MuscleMeat

Sterkste team van Biest-Houtakker

Ik wil wel filmpjes zien :)

En aan alle deelnemers succes, achteraf jammer dat ik me niet ingeschreven heb ( ik had al iemand gevonden )
Nou dan zien we je komende zondag want er is nog plaats over. Mooi man.

Lees trouwens net over zelfde T-shirt per team dragen. Dus geen wedstrijd shirts? Wie gaan in het roze?!

Haha ik weet het maar het is nogal kortaf en zo optimaal zal het niet worden. Ik ga gewoon trainen dit weekend, en sterker worden voor 28 augustus :)

zuczes sjanet

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

zyed

Thanks Rinie!

En Jan, tuurlijk gaan we alles geven!

@TheMistery: Waarom zou je niet mee doen? Is geen zware wedstrijd en het is leuk? Dus gewoon goede training.

Wat maakt het uit! Wat is er nou mooier dan een training in de vorm van een wedstrijd?

Zo makkelijk gaat het allemaal niet. Diegene waar ik het evt mee zou doen zie ik morgen pas weer, en die heeft er zich ook totaal niet op voorbereid. En ik heb nog steeds geen rijbewijs. Als iemand nou zou zeggen ik kom langs nijverdal ok maar :rolleyes:

mistery maakt mensen blij met:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iedereen morgen succes, maak er een mooie dag van.

succes guys :thumbs:

Veel plezier en succes allemaal big guys;)

Succes, allemaal!

nice, dat word het betere glij werk dan... de 1e die op zen muil gaat op de platen van de farmers is van de verkeerde kant!

Laatst bewerkt:
Succes iedereen vandaag!

al wat bekend van standen?

Ben benieuwd :)

Terug
Naar boven