Fitness Seller

Sterkste team van Biest-Houtakker

gonna rape your ass Fawazzzz...beware this week!

Zie je meteen waar al het geld zit !! bij FAWAZ!!! met zijn dikke IMAC.!! zit ik hier op me windowsje :(.. :D

Waar staan eigenlijk de uitslagen? Nergens te vinden volgens mij....

Die komen op RDP

Ok dankje!

• Topic Starter Topic Starter
Heb het verslag met de uitslagen en foto's naar Jan gestuurd. Wordt vrijdag geplaatst op RDP.

Nice Paul :thumbs:

Ik doe m'n best voor vrijdag. Moet ook nog de Championsleague verwerken nl.

Nog niks op realdutch power.? :cool:

cori, je hebt wel veel vrijetijd haha meteen repost haha !! :jk:nee je hebt wel gelijk !!! haha ik hoopte vorige week vrijdag.. ik neem aan jij ook ! ..

:D

Dat hoopte ik ook ..... sorry jongens, vrijdag niet gelukt en ik wist dat het er van het afgelopen weekend niks van terecht zou komen. Ik heb gisteren de B-klasse verwerkt en vanavond de C-klasse en zal het geplaatst worden.

Het is dat ik er altijd zo veel werk van maak. Op zich is het heel netjes door Paul aangeleverd in Excel, maar pietje precies als ik ben wil ik het in m'n eigen layout op RDP zetten :-)

Hey Jan, in de uitslag staat dat ik en Jan Willem 0 treden hadden, maar dat klopt niet. De 175 én de 200 blokken zijn alle treden omhoog gegaan.

Hey Frank, ik zie het nu, de 8 staat in het vakje van Maurice en Dominique, maar moet bij jullie staan. Wordt vanmiddag veranderd.
Wat was trouwens het gewicht van de deadlift en overhead press van de B- en C-klasse?

c: 150 & 70
b: 210 & 100

Hey Frank, ik zie het nu, de 8 staat in het vakje van Maurice en Dominique, maar moet bij jullie staan. Wordt vanmiddag veranderd.
Wat was trouwens het gewicht van de deadlift en overhead press van de B- en C-klasse?
Als je toch aan de slag gaat ;) Ook de punten van de deadlift/hold ontbreken bij de C-klasse.

Terug
Naar boven