MuscleMeat

Sterkste team van Biest-Houtakker

Ze vond jouw deadlift niet impressive genoeg ;)

ze is zeker meer van mijn leeftijd of niet?

Wesley, weet jij of Rinus zelf een soort van samenvatting gaat maken van de hele wedstrijd?
Hij heeft alles gefilmd toch?

Volgens mij zit hij niet op het forum nee, maar hij zei wel dat die 'iets' op youtube ging zetten.
Ben benieuwd, even afwachten dan maar.

volgens mij hebben ze zelfs liever dat ik thuisblijf als zij maar komt :mad:

Ahh! Je weet dat we je graag mogen en ook intellectueel heb je een aardig niveau ;), maar ik weet wel wat mijn hormonen leuk vinden om te zien en dat ga je niet winnen :p

hey mannen was een leuke wedstrijd. en ben tevreden met de 2de plek in de B.

Wel gek 3 onderdelen winnen van de 5 en dan 2e worden.

De boom ging lekker moet nog wel op techniek bijgeschaafd worden maar Berry 120 en ik 125 een lekkere (1)

De thimber moet toch echt beter. maar eens een jaartje flink op grip trainen. (5)

De vaten ging heerlijk ze hadden zwaarder gemogen goede tijd van 41 sec (1)

En jammer van de deadlift Berry gaf aan om met 480 niet hoger te gaan. z,n rug is net terug van een zware blessure. dus verstandig. de deadlift hebben we toen maar laten gaan.We hadden toen zo iets van dan maar de rug sparen (5)
voor de powerstairs en hoppa die was in 40 sec helemaal geweldig alle blokken vlogen omhoog naar zeggen ging bij mij de 225 sneller dan het 175 blok wat agressie niet kan doen he. grrrr heerlijk. (1)

Voor ons een goede wedstrijd. goed georganiseerd, leuke sfeer

jp en wo gefeliciteerd de volgende keer maken we jullie in haha

Laatst bewerkt:
er is volgens mij heel veel gefilmt + gefotografeerd door de organisatie zelf... komt dat ergens op een site dat iemand weet?

Groepsfoto!

210f02r.jpg

f1w0gg.jpg

Volgens zien Kevin en Wesley elkaar wel zitten op die laatste foto. :D

haha die laatste foto :P

Ze stonden met 20 camera's ik wist niet meer naar welke ik moest kijken haha

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

hey mannen was een leuke wedstrijd. en ben tevreden met de 2de plek in de B.

Wel gek 3 onderdelen winnen van de 5 en dan 2e worden.

De boom ging lekker moet nog wel op techniek bijgeschaafd worden maar Berry 120 en ik 125 een lekkere (1)

De thimber moet toch echt beter. maar eens een jaartje flink op grip trainen. (5)

De vaten ging heerlijk ze hadden zwaarder gemogen goede tijd van 41 sec (1)

En jammer van de deadlift Berry gaf aan om met 480 niet hoger te gaan. z,n rug is net terug van een zware blessure. dus verstandig. de deadlift hebben we toen maar laten gaan.We hadden toen zo iets van dan maar de rug sparen (5)
voor de powerstairs en hoppa die was in 40 sec helemaal geweldig alle blokken vlogen omhoog naar zeggen ging bij mij de 225 sneller dan het 175 blok wat agressie niet kan doen he. grrrr heerlijk. (1)

Voor ons een goede wedstrijd. goed georganiseerd, leuke sfeer

jp en wo gefeliciteerd de volgende keer maken we jullie in haha

Is goed hoor volgend jaar zijn we weer van de partij haha

Terug
Naar boven