MuscleMeat

Sterkste Man van West Nederland (voorronde NK)

Klopt daar was hij ja........ wel duidelijk wat z'n prioriteit heeft.

jammer.........

tja,ik geef hem niet ongelijk peter!! deze kwali stond los van wout,was de wedstrijd van marcel!! en bij de highland beurd ie nog wat euries,dus ja,ik zou het ook doen!! maar prioriteit ligt ook echt wel bij strong man hoor!! hij is er altijd bij als ik train,en gaat ook mee naar de finale met mij!!:rolleyes:

Die man met zijn halve ringbaardje ziet er gruwelijk sterk uit zeg.

tja,ik geef hem niet ongelijk peter!! deze kwali stond los van wout,was de wedstrijd van marcel!! en bij de highland beurd ie nog wat euries,dus ja,ik zou het ook doen!! maar prioriteit ligt ook echt wel bij strong man hoor!! hij is er altijd bij als ik train,en gaat ook mee naar de finale met mij!!:rolleyes:

waarom is west nederland dan naar friesland gegaan en waarom moet je je opgeven via wout?

Als je het alleen om de euro's gaat moet je je naam niet verbinden bij een wedstrijd waar je niet bij bent en ook helemaal geen energie in steekt....

Vind het gewoon jammer voor die jongens die daar aan mee gedaan hebben.....

en volgens mij zat marcel in finland ofzo...... en er moet dan toch iemand zijn die zijn taken waarneemt.... ik dacht dat wout dat was..... als dat niet zo is wie regelde deze wedstrijd dan ?

waarom is west nederland dan naar friesland gegaan en waarom moet je je opgeven via wout?

Als je het alleen om de euro's gaat moet je je naam niet verbinden bij een wedstrijd waar je niet bij bent en ook helemaal geen energie in steekt....

Vind het gewoon jammer voor die jongens die daar aan mee gedaan hebben.....

en volgens mij zat marcel in finland ofzo...... en er moet dan toch iemand zijn die zijn taken waarneemt.... ik dacht dat wout dat was..... als dat niet zo is wie regelde deze wedstrijd dan ?

Ik meende gehoord te hebben Berend Veneberg, maar helemaal zeker weet ik dat niet.

Nee Léon, ik heb afgelopen maandag een zware biels op m'n enkel gekregen. Zit met pootje omhoog.
Seizoen is over :mad:.....helapidaka....

he mike, sterkte en beterschap met je voet.

Dank je duvels-engeltje :rolleyes: ;)

Doodzonde kerel, heel jammer dat het seizoen voor jou over is...je moet maar pech hebben :(

Zo...echt wel. "Pech" , is my middlename..... *zucht* :(

Is de volledige uitslag al bekend trouwens?
Ben best wel benieuwd naar hoe de rest het gedaan heeft.

Ik meende gehoord te hebben Berend Veneberg, maar helemaal zeker weet ik dat niet.

Als het berend was die deze wedstrijd regelde dan trek ik al mijn woorden wat betreft wout in.....

Maar dan word het wel een heel raar verhaal..... sterkste man van west nederland gehouden in friesland... opgeven bij wout en georganiseerd door berend haha...

vind je het raar dat je dan geen sponsoren krijgt ? haha....

Als het berend was die deze wedstrijd regelde dan trek ik al mijn woorden wat betreft wout in.....

Maar dan word het wel een heel raar verhaal..... sterkste man van west nederland gehouden in friesland... opgeven bij wout en georganiseerd door berend haha...

vind je het raar dat je dan geen sponsoren krijgt ? haha....

Nee, Marcel heeft het samen met Wout georganiseerd. Maar ik geloof dat Berend gisteren de regie in handen had, tenminste dacht ik.

Jarno heeft Grand-prix en Marcel is met hem mee.

ik zit net foto's te kijken... zie er idd voor zo'n grote wedstrijd erg slecht uit to be honest... misschien dat de sfeer wel top was dat weet ik niet want ik was er niet... maar een gemiddelde C wedstrijd ziet er beter uit...

Laatst bewerkt:
Nee, Marcel heeft het samen met Wout georganiseerd. Maar ik geloof dat Berend gisteren de regie in handen had, tenminste dacht ik.

Jarno heeft Grand-prix en Marcel is met hem mee.

Nou wout Zat dus wel in de organisatie...... dus trek mijn woorden dus niet in haha.....

Ik heb me voorgenomen om verder ook niet meer me te gaan ergeren over bepaalde dingen....... zowiezo is het makkelijk ergeren als je met een blessure thuis zit....

als mijn blessure over is over 2 maand hoop ik.... ga ik mijn wedstrijden goed uitzoeken.

voor de rest ga ik ff een tijdje onderduiken en keihard trainen....

tot volgend jaar!!

Ik heb me voorgenomen om verder ook niet meer me te gaan ergeren over bepaalde dingen....... zowiezo is het makkelijk ergeren als je met een blessure thuis zit....

als mijn blessure over is over 2 maand hoop ik.... ga ik mijn wedstrijden goed uitzoeken.

voor de rest ga ik ff een tijdje onderduiken en keihard trainen....

tot volgend jaar!!

Hehe, maar we houden je wel in de gaten hoor ;)

Ik bedoel, dat je niet te sterk wordt hè? :p

Volgend jaar ga ik pas weer voor de wedstrijden..... en voor de rest keihard trainen......

jij ook beterschap met je poot joh.... balen....

groet,

peter

Dank je, is zeker balen. Trainen ging de laatste weken geweldig. PR na PR gezet.....zo k*t dit. Zelfs de wheelflip (my worst nightmare) ging heel erg goed. Tjah het zij maarzo hoor. :(

Balen Maikel, had het je gegund!
Ga je volgend jaar nog weer meedoen?

ik lees alles nu pas. Super voor Alex!! Echt mooi man!

Balen Maikel, had het je gegund!
Ga je volgend jaar nog weer meedoen?

Ligt er aan. Ga na de zomer weer studeren en krijg hoogstwaarschijnlijk een andere functie met werk, waardoor er nog minder tijd over blijft om te trainen. (ik zat al niet zo ruim)....dus tjaa zie wel.

Vind het wel donders gaaf om te doen. Het trainen van odd's alleen al is gewoon super. Kan geen sportschool tegen op. Probeer er dus wel tijd voor te maken.

Terug
Naar boven