AndroidHealthClinic

Sterkste team van Biest-Houtakker

ja maatje! het had een verrassing moeten zijn.. maar helaasch. anyhow ik zit wel in c-klasse, dus we staan helaas toch niet tegenover elkaar... wat wel betekend dat ik je uiteraard aanmoedig als een malle
Geweldig ! verheug me nu al op je one-liners :D

hoe is het nu met je rug max?
mwoah.. nog altijd wel last maar voelt nu wat meer bekneld... ga vanavond na 2 weken weer eens de sportschool in... volgende week na een masseur... thnx for asking !

hey gijs top dat je ook mee doet. heb er zin in

dit is dicht bij mij in de buurt, is er een site oid waar ik meer informatie kan vinden?

bad news... Paul ik hoop dat je nog een reserve B/team hebt.. Jeffrey heeft zijn enkel omgezwikt en ik zelf ben ook geen 100% en op een wedstrijd moet je je voor 110% kunnen geven... als je zelf nog geen 100% bent is dit erg lastig...

wij hebben dan ook samen beslist om toch niet mee te doen aan deze wedstrijd... hopelijk maken we hier nog een ander team gelukkig mee...

Paul, heb jij nog uitvallers in de C ?? Enzo en Fausto willen heeeeel graag mee doen... dan komen we zoiezo kijken.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Max

Ik zou een mailtje sturen Max.

jammer Max :(

shit max :( jammer

beterschap aan jeffrey

mooi ****ed max

• Topic Starter Topic Starter
Update deelnemers.

Door blessures zijn er diverse teams uitgevallen.
Er kunnen zich nog nieuwe teams aanmelden.
Personen die graag mee willen doen maar geen teamgenoot hebben kunnen ook reageren.

blijven er niet veel over zo in de B klasse :(

zijn er nog mensen die graag mee willen doen aan Biest-Houtakker in de C-klasse?
ik weet dat het een beetje laat is maar me maatje heeft een rugblessure opgelopen.
het is een schitterende wedstrijd.

ik hoor wel wat van jullie

Hee snakemans, niets voor jou? Je bent sterk zat. Gewoon meedoen kerel!

zijn er nog mensen die graag mee willen doen aan Biest-Houtakker in de C-klasse?
ik weet dat het een beetje laat is maar me maatje heeft een rugblessure opgelopen.
het is een schitterende wedstrijd.

ik hoor wel wat van jullie

Wesley vd kraan?

Terug
Naar boven