Fitness Seller

Sterkste man van Vlaanderen, bekijk hier online

hij heeft gewonn aanleg, als baby woog hij al +7kg zeggen ze daar...wat echt al veel is, en voor de rest heeft hij altijd HEEL veel gegeten zo te horen...

als hij niet eens een normaal trainingspak kan kopen dan kan hij al helemaal niet kuurtjes betalen denk ik..

Alien zei:
hij heeft gewonn aanleg, als baby woog hij al +7kg zeggen ze daar...wat echt al veel is, en voor de rest heeft hij altijd HEEL veel gegeten zo te horen...
Tja idd, misschien gewoon echt uitzonderlijke genen. Het zou kunnen denk ik.

Als al gans je leven krachttraining doet en vreet, wat hij duidelijk doet, moet je niet eens uitzonderlijke genen hebben denk ik. Moesten zijn collega 220 kg'ers ook vanaf hun jonge jaren met gewichten getraind hebben en er ook zo'n dieet op na gehouden hebben waren er mss nog zo'n sterke monsters

Alien zei:
Dat arme moedertje, klein vrouwtje. Volgens mij kon je na geboorte van die reusachtige kleibint een krat bier in dr gleuf kwijt.

MR MICHELIN... wat een vetz*k

D. zei:
Dat arme moedertje, klein vrouwtje. Volgens mij kon je na geboorte van die reusachtige kleibint een krat bier in dr gleuf kwijt.

bij de geboorte woog zij iets van 100 zei ze....imo geen klein vrouwtje

Wat een brute vent! :eek: Wel grappig, die professor die hem test, daar heb ik al les van gehad. :roflol:

Wereld is toch kleine he Samu ?

Goede post :d die 12 minuten van het filmpje waren zo om ;)

ja hij is echt huge , 150 kg pure massa ... spijtig dat gij zoveel vet heeft ... anders zou het echt een monster zijn :D

dude.....

ziek sterk. ziek groot.

ik vind em een beetje half gelukkig uitkijken, maar dit is gewoon zn lot. En zn straf voor wat ie zn moeder aan heeft gedaan... :D 69 cm en dik 7 kg. :eek2:

we know deze kerel, het is helemaal niet de sterkste van België, wel sterk maar niet dé.

Terug
Naar boven