Fitness Seller

Sterkste team van Biest-Houtakker

Nice filmpjes man! Je hebt niet toevallig de 130 log van mij he ?

toffe filmpjes, waiting for more

Nice filmpjes man! Je hebt niet toevallig de 130 log van mij he ?
nee man, helaas. heb niet alles gefilmd, omdat er echt de hele tijd mensen op het veld voor gingen staan en ik dus meestal echt slecht zicht had. was wel een mooie rep trouwens die 130!

haha ja dat was me mooiste beurt ooit geloof ik haha :P dus was wel benieuwd naar een filmpje, maar sowieso tof dat je iets gefilmt hebt! bedankt ;)

@ Vladimir moest eigenlijk ook 180 kg zijn voor de deadlifthold maar toen ik daar heen liep en aan de organisator vroeg hoeveel kg. Die was zij die 210kg aangezien de deadlifthold in de c klasse ook omhoog was gegaan.

Wat was de hold voor de c-klasse dan? Ik dacht 130kg. Hoe het voelde kan ik niet echt goed oordelen.

150 geloof ik marc

edit: hoerenzooi dacht dat dit filmen van lifts topic was

ot: iedereen mooie gepresteerd, coole filmpjes

Laatst bewerkt:
Was echt leuk om iedereen in actie te zien aangezien ik nog nooit naar een sterkste man wedstrijd was geweest. :D Ga zeker vaker kijken :) Wel klote dat ze zulk slecht weer hadden maar heb me goed vermaakt daarzo, gezellige sfeer ook!

Gefeliciteerd met jullie prestaties jongens!

Het was zeker heerlijk weer! Maar daar heeft iedereen natuurlijk mee te maken. Gezellige sfeer en goede organisatie.

ZO was een super wedstrijd.. Veel sterke jongens gezien !! verslag staat in me log ! :cool:

Was echt leuk om iedereen in actie te zien aangezien ik nog nooit naar een sterkste man wedstrijd was geweest. :D Ga zeker vaker kijken :) Wel klote dat ze zulk slecht weer hadden maar heb me goed vermaakt daarzo, gezellige sfeer ook!

Gefeliciteerd met jullie prestaties jongens!

en we hebben gewoon aardig gedaan naar elkaar :P is ook wat waard.....:/

was een mooie dag ondanks het k*tweer

Top 3 in de B klasse.. ? :cool:

1. Rick vd Torre & Patrick vd Kraan
2. Kelvin de Ruiter & Marcel Knoester
3. Destrey Raymond & Jaimy Schuurman
dacht ik

Klopt!

Hij liet alles door Patrick doen haha. Mooi om te zien als ie dan in actie moest komen om het even af te maken. Beesten die jongens.

15 secs in beeld jonguh!

---------- Post added di 21 jun 2011 at 15:49 ----------

289bn8w.png

Terug
Naar boven