AndroidHealthClinic

Sterkste Man van West Nederland (voorronde NK)

Bezoekers in dit topic

Ligt er aan. Ga na de zomer weer studeren en krijg hoogstwaarschijnlijk een andere functie met werk, waardoor er nog minder tijd over blijft om te trainen. (ik zat al niet zo ruim)....dus tjaa zie wel.

Vind het wel donders gaaf om te doen. Het trainen van odd's alleen al is gewoon super. Kan geen sportschool tegen op. Probeer er dus wel tijd voor te maken.

Waar een wil is, is een weg Maikel!
You'll be back ;)
 
Dank je, is zeker balen. Trainen ging de laatste weken geweldig. PR na PR gezet.....zo k*t dit. Zelfs de wheelflip (my worst nightmare) ging heel erg goed. Tjah het zij maarzo hoor. :(

Hee mike en peter je gelooft het niet maar ik heb men been ook in het gips :mad:
Middenvoet gebroken met wheel flip de grote 380 kilo.
Ik zette men voet verkeerd neer en verkeerde schoenen aan en toen ging men voet dubbel aan de zijkant damm :mad:.
Naja ik mag sinds vandaag met loopgips lopen volgend jaar meer geluk!:cool:

Gr Siemen
 
Hee mike en peter je gelooft het niet maar ik heb men been ook in het gips :mad:
Middenvoet gebroken met wheel flip de grote 380 kilo.
Ik zette men voet verkeerd neer en verkeerde schoenen aan en toen ging men voet dubbel aan de zijkant damm :mad:.
Naja ik mag sinds vandaag met loopgips lopen volgend jaar meer geluk!:cool:

Gr Siemen

We hebben op het forum diverse zg. "sociale groepen" waar je lid van kunt worden, o.a.: DBB Adults, DBB Naturals, Ouwe knarren club, de Jonkies, DBB heavy weights, voor gelovigen en atheïsten, zelfs voor liefhebbers van small titts & big titts...wellicht moeten we ook voor de gelukvogels èn pechvogels onder ons een groepje oprichten? ;)

Beterschap, kerel!
 
Hee mike en peter je gelooft het niet maar ik heb men been ook in het gips :mad:
Middenvoet gebroken met wheel flip de grote 380 kilo.
Ik zette men voet verkeerd neer en verkeerde schoenen aan en toen ging men voet dubbel aan de zijkant damm :mad:.
Naja ik mag sinds vandaag met loopgips lopen volgend jaar meer geluk!:cool:

Gr Siemen

Jezus jij ook al toch erger dan het er toen uitzag dan. Ik heb ook nog steeds wat last van mijn voet van die kleine die er toen op viel.
 
Hee mike en peter je gelooft het niet maar ik heb men been ook in het gips :mad:
Middenvoet gebroken met wheel flip de grote 380 kilo.
Ik zette men voet verkeerd neer en verkeerde schoenen aan en toen ging men voet dubbel aan de zijkant damm :mad:.
Naja ik mag sinds vandaag met loopgips lopen volgend jaar meer geluk!:cool:

Gr Siemen

He siemen!

shitzooi ja.....

ik ben gelukkig wel weer uit het gips maar nog steeds mank.

ik heb besloten toch mee te doen met zuid.... ga hem goed intapen mijn poot en zie wel waar het schip strand......

Voor jou beterschap, en ik hoop dat je snel weer opknapt.

gr.

peter
 
Jaja zo snel kan het gaan :( even niet opletten en koppie er niet bij en dan gaat het mis.

Peter succes jonge je hebt goeie kans om finale er nog even bij te pakken. :cool:

Naja ik heb nou al drie keer in de finale gestaan 1 keer de finale uitgedraaid zonder blessure toen 5 e geworden.
De rest met blessures gestopt vorig jaar nog :mad:

Dus voor de deelnemers,
ik hoop voor ze dat ze heel de finale doorkomen!!!!

Hahah gr siemen
 
Hee mike en peter je gelooft het niet maar ik heb men been ook in het gips :mad:
Middenvoet gebroken met wheel flip de grote 380 kilo.
Ik zette men voet verkeerd neer en verkeerde schoenen aan en toen ging men voet dubbel aan de zijkant damm :mad:.
Naja ik mag sinds vandaag met loopgips lopen volgend jaar meer geluk!:cool:

Gr Siemen

Hey kerel, lees nu net je post maar had het al gehoord van Tom. Jammer man, flink balen. Doe rustig aan en we zien je weer sterker als ooit tevoren. :eek: :D
 
Siemen je moet ook niet op klompen trainen!
 
Back
Naar boven