veels te lang. Achja, het zal het weer wel geweest zijn..

Ik stond ook al angstig te kijken naar die matjes, zag Richard ook al met zén enkels zwieberen :angstig:

heb van de wedstrijd genoten, wat een strijdtoneel.

Ongelooflijk knap weer van alex dat ie toch 3de nog weet te worden, ondanks onrustige darmen waar die afgelopen weekend last van had. Hij laat hiermee toch echt zien dat vorig jaar geen geluk was, maar dat hij dus gewoon bij de top van nl hoort.

Jarno was weer sterker dan sterk zoals al die andere jaren. Hij leek nog gewoon over te hebben. Naar mijn inziens heeft hij toch wel gemakkelijk gewonnen.

Wat me trouwens wel stoorde in de wedstrijd was het boe geroep van een aantal richard fans naar jarno toe. Je hoeft geen fan van jarno te zijn, maar om nu luidhard boe te gaan roepen vind ik zelf een beetje onsportief en niet echt volwassen overkomen. Dat vond ik dan wel weer wat jammer.

Verder mag er toch wel wat gezegd worden dat hier en daar de organisatie een paar steekjes liet vallen. Zo moesten de atleten de loglift op drie matten doen, waarvan de onderste isolatiemateriaal was. Tevens stonden ze dan ook nog in een goot. Laat ze dan gelijk op een luchtmatras de loglift doen.. Je zag dat de meesten aan het zoeken waren met de voeten voor balans en iedereen leek ook echt balansproblemen te hebben. Dit had dus simpel kunnen worden opgelost om gewoon een houten plaat te gebruiken met daarop slechts één dunne rubberen mat. Het gepruts aan de herculeshold omdat er een kabel niet goed zat duurde in feite ook veels te lang. Achja, het zal het weer wel geweest zijn..

+1;)

was echt een topdag om mee te maken.

iemand al een idee wanneer RTL het gaat uitzenden?

september denk ik

september ja.. volgensmij de laatste 2 weken vna sept

Goede wedstrijd idd van alle deelnemers, en voor Gijs = retribution voor vorig jaar boom, het hele publiek werd gek :P
Wat betreft de fanclub uit Hoofddorp, idd wel beetje onsportief dat boe geroep, maar Jarno had ze daarvoor wel een flinke Champagne douche gegeven op het einde:cool:
Verdiende winnaar op het einde van de dag, en ook veel respect voor de rest van het deelnemers veld want jezus wat was iedereen gegroeid.

Het was een mooie dag met een sportieve strijd met veel publiek hierbij wil ik iedereen bedanken die mij is aan komen moedigen!

Laatst bewerkt:
jezus charisteas, volgens mij heb ik heel wat gemist

wat mij wel opviel was dat er dit keer weinig "Spectaculairs" was, in de goede zin van het woord, meer gericht op atlethen, leuker voor kenners maar (denk ik) minder interessant voor leken... bijvoorbeeld een gewone deadlift (ipv een bak deadlift wat indrukwekkender uitziet), geen yoke meer erin (wat altijd indrukwekkend klinkt, vooral qua kilos), geen laadraces met wasmachines en dat soort dingen...

wat mij wel opviel was dat er dit keer weinig "Spectaculairs" was, in de goede zin van het woord, meer gericht op atlethen, leuker voor kenners maar (denk ik) minder interessant voor leken... bijvoorbeeld een gewone deadlift (ipv een bak deadlift wat indrukwekkender uitziet), geen yoke meer erin (wat altijd indrukwekkend klinkt, vooral qua kilos), geen laadraces met wasmachines en dat soort dingen...

truckpull is wel redelijk spectaculair toch?

ik vond het jammer dat de meeste onderdelen met de rug naar de tribune toe werden uitgevoerd... zal ongetwijfeld met het filmen te maken hebben maar van bijv. de stones zag je echt helemaal niets.

Ik vond die deadlift juist vet. Ook voor t publiek

omdat het publiek allemaal wel wat van strongman snapt... ik bedoel dart ik dit positief vind mar het viel mij op

Deadlift met die ****ing dikke wielen ziet er juist wel spectaculair uit.

• Topic Starter Topic Starter
voor de leek ist al spectaculair als je een een dumbbell van "50 KILO!!!" boven je hoofd krijgt..kbedoel wout roept bepaalde cijfers bij de onderdelen..tenzij er echt alleen MAAR r**ards zijn denk ik dat de mensen het echt wel indrukwekkend vonden..er zijn fokkin mensen gewond geraakt!!

@ jarno: Als ik die foto`s zo zie dan ben je wel verschrikkelijk afgevallen ofniet ??

Jarno gefeliciteerd! Weer de sterkste met in het achter hoofd de zware blessure van vorig jaar maakt het extra knap.

Jarno gefeliciteerd! Weer de sterkste met in het achter hoofd de zware blessure van vorig jaar maakt het extra knap.

Dat zou je bijna vergeten :eek:.... Na een jaar is 't ook nog niet op de volle sterkte. Tja Jarno blijft helaas de sterkste..

Helaas? Ja.. niet dat ik het Jarno niet gun, maar wat meer strijd en spanning om de eerste plaats zou de wedstrijd gewoon wat leuker maken :)
Wie herinnert zich niet de finale waarin het bij de car circle ging tussen Peter Baltus en Jarno ? Hoe ongelovelijk spannend was dat!

Iedereen hier nog een keer proficiat!

Een prachtige dag geweest.
Niet te warm, want ik heb niet één zweetdruppeltje gehad. :thumb:
Mooie wedstrijd gezien vanaf verschillende plekken jammer genoeg.
Ik was wat jaloers op de jongens op de tribune toen ik achter de tent van de deelnemers stond, maar toen ik op de tribune zat besefte ik al snel dat dit ook niet ideaal was...
Weinig plaats en hard aan je reet!
Jarno was oppermachtig, maar de strijd om de volgende plaatsen was best spannend.
Heel wat mensen van DBB gezien, maar naar ik begreep waren er nog veel meer aanwezig.
Het valt me op dat (alle) krachtsporters nogal sympathieke gasten zijn. :thumb:
Gisteravond werd ik nog gebeld door Jan Wagenaar. :eek:
Ik had zijn auto helemaal vastgezet, en mijn Nr. onder zijn ruitenwisser gestoken.
Ik was vergeten dat papiertje weg te halen toen ik weg ging.
En omdat ik eerder weg was dan hem, snapte hij er niets van.
Hij had nog gezocht naar schade aan zijn auto. :p
Ik had wel spijt dat ik niet gelijk de parkeergarage was ingereden, maar achteraf viel alles gelukkig nog mee.
In Terneuzen was er gegarandeerd een parkeerwachter langsgekomen om iedereen te bekeuren! :(
De organisatie liet nog wel iets te wensen over, en het materiaal is soms een beetje amateuristisch (Hercules hold...)
De matten waren volgens mij ronduit gevaarlijk...
Al met al een leuke ervaring!
Felicitaties voor de deelnemers hun prestaties! :bow:

Terug
Naar boven