AndroidHealthClinic

Sterkste Team v. Biest-Houtakker ‏ 2009

er was ook een zwaardere klasse toch, hoe is daar gepresteerd?

ik was vooral onder de indruk van ene paul (matthieu weet wel hoe die verder heet).

team van ivo wesselink ging vroegtijdig naar huis door blessures, volgens was zen team maat arjan voorburg

Ik denk dat je Patrick van der Kraan bedoelt.

klopt.. iets met zijn rug ofwat ?

@starter: Volgens mij bedoel je nu Benjamin Boes.... Je lijkt wel een beetje op samson...

Maar ik wist niet dat Benjamin een pl-beest was?

een powerlift kanon

edit: ik zal het letterlijk zeggen : een sterke powerlifter

@starter: Volgens mij bedoel je nu Benjamin Boes.... Je lijkt wel een beetje op samson...

Maar ik wist niet dat Benjamin een pl-beest was?

gvd dat istie ook niet (denk ik?)... ik post niks meer in deze thread, ik haal werkelijk alles door elkaar

die bas roessen daar in tegen heeft een 350 squat, 210 bench en 300 deadlift... hoe kom ik nou weer op die gast dan? :rolleyes:

de hitte verdoet mijn hersens.

pfff kijk die uitslagen dan... het zijn echt telkens secondes verschil... we zaten echt zo dicht op elkaar telkens...

toffe foto's alleen hebben ze mij en martijn omgewisselt

pfff kijk die uitslagen dan... het zijn echt telkens secondes verschil... we zaten echt zo dicht op elkaar telkens...

toffe foto's alleen hebben ze mij en martijn omgewisselt

:roflol:

Ik dacht al.. wtf.. die gast heette toch helemaal geen Martijn?

haha ja kijk die wheelflip enzo... hoe een paar secondes ( soms zelfs honderste secondes ) een hele wedstrijd kan omdraaien :p

Komt deze er dit jaar weer? Vorig jaar waren seagal en in net te laat met inschrijven.

jup, ik doe ook mee

hij staat wel op realdutchpower.nl iig

Wanneer worden de ondedelen eigenlijk bekend gemaakt? (Ook voor alle andere wedstrijden?)

Terug
Naar boven