XXL Nutrition

Sterkste team van Biest-Houtakker

chevy-paultje

Novice
Waardering
0
Deelnemerslijst sterkste team van Biest-Houtakker.

C-klasse:

- Mike Oerlemans ( 17 jaar - 85 kg ) en Fawaz Khoshoba ( 18 jaar - 105 kg ) uit Goirle en Zoetermeer

- Hein Hermans ( 38 jaar - 120 kg ) en Teun van Dal ( 22 jaar - 109 kg ) uit Bladel en Hilvarenbeek

- Teun Tielemans ( 25 jaar - 97 kg ) en David Panders ( 21 jaar - 110 kg ) uit Gilze en Kerkrade

- Erwin Nijs ( 24 jaar - 85 kg ) en Christophe Rebreijend ( 21 jaar - 108 kg ) uit Zwijndrecht en Hendrik-Ido-Ambacht

- Gerwin de Haas ( 31 jaar - 115 kg ) en Chris Jansen ( 30 jaar - 90 kg ) uit Eck en Wiel en Beusichem

- Mark Hanegraaf ( 32 jaar - 106 kg ) en Kevin Noels ( 20 jaar - 118 kg ) uit Dordrecht

- Richard Dirven ( 39 jaar - 100 kg ) en Dennis Roelofs ( 26 jaar - 90 kg ) uit Grijpskerke en Middelburg

- Ziyed Badreddine ( 18 jaar - 100 kg ) en Jorrit de Jong ( 18 jaar - 90 kg ) uit Maassluis en Nijmegen

- Enzo Tauro ( 19 jaar en 115 kg ) en Fausto Tauro ( 19 jaar en 80 kg ) uit Brunssum

B-klasse:

- Kelvin de Ruiter ( 21 jaar - 140 kg ) en Marcel Knoester ( 25 jaar - 105 kg ) uit Surhuisterveen

- Cor-Paul Bezemer ( 25 jaar - 148 kg ) en Roy Madern ( 33 jaar - 105 kg ) uit Den Haag en Rozenburg

- Gijs Boeyen ( 31 jaar - 105 kg ) en Frank Peters ( 25 jaar - 90 kg ) uit Ouderkerk en Utrecht

- Jan-Pieter Neuteboom ( 30 jaar - 125 kg ) en Wesley Ortega ( 23 jaar - 100 kg ) uit Voorschoten en Katwijk

- Dennis van Beusekom ( 35 jaar - 125 kg ) en Berry Verhey ( 37 jaar - 128 kg ) uit Lopik

Laatst bewerkt:
Mooie, sterke teams. Dat wordt bikkelen.

Cees is Wesley geworden.

welkom terug JP :)

Bedankt man.

1) Deadlift met toestel (maximaal gewicht)
Gewichten nader te bepalen. Het totaal van beide teamgenoten wordt opgeteld voor de klassering.

2) Boomstam tillen (maximaal gewicht)
B-klasse: aanvangsgewicht 90 kg (verhogen per 5 kg)
C-klasse: aanvangsgewicht 70 kg (verhogen per 5 kg)
De deelnemers mogen zelf bepalen welke gewichten ze willen pakken. Iedere deelnemer heeft
maximaal drie beurten. Het totaal van beide teamgenoten wordt opgeteld voor de klassering.

2 vragen hierover Paul:
Hoeveel pogingen? 3? Of ongelimiteerd?
Het totaal wordt opgeteld. Is dat het totaal alleen van het laatste geslaagde beurt? Of alle geslaagde beurten van de atleten?

3) Powerstairs
B-klasse: 150-175-200-225 kg op vier treden
C-klasse: 125-150-175-200 kg op vier treden
De deelnemers mogen elkaar afwisselen. Het aantal treden en de tijd is bepalend voor de
klassering.

4) Fusten met oplopend gewicht op een verhoging plaatsen
B-klasse: 85-95-105-115-125-135 kg
C-klasse: 65-75-85-95-105-115 kg
De deelnemers mogen elkaar afwisselen. Het aantal fusten en de tijd is bepalend voor de
klassering.

5) Farmers walk (afstand)
B-klasse: 110 kg per hand
C-klasse: 80 kg per hand
Beide teamgenoten moeten zover lopen als mogelijk. De totaalafstand van beide teamgenoten is
bepalend voor de klassering.

Laatst bewerkt:
Mooie deelemerslijst, zal een leuke wedstrijd worden.

damn wat een deelnemerslijst !! dat gaat nog heftig worden !

Mag je straps gebruiken bij de deadlift?

en Sjoerd van der Marel uit Maassluis, toevallig als je hier meeleest, waar train jij?

Laatst bewerkt:
2) Boomstam tillen (maximaal gewicht)
B-klasse: aanvangsgewicht 90 kg (verhogen per 5 kg)
C-klasse: aanvangsgewicht 70 kg (verhogen per 5 kg)
De deelnemers mogen zelf bepalen welke gewichten ze willen pakken. Iedere deelnemer heeft
maximaal drie beurten. Het totaal van beide teamgenoten wordt opgeteld voor de klassering.

2 vragen hierover Paul:
Hoeveel pogingen? 3? Of ongelimiteerd?
Het totaal wordt opgeteld. Is dat het totaal alleen van het laatste geslaagde beurt? Of alle geslaagde beurten van de atleten?

Volgens mij is het duidelijk: 3 beurten maximaal en uiteraard de zwaarste geslaagde pogingen worden bij elkaar opgeteld, dat is wel het meest logische.

ik ga overleggen...maar mocht dit niet passen in jan of johan hun NK voorbereidingen en ik dus niet met hun zou kunnen....zou iemand die dan ook alleen is ,met mij ten strijde willen gaan haha.

want dit klinkt wel heel hard!

Laatst bewerkt:
pittig! gaat een leuke dag worden!

kom je me aanmoedigen nys ??

- Vincent Schrijen ( 26 jaar - 115 kg )

kan me gewicht aangepast worden naar 129kg? ;)

Oh...en log press. Mag je opwarmen met het log zelf en er eventueel wat schijven aan doen tijdens de warming up? Opwarmen met een barbell heeft niet bepaald de overdracht die ik zoek tijdens een serieuze log press. En ik wil niet weer zo'n fiasco prestatie neer zetten als op het NCC.

Farmers op afstand is dat de afstand die je in 1x loopt? Of mag je hem onderweg laten vallen/neerzetten en daarna weer opnieuw oppakken om door te lopen tot er echt niks meer in zit?

Laatst bewerkt:
nog ander halve week :D

erwin nijs = starter20 toch?

Doh daar gaat je verrassing erwin:p

Terug
Naar boven